Jump to content

Пръснат картер?! или не ...


Georgi Savov

Recommended Posts

Здравейте,

карам Audi A4 2.0 tdi 140 hp Avant, 2007г.

Преди два дена, извън страната, запалих колата рано сутринта и докато качвах багажи колата около 2 мин повървя намясто. След като потеглих минах около 50м и ми се наложи да спра за да наместя нещо, без да газя оставих на "Р" и след около 30 сек пак потеглям. Минавам 15-тина метра, надали бях развил скорост от 15км/ч колата заби муцуна и сама угасна. Помислих че съм ударил нещо, защото беше още тъмно, въобще не се замислих, че колата угасна .. Слизам оглеждам под колата около 1-2 л черно масло :huh: . След няколко минути забелязахме с колега, че зад колата има 1-2см частици дебелостенен метал (уребрен) от едната страна умаслени от другата видимо са били външна част.

Първосигнално помислих, че съм спукал картер, но пък не съм удрял колата. Не съм завъртал ключа след угасянето на двигателя.

Проверих поне 30-40 мин след инцидента щеката на двигателното масло показваше че е на Макс. Проверих и компютъра на колата показва ми, че нивото на маслото е ОК, доколко да му вярвам това е друга тема.

Сега колата ми пътува на платформа за София, та исках да попитам следното:

- какво може да доведе до този проблем, предвид че колата е студена, не е форсирана и не е давала индикация предния ден, а и като цяло досега;

- може ли проблема да не е от двигателя, а това масло и тези метални частици да са от някакъв серво апарат, но пък защо колата угасна;

 

Моля да ми помогнете, с насоки и най-вече с компетентен сервиз, където да закарам колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление днес ми докараха колата и успях да снимам - пробил съм блока.

Моля да помогнете за следния ми въпрос, да сменям блока и съответните му съпътстващи компоненти и рециклиране на вал + .... много други неща или да търся нов работещ мотор и да го подменям целия???

14489599_10207043796282650_1098714540_o.jpg

14513575_10207043799602733_1293156126_o.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бих казал, че проблема идва от това, че съм спрял намясто и мотора е работел, а аз съм бил на "Р"!! 

Явно някоя биалета е избила и оттам е ясно какво се случва.

Търся мнения за сервиз, който да ми помогнат с този проблем (сваляне на двигател и подмяна на блок; или подмяна на цял мотор) за София или близката околия.

ТЪРСЯ МОТОР ЗА ТОЗИ АВТОМОБИЛ!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...