Jump to content

2.0 tfsi трудно палене сутрин


DimitarBT

Recommended Posts

Колеги някой да има идея защо първия старт за деня е тегав?Имам чувството,че стана така от както захладя...но тази сутрин беше +16.5 градуса и пак се наложи да задържа стартера повечко.Диагностика не съм правил.Сменил съм свещи.Някакви идеи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами май да...малко избързах с темата....

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет,

имам същия проблем през зимата, не знам дали не е от акумулатор понеже не съм го сменял, пиши ако намериш проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сутринта си направих един експеримент....няколко пъти дадох на контакт и върнах ключа....и запали от раз...дали има някаква връзка не знам...може и подкачващата помпа да здава багажа...може и бензинопровод да имам спукан....ама не ми мирише на бензин...:nixweiss:Диагностика още не съм прави....

акумулатора го мерих при мен е в норми....

Редактирано от DimitarBT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен е така, първото палене - аха аха да не запали, все едно си заминава акумулатора. Не съм бутал нищо и 2 години  все си е така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.Акумулатор

2.Стартер
3.Горивен филтър
4.Въздух в системата

Изброените могат , да причинят трудно палене на студен двигател

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вероятността е малка в нашата държава, но е възможно да е кофти бензина. Понеже е най- лесно, напълнинс читав бензин, покарай 50-70 км и ако проблема съществува проверявай по-скъпите варианти.

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все не ми остава време да закарам колата да я закачат на комп.Карам колата само с 98 или 100 октана.Горивния филтър е сменен преди 2-3к км.Стартера според мен си върти нормално....не ми се струва да затяга....Не изключвам въздух в системата,защото няколко пъти махах помпата за високо налягане,и се наложи разглобяване там на маркучите за бензина....но от там ще изпуска бензин..няма да гълта въздух.Започнах  много да подозирам помпата в резервоара.Нещо много почна да напомня за своето присъствие.Много шумно работи....а нямам база за сравнение...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, вземи си едно кабелче от продавалник - трябва да е версия 11.11 или по-горна. Ще ти излезе 40 лв. с доставката. Обаче ще можеш сам да следиш здравословното състояние на колата. Освен това всяка диагностика която правиш се записва в един лог на компютъра ти, така че можеш много лесно да различаваш периодичните грешки от новите.

 

Ето един линк: https://www.olx.bg/ad/vcds-vag-com-11-11-3-hex-can-dual-k-usb-kabel-ID2N4vj.html#040b5499dd

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми.....поръчах го...лошото е че хал хабер си нямам от такава диагностика...и ще гледам като младо теле майка си....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Причината за трудно първо палене може да е и в N80 клапана purge valve от EVAP системата .Намира се от дясната страна на мотора като застанеш с лице към колата и ако не е наред се чува едно особено кликане . В клипа примера е с напречен мотор ,но клапана е същия .

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 13 часа, kpematop написа:

Ако обедни смесите ще хвърлиш турбина или бутала. Оправи помпата.

Помпата в резервоара ли?Как да разбера,че е тръгнала?

 Този цъкъщия клапан го смених скоро...води се някаква вентилация на резрвоара ли...някакви бензинови пари ли и аз не можах да разбера май много....

 Купих си кабел....колата ми дава някавка грешка на алармата,и беше записало грешка за нисък волтаж на акумулатора.Друго нищо...

 Прави ми също впечатление,че когато инсталацията срещне товар...примерно затваряне на прозореца до крайно горно положение и задържа копчето,леко всичко премигва...или поне намалява интензитета на светене....Направих и тест,когато колата е вързана на комп.Примерно зарежда си нормално 14в.При вдигане на прозореца волтажа не играе много,но при достигане на прозореца до крайно затворено положение...воловете падат до 12.8...това нормално ли е?

Редактирано от DimitarBT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и при мен е така, аз лично мисля че е от акумулатора (понеже колата е 9 годишна, а акумулаторът е оригиналния). Обяснявам си го с това, че сутрин маслото е гъстичко, повече съпротивление в цилиндрите, знам ли. При мен първият старт също е труден, ако колата е загряла пали от воле. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за първата грешка виждам това, другите неща не мога да ги разчета. Колко ти е заряда на акумулатора на студена кола?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На студена не съм го мерил.Онзи ден връзваха някаква джаджа...мери струва кво прави изкара акумулатора на 63%.Не знам може и да си е оригиналния бош.Иначе гледах маси...клеми...на пръв поглед всичко си е наред....знам ли...

Май имам проблем с бензиновата помпа.....

Group 106
[Go!]
Field 2: Fuel Rail,Pressure (actual): 55% or below is normal at idle

  • 55% to 60% is a gray area, it may be okay, but may indicate a problem
  • Above 60% implies there is a failure or restriction
    • Causes of low pressure can include kinks or restrictions in fuel lines
    • Fuel filter issues including restricted/clogged or incorrect part number
    • Failing lift pump in fuel tank. We have seen numerous cases of sub-standard quality "factory" replacements in "factory boxes" that were obtained from aftermarket sources and are not sourced from official dealers. This led to troubleshooting problems that were solved by installing correct factory parts. We encourage customers to only install lift pump and fuel filter sourced directly from a VW/Audi dealer.
Редактирано от DimitarBT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналата година и моята палеше по-тегаво и аз се чудех да ли да си купувам нов акумулатор, при първия студ в най-неподходящия момент се наложи да купувам акумулатор. Нов Бош Силвър 5S 72Ah и всички проблеми с паленето изчезнаха.Според мен смени акумулатора ако е стар , явно е накрая на живота си и при палене има голям пад в напрежението и от там бензинова помпа и други ел.модули не роботят коректно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

И ти ли баце...:hilezh:

Явно тия кошове не само работят като дизел а и палят като него с подгрев...:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...