ailqk Публикувано 21 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2016 Здравейте днес забелязах при пуснат климатроник със снежинка голямата перка включва, а малката не.Проверих бушоните са наред да не би да е отишла самата перка според вас ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado_tonev Публикувано 21 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2016 100% перката е заминала... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgi rachev Публикувано 25 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2016 Здравейте колеги аз имам подобрен проблем само че на мене и 2те перки не ми се включват и днес даже хвърли водата а извънградско няма проблеми 70 80 градуса максимум и като попаднах в задръстване 120 при загрята кола (90) градуса гася и би трябвало да се включи перка но нищо не се включва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StarDust Публикувано 26 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2016 Извънградско 70-80 градуса максимум? Термостат гледал ли си? Колата трябва да закове на 90 градуса без значение как караш и дали е по надолнище или не. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
borkata86 Публикувано 26 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2016 Перката ти е заминала затова и на место ти ти изхвърля водата. Можеш да се убедиш че не работи като и подадеш директно ток Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thatguy Публикувано 26 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2016 Аз по скоро бих заложил на термостата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Yavch0 Публикувано 26 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2016 Перката е. И аз имах същия проблем. 80лв е голямата 40-50лв е малката перка с моторчетата нови. Може и да се сложат и две малки перки, ако ти изпадне от някъде. Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StarDust Публикувано 26 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2016 Според мен термостата заради ниските градуси извънградско и перките, ако хвърля водите на място. Аз имах същия проблем и се оказа гнездото на предпазителя на перките беше разтопено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
borkata86 Публикувано 26 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2016 Щом на климатик не му включва малката перка не е от термостат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 26 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2016 И от двете е. На място когато е няма въздушна струя...няма какво да охлади радиатора....колата прегрява. Извънградско ако всичко е ок не би следвало перките да се включват....въздушната струя е достатъчна ,стига и термостата да си върши работата т.е. да държи работна температура - 87 до 110 градуса макс. Нито повече, нито по-малко. Перките се включват някъде около 100 градуса. На таблото стрелката винаги седи по средата на 90 градуса стига температурата да е в диапазона 80-105 някъде. Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgi rachev Публикувано 26 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2016 а като цена как вървят тези термостати за перките разбрах как вървят като цена. Просто ориентировъчно да знам с колко ще ме заболи джоба Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StarDust Публикувано 26 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2016 Термостата е около 30 лева. Хубава марка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 26 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2016 Термостата е 80лв. За 30лв "хубавите" марки са китайско производство. Разликата е в това на колко градуса отварят и времето, което издържат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgi rachev Публикувано 26 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2016 а възможно ли е някой от датчиците да е дал фира и за това да стават всичките тези проблеми Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 26 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2016 Закачи я на Ваг-ком ще си покаже ако е датчик. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
borkata86 Публикувано 26 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2016 Пълни глупости говориш диагностика на перка или датчик.Не го заблуждавайте с тези диагностики. Първо си провери бушона на перката,този горе върху акумулатора и ако няма проблем по-горе съм написал какво е необходимо да направи. Перките на А3 винаги се включват при работещ климатик. Не се занимавай с термостата. Ако имаш проблем с него ще ти грее и в движение. Просто ти давам съвет който ще ти помогне,а не само да си пишем до безкрай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StarDust Публикувано 26 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2016 Вече каза,че е проверил бушоните. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 26 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2016 Мисля, че в случая смесваме електрическия термостат за перките и този, който отваря външния кръг на охлаждането. Повреда в електрическия термостат, който отговаря за перките, няма как да доведе до прегряване в движение. Трябва да казвате кой имате предвид. Аз имам друг въпрос. venomcorp по-горе спомена, че перките се пускат при около 100 градуса, което е сравнително високо спрямо други марки автомобили, на д които имам наблюдение. Всички мотори на ВАГ ли са така в това отношение или има разлика между бензините и дизелите, например? По едно време си мислех, че първата степен не ми работи... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
borkata86 Публикувано 27 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2016 Електрически термостат... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 27 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2016 Електрическия термостат ще дойде някоя нова част по тея аудита Термостата си е само един, който отговаря за поддържане на нормална работна температура, кога да отвори и да завърти големия кръг и т.н. и няма нищо общо с електрически. Това за което най-вероятно говори колегата @Buddah е другия температурен датчик(още известен като термо шалтер), който се намира на радиатора и отговаря за пускането на перките, но той както вече казах няма нищо общо с термостат и още повече с електрически термостат, каквото и да е това... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 28 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2016 Обще взето пак се убеждавам как хора,които не знаят какво се случва почват да дават идеи...че и се карат на по-разбиращите. Аз каквото съм казал съм казал. Добавям - работната температура при ваг се приема между 87 и 110 градуса. Ако термостата е заседнал в полуотворено полужение колата ще пада под 87 градуса при спускане по инерция например . Ако е заседнал в затворено положение...ясно е ще прегрее веднага. Ако при включен компресор на климатика перките не се пуснат няма какво да охлади фреона и затова се задейства защитата и компресора се изключва автоматично т.е. няма студено. Така че не работят ли перките или работи само едната НЕ пускайте климатика за да не стане беля. А как да се тестват перките потърси в интернет...пълно е с клипове. Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
borkata86 Публикувано 28 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2016 До по-умните, Сега колегата какво трябва да направи? Трябва ли да я закачи на Vag-com или там каквато и да има техника за диагностика за да провери дали няма грешка в самата перка или термошалтера,че да се свърши с тая драма...... Не се обиждай но не толерирам такива "УМНИЦИ"които пишат какви ли не глупости. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 28 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2016 Диагностиката е задължителна......но понеже съм УМНИК ще кажа само , че колата е прегряла т.е. в момента двигателчето не се знае на какво положение е вътре. Преди мен е писано как се проверява дали перката е ок - пуска и се директно ток и се вижда. Тези перки са старички и много лесно си заминават. И с това спирам да давач повече СЪВЕТИ. Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DeluxBG Публикувано 29 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2016 Здравейте, наскоро взех едно ауди а3 1,9 тди 131к,с AZL мотора, И имам подобен проблем като го карам в града вдига темп макс 90-91 градуса, но като карам извън градско и започна да карам над 120 130 140 някаде и бързо вдига темп 100 110 градуса и нагоре отива и веднага като намаля скоростта и температурата пада, а като си карам нормално до 100км в час си държи темп 90-91 Пускам климатроника на най-топлото а духа студено И перката на радиатора не включва Сменил съм термостат и капачката на разширителното казанче Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 29 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2016 (Редактирано) Измийте радиаторите,тествайте с vcds перките дали работят,температури на антифриза от 95 нагоре не говорят добре за охладителната система еле при дизел,няма лято няма зима,търсете проблем. Редактирано 29 Октомври 2016 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване