Georgi Savov Публикувано 28 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2016 Здравейте, карам Audi A4 2.0 tdi 140 hp Avant, 2007г. Преди два дена, извън страната, запалих колата рано сутринта и докато качвах багажи колата около 2 мин повървя намясто. След като потеглих минах около 50м и ми се наложи да спра за да наместя нещо, без да газя оставих на "Р" и след около 30 сек пак потеглям. Минавам 15-тина метра, надали бях развил скорост от 15км/ч колата заби муцуна и сама угасна. Помислих че съм ударил нещо, защото беше още тъмно, въобще не се замислих, че колата угасна .. Слизам оглеждам под колата около 1-2 л черно масло . След няколко минути забелязахме с колега, че зад колата има 1-2см частици дебелостенен метал (уребрен) от едната страна умаслени от другата видимо са били външна част. Първосигнално помислих, че съм спукал картер, но пък не съм удрял колата. Не съм завъртал ключа след угасянето на двигателя. Проверих поне 30-40 мин след инцидента щеката на двигателното масло показваше че е на Макс. Проверих и компютъра на колата показва ми, че нивото на маслото е ОК, доколко да му вярвам това е друга тема. Сега колата ми пътува на платформа за София, та исках да попитам следното: - какво може да доведе до този проблем, предвид че колата е студена, не е форсирана и не е давала индикация предния ден, а и като цяло досега; - може ли проблема да не е от двигателя, а това масло и тези метални частици да са от някакъв серво апарат, но пък защо колата угасна; Моля да ми помогнете, с насоки и най-вече с компетентен сервиз, където да закарам колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 28 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2016 Май автоматика ти се е окотил Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgi Savov Публикувано 29 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 29 Септември 2016 За съжаление днес ми докараха колата и успях да снимам - пробил съм блока. Моля да помогнете за следния ми въпрос, да сменям блока и съответните му съпътстващи компоненти и рециклиране на вал + .... много други неща или да търся нов работещ мотор и да го подменям целия??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 29 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2016 търси цял двигател. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Diaksi Публикувано 29 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2016 А как така се е пробил блока от самосебеси ?! От това че си я оставил запалена на P ли е станало? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgi Savov Публикувано 29 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 29 Септември 2016 Някой да предлага читав цял мотор за съответното Audi A4 2.0 tdi 140 hp Avant, 2007г. !!! ??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgi Savov Публикувано 29 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 29 Септември 2016 Не бих казал, че проблема идва от това, че съм спрял намясто и мотора е работел, а аз съм бил на "Р"!! Явно някоя биалета е избила и оттам е ясно какво се случва. Търся мнения за сервиз, който да ми помогнат с този проблем (сваляне на двигател и подмяна на блок; или подмяна на цял мотор) за София или близката околия. ТЪРСЯ МОТОР ЗА ТОЗИ АВТОМОБИЛ!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване