Gushev Публикувано 2 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2016 Здравейте,днес отворих капака и видях че антифриза е под минимума.Долях около 600 грама концентрат антифриз,стигна до максимума.Запалих и след минаване на 2 км ми светна странна индикация.Въпросът ми е за какво е и има ли връзка с антифриза?Благодаря ви предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bungle Публикувано 2 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2016 По принцип това е индикация за проблем с филтъра за твърди частици. За връзка с антифриза нямам идея. Sent from my Nokia 3310 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gushev Публикувано 2 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2016 Което ще рече какво?Че е задръстен или нещо друго?И нормално ли е за година да долея 600 гр антифриз? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ZX10R Публикувано 2 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2016 (Редактирано) Не мисля,че има връзка с антифриза.Както се каза в темата,това е DPF-a ти.Задръстен е и влиза в режим на самозапалване.Колата ти се кара предимно градско предполагам,а и знаем за "качеството" на горивата ни.Като върнеш газта при мен задържа за известно време обороти преди да започнат да падат в такъв режим,понеже газовете не се изхвърлят нормално.Изкарай я от града и покарай на високи обороти(над 3к ако е дизел,незнам за бензин) поне 30мин.Това е което аз правя,ако ми се случи,има и варианти с добавка в горивото и пак извънградско каране,но не съм го правил. Относно загубата на антифриза,мисля че е нормална.Моята винаги губи известно количество почти веднага след смяна,пада до минимума в казанчето и не мърда Редактирано 11 Октомври 2016 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gushev Публикувано 2 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2016 Да и аз мисля че е нормална,но все пак една консултация не е излишна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 2 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2016 Не е нормално да намалява толкова. На предната кола 3-4 години не бях доливал. Сигурно ти пуска отнякъде по малко и затова намалява. Като се усили ще разбереш къде е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Snowcho Публикувано 4 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2016 Здравей колега това е сигнализацията за DPF- филтъра. Този филтър е регенетивен, което ще рече че сам се почиства. За целта се излиза извън градско и караш 15-на мин. на около 90-100 км/ч на 3 предавка между 2500 и 3000 оборота. Целта е да покачи температурата на гърнето и да изгори наслоилия се "мазгоч" в филтъра. Ако това не помогне карай към сервиз на Ауди да ти го вкарат в ръчна регенерация. При мен се наложи да ходя там защото ми бе запушен на над 90% и колата бе влязла в сервизен режим. Случи се миналата пролет и ми взеха само 74 лева( В АУДИ това си е направо евтино за техните цени). И един съвет: прочиствай го един път поне на 1-2 месеца по горе споменатото упътване и няма да имаш проблем.(Ако караш само градско). Лека и спокойна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gushev Публикувано 5 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2016 А ако ползвам + упътването и една добавка на Liqui Molly? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasi.Martinov Публикувано 5 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2016 За добавка в нафтата не съм чул негативи Ако е по-силна те съветвам да е преди смяна на консумативи, за да смениш и нафтовия филтър после. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mishleto Публикувано 5 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2016 колега всички които сме имали ДПФ или сме го махнали или са имали проблеми като теб ! Няма оправи освен с НОВ оригинален който е към 2000лв което моментално изключва този вариант така че остава махането му Малко повече сажди ще излизат през ауспуха и като се бримчиш ще пуши повече. Колата ще върди малко по-леко и ще усетиш разлика! Моята лампа никога не беше светкала но понеже четох тези теми реших превантивно да го махна и да не се занимавам ! За сега нямам драми Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 5 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2016 На 2.7/3.0TDI V6 може да се направи принудителна регенерация,докато на 2.0TDI това май неможеше. Сега ДПФ-а ако е пътник е ясно какви са решенията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy3 Публикувано 6 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2016 Може и на 2.0, но не на място, а в движение минава процедурата. Правил съм го доста пъти на моята кола преди да махна филтъра, за което още съжалявам, но това е друга тема... Diesel Particle Filter Emergency Regeneration Contents [hide] 1 1.4l/1.9l/2.0l R4 & 2.5l R5 PD/PPD-TDI 2 1.6l/2.0l R4 CR-TDI (CAN) 2.1 Regeneration while Standing/Idle 2.2 Regeneration while Driving 3 2.7l/3.0l V6 CR-TDI (CAN) 4 1.6l/2.0l R4 & 3.0l V6 CR-TDI (UDS) 1.4l/1.9l/2.0l R4 & 2.5l R5 PD/PPD-TDI Prerequisites (General): Ignition ON Engine ON (Idle) Coolant Temperature above 50 °C (see MVB 002.4) Particle Filter Load below Specification (see MVB 075.3, VCDS should give the specified value) If the Particle Filter Load is above Specification the Particle Filter needs to be replaced since the car may burn down when regenerating. Power Consumers ON (Light, Seat Heating, Front/Rear Window Heater, Climate Control) Conditions (Driving Cycle): Vehicle Speed between 30-60 km/h (18-37 MPH) Engine Speed between 1500-2500 RPM (4th or 5th Gear, Automatic Transmission in Tiptronic) Duration approx. 15-20 Minutes Exhaust Gas Temperature before Turbo Charger above 700 °C Drive the car based on the above conditions until the Particle Filter Load is as low as possible (close to 0 %). In case the regeneration fails there can either be problems with the Driving Cycle Conditions or with the Engine Hardware. [Select][01 - Engine] [Coding-II - 11] Enable Regeneration by Entering 21295. [Do It!] [Meas. Blocks - 08] Select both Groups at once 070 and 075.[Go!] MVB 070.1: Regeneration Status (xxxxxxx1 = Normal Regeneration active, xxxxxx1x = Forced Regeneration active) MVB 070.3: Regeneration Counter/Timer MVB 075.1: Exhaust Gas Temperature before Turbo Charger MVB 075.2: Exhaust Gas Temperature before Particle Filter MVB 075.3: Particle Filter Load MVB 075.4: Exhaust Gas Temperature after Particle Filter Now Start the Driving Cycle and keep watching the Measuring Blocks (2nd Person required). [Done, Go Back][Close Controller, Go Back - 06] Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 6 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2016 Ясно,а колко запушен беше твоя ДПФ? Питам чисто информативно,на моя 2.0TDI CR беше на около 60-70% задънен като го продавах и функционираше без проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy3 Публикувано 6 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2016 Не помня стойностите, но на около 200км Софийско се пускаше сама регенерацията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 7 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2016 Къде ги гледате тия % на запушване? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 15 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2016 Няма никакъв смисъл да си надувате колите до 3000 оборота!!! При вече загрял мотор.....30-тина минути каране с 1500-1600 об. при не много висока скорост са напълно достатъчни! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 17 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2016 Чета, че има вариант за чистене на филтъра. Сваля се и се носи там и го изчистват. Имаше някъде линк във форума. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 18 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2016 Ами в много краен случай....... може да се пробва. Тук в София.......Дунев мотор спорт предлагат такава услуга! Рано или късно пак се запушва.....и ако не се регенерира правилно...... си е ходене по мъките! Да не чува Дявола....... при мен сравнително често светва лампата, но и бързо се самопочиства като карам извън града:) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 24 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2016 Затлачи ли се филтъра, проблема може да е в дюзите или ЕГР. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване