Jump to content

Misfire Detected - Помощ


zzzaaaqqq

Recommended Posts

Здравейте, от известно време имам проблем при палене сутрин. Тръгва да пали много трудно и веднага гасне, след което следва едно въртене около 10-15 секунди докато с мноого зор запалва. След което вече няма никакъв проблем - гася, паля веднага и пали от раз. Връзвах се на диагностика и ми дава следните грешки в двигателя. 

2 Faults Found:
17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62) 
            P1256 - 35-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
16688 - Cylinder 4 
            P0304 - 35-10 - Misfire Detected - Intermittent
Readiness: 0 0 X X X 

На диагностиката показанията на дюзите са много добри и не се забелязват проблеми. Четох някъде, че подобен проблем може да се дължи от лоша връзка на кабелите с дюзата. Казаха ми, че самата дюза и куплунга и в двигателя плуват в масло и няма как да се напръскат с контактен спрей. Интересува ме другия край на кабела къде е вързан, в кутия ли е и къде евентуално се намира и как се стига до него? Ако някой е имал подобен проблем ще съм благодарен да сподели как го е решил. Колата е Ауди А4 Б6 1.9 тди 2001г  помпа дюза. Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени си първо температурния сензор G62, занули грешките и виж какво ще се случи и дали misfire-ите ще продължат да се появявт.


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

датчика се намира до тандем помпата,монтиран е върху едно пластмасово разклонение на антифриза,мисля че с 4 извода,като застанеш пред колата тандем помпата е от вътрешната страна на двигателя,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 weeks later...

Такааа въпреки, че не получих отговорите на въпросите ми в този форум ще споделя за тези, на които им се случи нещо от следните неща.

 

1. Преди време ми сваляха дюзите за почистване и регулиране защото на празен ход пропадаха оборотите и претрисаше. След като отвориха двигателя се оказа, че имам износване на бабитовите лагери на разпределителния вал (от едната страна значително повече). Подмениха лагерите, вала беше добре (проблема беше хванат навреме), но така и не разбрах тогава от какво са се износили толкова. Сега когато я отвори човек, който разбира повече ми обясни, че това се получава от липсата на една малка тапичка в кобилиците, която служи за затапване на маслото, което маже кобиличните валове. При мен беше паднала едната тапа и от тази страна лагера ми беше много по-износен. Липсата на тези тапи (те са 2 на брой от двете страни на всяка двойка кобилици) води до влошено мазане и значително по-бързо износване на разпределителния вал и лагерите му. Задължително хване ли се това да се подсигурят тези отвори с тапи или с нещо, което да държи маслото вътре.

 

2. Непаленето сутрин се оказа от уплътненията на дюзите. Тъй като дюзата се захваща едностранно в следствие на работния момент самата дюза с времето наранява корпуса и образува ръб, който къса уплътненията. И колата спира да пали след като престои повече от 6 часа. Ремонта е задължително челно зенкероване на леглата и нови уплътнения. 

 

3. Един слънчев ден, както си карах и ми светна лампата за акумолатора на таблото. Не обърнах голямо внимание и продължих. Десет минути по-късно всичко за миг изгасна светлини табло всичко, а колата върви. Спирам, гася, мера акумулатор 13+ волта, контакт, стартер и на стартер всичко изгасва и акумулатора показва 1 волт. Паля на баира всичко 6 карам, спирам, контакт и всичко умира. Проблема беше лоши спойки в изправителния блок на генератора в следствие на което беше окъсило реле регулатора. Ремонта беше ново реле регулатор и презапояване на лошите спойки.

 

4. Свиреше ми ремък отпред когато навия волана в крайни положения. Оказа се блокирала изпреварващата шайба на генератора. В следствие на това се беше нарязал и ремъка надлъжно и се чуваше едно специфично шляпане на всеки оборот. Решението нова ролка и нов ремък.

 

5. В движение ми светваха ESP и ABS едновременно и спираха да работят. След гасене и наново палене проблема изчезваше. Също светваше понякога в движение и лампата на подгревните свещи. Проблема се оказа в машинката на педала на съединителя. Решението нова машинка.

 

6. Понякога ми пропадаше температурата на таблото. Както е загряла на 90 градуса и изведнъж пада до 70 и пак се вдига плавно до 90 в рамките на няколко секунди. Също така понякога се меняха и оборотите на празен ход от 900 се вдигат за кратко на 1000 и после отново спадат. Проблема се оказа в датчик G62 температурния датчик. И двата му кръга бяха дефектирали единия отговаря за показанието на таблото другия влиза в компютъра. Решението нов датчик.

 

7. Зареждам акумулатора, качвам се паля, карам, гася. На другия ден тръгвам да паля няма никой. Утечки в нормите 90-100mA проблема беше в акумулатора. Решението BOSCH Silver S6.

 

8. Клопане, тропане сен сикиз носачета, накрайничета, ПМ (путки майни) и тн. Решението по единично и навреме сменяне на разбитите със качествени скъпи носачи. Всичко що са цели комплекти до 600лв е игра с късмета.

 

9. Спря да дух топло парното. Оказа се запушен радиатор на парното. Решението нов такъв.

 

10. Губех доста масло на 10 000км около 1,5 - 2 литра. Оказа се гарнитура на главата. Решението нова гарнитура и шлайф (бонус бяха напасване на клапани, уплътнения и всичките му там глупости вътре които е хубаво да се сменят).

 

11. Нямах достатъчно вакуум по системата в следствие на което не работеше добре колата, не спираше добре и тн. Проблема беше в тандем помпата и щутцера който е за вакуума. Решението лепене на въпросния щутцер с двукомпонентно лепило и стана вечен.

 

Това са проблемите, които са ми се случвали и които съм разрешил с доста ходене, мъки и пари. Дано послужат на някой със същите такива, като ориентир за да не се лута, колкото се лутах аз. Поздрави.

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така става като караме коли на 600хил. Км [emoji3] Браво! Имал си възможност да ги оправиш

Sent from my HTC Desire 620G dual sim using Tapatalk

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...