Jump to content

Мнение за носачи Беса?


gpetkov

Recommended Posts

Здравейте,момчета. Дойде време за смяна на предницата. Спрял съм се на тези два варианта.

 

Беса/АС Метал - 350 лв

АТЕС - 330 лв

 

Въпроса ми е,кои са по-добрия вариант от двата избора? Гледам в форума на VW , Беса много ги хвалят ама знае ли човек?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 86
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Питай гугъла, ще ти отговори, че едни юнаци прадлагат комплекта за 260-270лв., търкалям същите вече близо 12000 км. и все още са добре, пради тия хвърлих Лемфьордер на няма и 10000 км.

Няма беси, няма меси, това окачване си е консуматив, купува се най-евтиното.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кде са 270 лв? Ти с такива ли си Беса? Даай малко инфо

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не четеш.

Пусни търсене на "носачи kraft" и ще ги намериш, дори са на 245 грешни левчета в момента.

Нямам спомен моите какви са, както казах това си е консуматив, няма значение марката, въпроса е да са възможно най-евтини и нови.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май преди 3 години сложих BESA-та. Много доволен.

Този юни оглеждахме отдолу - сменях каре (напразно, после се оказа).

Юнаците бутаха със щанги, доста напъване беше.

Само кормилните накрайници бяха тръгнали, сменихме ги.

Ако сменям носачите - пак такова ще сложа.

Цената за подмяната ми се струва нормална.

Редактирано от Veselin Milev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря вече ги поръчах,а нормално ли е за смяната в сервизите да ми искат по 150+ лв?

Аз дадох 80лв. при познат майстор работещ на дървени рампи в подземен гараж.Само, че след това единия носач ми изпадна :).Добре че бях в града и се случи при потегляне.Обадих му се, дойде и го стегна.Минах тънко.....ама дали си заслужаваше не знам :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аве момци млади и поврътливи(^_^), въпрос на едно френско крикче, няколко 13, 14, 15, 16-ки и 18-ки(и май една-две 19-ки), малко пръскало за ръжди, телена четчица, козе краченче/щангичка и капка техническо въображениЕ и сте си сменили сам-саминки комплектчето пред блока, какви са тия стотачки и нагоре на "майстори"....., айде де!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 5 минути, NIKO написа:

няколко 13, 14, 15, 16-ки и 18-ки(и май една-две 19-ки), малко пръскало за ръжди, телена четчица, козе краченче/щангичка и капка техническо въображениЕ

 

Те IT-тата не знаят къде на клавиатурата са тея бутони. :hilezh:

 

А това болднатото им е неприсъщо.

 

п.п. тук там се среща и някой светнат, де.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 19 минути, NIKO написа:

аве момци млади и поврътливи(^_^), въпрос на едно френско крикче, няколко 13, 14, 15, 16-ки и 18-ки(и май една-две 19-ки), малко пръскало за ръжди, телена четчица, козе краченче/щангичка и капка техническо въображениЕ и сте си сменили сам-саминки комплектчето пред блока, какви са тия стотачки и нагоре на "майстори"....., айде де!

Добре де,яла ги смени ще почерпя каквото искаш,дори и 20 лева щи дам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с удоволствие ще кибича отстрани и ще ти давам мъдри съвети в сюблимните моменти, пък и 20-тачката щи прибера, ЕлА заповядай във Варна и си ти!^_^

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ти 20-чката остъй, ами пиши откъде си,  все ще се намери някой да удари една ръка, пък бирата така и така си върви по законите на физикохимията на авторемонтите:hilezh:.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е, сега остана и някой градски да се включи, а междувременно да вметна, че и едно дървено трупче не е лошо да имате под ръка, а кога ще ви потрябва - то ще си покаже:).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно!!!!И аз замислям подобна интервенция...

Ама нали съм си неук!!!, та все отлагам, до кат не стане наложително.

Та съм го ял тоя на времето с смяна на предница и събиране на пружини, избиване на селенови втулки, клеясали гайки и резаци...Та това са ми предположенията за Осложненията..

.Ако има някъде снимков матерИал или даже  в туба да погледам , ще ми е в полза за джоба....

20160318_120831.jpg

20160318_120843.jpg

 Даже имам питанка за един изпускащ грес маншон(вътрешен) на полуоска...как се процедира...

Здрав маншон а пуща от нейде?!? Предположрние за хлабава скоба(еднократна)Шото там мазното не йе безкрайно....А в магазина за полуоски искат ...не-полу-пари.

Греста специализирана ли е, скобата обикновенна ли може да е?

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 години на моята сам ги сменях оказа се, че е още с оригиналните на 220к. Болтовете бяха доста ръждясали и се наложи и рязане с шлаифа :) . Ако нямаш хубави инструменти и не си правил подобно нещо преди си е мъка отне ми 2 дни.

 

п.п Много е важно правилния монтаж (т.е да се стягат при натоварено положение) на новите носачи за това колко време ще ти изкарат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля да си поръчам лемфьордер или трв да ми донесат от немско. Наскоро дочух, че бесата вече не са както преди 2-3 години. Затягането както каза колегата, колата на земята.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мдааааа........, разказвачите на легенди винаги усещат момента и се почва с лакърдиите:lol:.

Краси.Мартинов, ти от колко години имаш въпросния модел и колко пъти си сменял "само оригинал" окачване?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, Krasi.Martinov said:

...всичко друго кара по 30-70 хил...


Ако едно окачване изкара 30к км при мен за B5, само такова ще купувам!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...