Jump to content

2.0 tfsi трудно палене сутрин


DimitarBT

Recommended Posts

Да изтупам прахта малко понеже и аз съм в кюпа с същия проблем  :hilezh: , диз...ъъъ така де бензина пали едвам от как паднаха температурите, запали ли работи перфе, загрее ли пали от раз?!??!
Ваг кома не показва никакви ама никакви грешки, сменени са клапани картерна вентилация и тоя за бензиновите пари, вакуум помпата е профилактирана, чисто нови свещи НГК и акумулатор 70А.
Утре ще проверявам налягания на гориво, и в понеделник поръчвам червени бобини и букси, и датчик ниско налягане на горивото че като чета и  той е в основните заподозрени, някой колега ако се е оправил с проблема и даде насоки ще е чудесно! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз установих следното....Като паля без газ...пали трудно.... Като подам леко газ преди да завъртя ключа....пали от раз... Иначе съм си все така....То ми омръзна да сменям здрави части.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В триста форума ни едно решение! От помпата в резервоара през една камара датчици до ламбда сондата, ни един не  видях да е написал, че е решил проблема. Аз зяпах налягания на горивото в ваг кома, всичко е в норма! 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 18 часа, ads написа:

Интересно е дали реално се случва нещо при натискане на педала или това е плацебо ефект.

И мен ме съмнява да се случва нещо, но е факт, че колата пали по-лесно така. 

 

Преди 15 часа, robobug написа:

А някой пробвал ли е да смени датчика на коляновия вал?

Аз не съм го сменял. Къде се намира за да го огледам?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един пич в ютюб се бореше с следващото поколение на тия мотори ама беше закачил осцилоскоп и така датчик по датчик и стигна до скапана помпа високо налягане. И тука някой с подходящо оборудване и мотивация трябва да се заеме и да се види какво не му достига на тоя мотор когато е студено.

Преди 15 часа, robobug написа:

А някой пробвал ли е да смени датчика на коляновия вал?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

7 hours ago, DimitarBT said:

Аз не съм го сменял. Къде се намира за да го огледам?

Като на всеки мотор - на камбаната на маховика :)

Не може да го огледаш. Евентуално с осцилоскоп може да се гледа, ако знаеш какво да търсиш.....аз не знам.

Не записва грешки и кара колата да се държи странно.

На практика просто го сменяш - примерно от друг автомобил за проба.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То с осцилоскоп се свети венеца на маховика...ама това съм го правил на лади и жигули....още когато Лили Иванова беше изпъната като мушама на маса ...

Всъщност...сега се сетих, че съм го вадил този датчик да го гледам. Намира се под масления филтър, малко встрани .  Той и този за скоростта са един до друг. И да..това са импулсни датчици...и трудно се хваща ако са дали фира. 

Редактирано от DimitarBT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, DimitarBT написа:

То с осцилоскоп се свети венеца на маховика...ама това съм го правил на лади и жигули....още когато Лили Иванова беше изпъната като мушама на маса ...

Всъщност...сега се сетих, че съм го вадил този датчик да го гледам. Намира се под масления филтър, малко встрани .  Той и този за скоростта са един до друг. И да..това са импулсни датчици...и трудно се хваща ако са дали фира. 

Баш с читав осцилоскоп може да се види тия импулси има ли ги няма ли ги. Иначе ти говориш за стробоскоп, което е друга джаджа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът с всички индуктивни датчици е, че правят каквото си искат, когато си искат.

Окъсяването на намотка може да не е постоянно, а да се проявява при различни темеператури и вибрации.

 

Затова казвам, че най-евтино, бързо и ефективно е пробата с датчик от друга кола.....а ако може да се разменят за ден-два и да се види дали ефекта няма да се пренесе на другата кола - още по-добре.

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лампата е стробоскоп, да.... грешката е моя. Иначе няма от къде да взема пробен датчик...то щото tfsi-тата са на мода... Ще го видя колко струва и ако не е скъп ще го купя...евентуално ако мине болежката ще е екстра...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Доста интересна тема за мен, защото и аз го имам този проблем и да питам дали някой е намерил реално решение? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...

Здравейте колеги, 

Бих искал да ви информирам, че си реших проблема с паленето сутрин на студен мотор(2.0 tfsi)! Проблемът беше в клапан N80. Два пъти за повече от 10 000 км съм имал грешки от типа P0441/001089, но след прочитането им и тест на клапана не е давал признаци, че не работи! Но уви, явно не е работил като хората! Началото на февруари го смених и си пали от 1/4 оборот дори и при.много ниски температури! Поръчал съм си и "Канистъра с акт.въглен" - чакам го да дойде и него ще подменя!

Аз си реших проблемът по този начин и дано помогна на някой друг с подобен проблем!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Здравейте,

 

Да допълня някои неща към темата с трудното палене сутрин и т.н.

 

Както бях описал, уж си бях решил проблема със смяната на този клапан, но уви в една по студена сутрин изминалата зима се появи отново! Не че го е правила постоянно, но след време пак го направи....

 

Доста изчетох по темата и в крайна сметка вече бях сигурен, че всичко идва от инжекторите! Съветваха ме "специалисти", че не е от тях проблема, но бях си го решил(това е едно от малкото неща, които не бяха подменени по колата) и го направих..

 

Та след 4 месеца вече, след смяната на новите инжектори, защото смяната я направих февруари, но реших да пиша сега, за да не обърквам аудиторията, мога да споделя следното:

 

- никакъв проблем с палене и т.н.;

- по-добра работа на мотора, както и по тиха;

- разход на гориво 1.5/2 л. по надолу(отварял съм тема за разхода, но не получих еднозначен отговор). При интерес мога и да споделя данни!

 

Дано съм бил полезен на някой в подобна ситуация!

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...