Rotkod Публикувано 3 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2016 Здравейте колеги, Доколкото забелязах в този раздел Audi A3 (8L) няма такава тема подобно на темата >>>Audi A3 8P - VCDS<<< в подраздела Audi A3 (8P). Идеята е да обменяме информация, да си помагаме при нужда, както и да споделяме разни хитринки, които могат да се правят с VCDS-a. И моят въпрос свързан с A3 (ASZ) 2002г:Каква е процедурата при деактивиране на автоматичните светлини? Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evg_eni Публикувано 4 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2016 Да, и на мен би ми било доста интересно да понауча някои неща, че за сега освен за прочитане на грешки за друго не съм го ползвал. За кои светлини питаш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rotkod Публикувано 4 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2016 (Редактирано) Питането ми е за късите светлини. Придобих колата с тази "екстра". Още при подаване на контакт, късите светлини (ксеноните) започват да светят, а ключа за светлините е на позиция "0" (за протокола нямам позиция "auto"). Много ме дразнят и искам да ги деактивирам. ********** PS. За други пък тази екстра може е полезна/интересна, защото светят само късите отпред, а отзад никакви светлини не светят. Редактирано 4 Октомври 2016 от Rotkod Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 4 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2016 Тези дневни светлини не се активират/деактивират с VAGCOM при 8L (твърде стари са и са на силоваци). Има фабрични релета за DRL, за скандинавските страни. Ако при теб тази екстра е фабрична, достатъчно е махането на релето. Но ако е поставяна допълнително, трябва да намериш нефабричното изпълнение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rotkod Публикувано 4 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2016 1 minute ago, bsdnikolov said: Има фабрични релета за DRL, за скандинавските страни. Ако при теб тази екстра е фабрична, достатъчно е махането на релето. Но ако е поставяна допълнително, трябва да намериш нефабричното изпълнение. Мдаа, жалко ... мислех, че ще мина бързичко само с VCDS-a. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 4 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2016 (Редактирано) Мисля че сайта на Рос-Тек за този модел Ауди е идеален ресурс на тази тема. Виждат се всички модули които са "отворени" за кодиране и като цъкнеш на Coding се вижда кои са параметрите които могат да се променят. Например ако идем на 17 - Instrument Cluster и цъкнем Coding виждаме че едно от нещата които първите 2 числа контролират е пищялката за несложен колан. Ако е активирана можем да я деактивираме като извадим 2 от съществуващата стойност на първите 2 числа. Това е сайта който визирам: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Audi_A3/S3_(8L) Редактирано 4 Октомври 2016 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 4 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2016 Преди 20 часа, Rotkod написа: Здравейте колеги, Доколкото забелязах в този раздел Audi A3 (8L) няма такава тема подобно на темата >>>Audi A3 8P - VCDS<<< в подраздела Audi A3 (8P). Идеята е да обменяме информация, да си помагаме при нужда, както и да споделяме разни хитринки, които могат да се правят с VCDS-a. Моделът 8L е много "първичен" по отношение на електрониката, в сравнение с 8Р. За това възможностите за донастройка с VCDS са минимални. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rotkod Публикувано 4 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2016 (Редактирано) 23 minutes ago, CVT said: Мисля че сайта на Рос-Тек за този модел Ауди е идеален ресурс на тази тема. ......... Това е сайта който визирам: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Audi_A3/S3_(8L) Това за коланите е полезно! Сайта ще разгледам с голям кеф. Междувременно да попитам при 8L може ли да се активира заключването на вратите над определена скорост (мисля че беше над 15 мили/ч) и при спиране и вадене на ключа от ключалката да се отключват вратите или това е пак за по-новите 8Р и т.н.? Редактирано 4 Октомври 2016 от Rotkod Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 4 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2016 Да, може. Сега не мога да погледна за да не говоря на изуст, но по спомени беше през кодировката на 35-Central lock. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evg_eni Публикувано 4 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2016 Моята А3 също беше с автоматично включващи се къси светлини като дам на контакт, което ме дразнеше, защото при палене не достига ток за фаровете и по този начин рискувам да изгоря баласт. Реших проблема по следният начин. Ключа за фаровете на положение 0, натискаш навътре и завърташ надясно. Дърпаш и ключа излиза. Махаш буксата и търсиш клема с надпис TFL. Можеш с някакъв предмет да огънеш клемата, но за мен това е грубо решение и ще е по трудно след това ако решиш да върнеш екстрата.По-добрия вариант с изолиращо тиксо облепяш внимателно, че да не може да прави контакт. И няма вече автоматични фарове Лошото е че точно за това преди седмица ми писаха акт. Още не ми е навик да ги пускам ръчно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rotkod Публикувано 4 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2016 18 minutes ago, evg_eni said: Моята А3 също беше с автоматично включващи се къси светлини като дам на контакт, което ме дразнеше, защото при палене не достига ток за фаровете и по този начин рискувам да изгоря баласт. Именно... Аз това го реших така: преди да дам на контакт, включвам на габарит, паля, и тогава давам на позиция "0" (на дневните светлини) и газ. Засега така, после ще видим.Видео урок:Как се пуска тест на таблото (Audi A3 8L test instrument cluster outputs VCDS/VagCom) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rotkod Публикувано 4 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2016 1 hour ago, Rotkod said: да попитам при 8L може ли да се активира заключването на вратите над определена скорост (мисля че беше над 15 мили/ч) и при спиране и вадене на ключа от ключалката да се отключват вратите или това е пак за по-новите 8Р и т.н.? Отговорът: 1. <Select> 2. Тук са възможни два избора 2а) при едните автомобили работи <35-Centr.Locks> 2b) при другите автомобили работи <46-Central Conv.> 3. <Adaptation-10> 4. Най-отгоре има падащо меню <Documented Adaptation Channels Can be Selected Here>, втората опция е <Auto-Lock> 5. В "Stored Value" ще видите дали а активна или не ("0=OFF", "1=ON") 6. А в "New Value" вписвате функцията , която искате да имате активна ("0=OFF", "1=ON") 7. <Save> 8. <Done, Go Back> или се връщате на точка 4 и избирате примерно "Auto-Unlock" Има още интересни опции, като активиране на звуков сигнал от клаксона при заключване/отключване, както и активиране на светлинни сигнали (мигачите) отново при заключване/отключване на автомобила. Поздрави и успех на всички ентусиасти... Споделяйте и пишете какви интересни хитринки знаете през VagCom/VCDS. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 4 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2016 Колеги, за да не цапаме темата (8L VCDS), създайте тема примерно "8L дневни светлини". Там ще се включа с удоволствие. Може да се прехвърли управляващия плюс на релето да е не при контакт, а през алтернатора (тоест, при работещ вече двигател и стабилно захранване от алтернатора). Като допълнение, може да се добави и забавяне от 2-3 секунди (примерно) при първоначавен старт и чрез таймер 555. Варианти бол, но не чрез VCDS. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evg_eni Публикувано 5 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2016 Преди 11 часа, Rotkod написа: Именно... Аз това го реших така: преди да дам на контакт, включвам на габарит, паля, и тогава давам на позиция "0" (на дневните светлини) и газ. Засега така, после ще видим. Малко се губи смисъла щом трябва да правиш тези неща. Моят въпрос е следния: Как мога през VCDS да задам на какъв етап да се включва предупреждението за горивото. Разбрах, че било възможно да се настрои по желание Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 5 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2016 (Редактирано) преди 35 минути, evg_eni написа: Моят въпрос е следния: Как мога през VCDS да задам на какъв етап да се включва предупреждението за горивото. Разбрах, че било възможно да се настрои по желание Не, не можеш. Може би се бъркаш с прецизното калибриране на количеството гориво в резервоара. Тоест, през VCDS можеш единствено прецизно да калибрираш с колко литра разполагаш в резервоара, в рамките на -+8 литра. ------------------------------------------------------------------------------------- Преди 13 часа, Rotkod написа: Междувременно да попитам при 8L може ли да се активира заключването на вратите над определена скорост (мисля че беше над 15 мили/ч) и при спиране и вадене на ключа от ключалката да се отключват вратите Преди 11 часа, Rotkod написа: Отговорът: 1. <Select> 2. Тук са възможни два избора 2а) при едните автомобили работи <35-Centr.Locks> 2b) при другите автомобили работи <46-Central Conv.> 3. <Adaptation-10> 4. Най-отгоре има падащо меню <Documented Adaptation Channels Can be Selected Here>, втората опция е <Auto-Lock> 5. В "Stored Value" ще видите дали а активна или не ("0=OFF", "1=ON") 6. А в "New Value" вписвате функцията , която искате да имате активна ("0=OFF", "1=ON") 7. <Save> 8. <Done, Go Back> или се връщате на точка 4 и избирате примерно "Auto-Unlock" Това важи за по-новите модели, които са с модул Central Convenience. При 8L (а също и В5, С5 ...), функцията се активира чрез кодировката на модулът. Нужно е към кодировката да се прибави 32. Примерно: Модулът е с текуща кодировка 00074 (по кодировката е видно, че автоматичното заключване не е активно). За да се активира тази екстра, новата кодировка трябва да стане 00106 (00074+32). Редактирано 5 Октомври 2016 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rotkod Публикувано 5 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2016 (Редактирано) Ето го при мен положението: (сега трябва да запиша в нова стойност 14913 + 00032 = 14945, така ли?!) ПП. Колегата bsdnikolov е прав, подвел съм ви с горното инфо, то е за по-новите модели на А3 8P. При нашите коли се кодира директно... Редактирано 5 Октомври 2016 от Rotkod Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 5 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2016 преди 18 минути, Rotkod написа: сега трябва да запиша в нова стойност 14913 + 00032 = 14945, така ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rotkod Публикувано 10 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2016 Екстрата - задействана! Кеф голям. За любопитните: При потегляне, вратите се заключват над 15km/h, а при гасене на двигатя вратите още не се отключват. Това се случва чак когато извадите ключа. Хитро, допада ми как са го решили. ПП. Благодаря на колегата bsdnikolov, който се включи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
simoV49 Публикувано 22 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2016 С VCDS може ли някъде да се изкара средния/моментния разход на гориво с халф-фис? Тъй като знам, че излиза в програмата, но дали може да се изкара на таблото/климатроника Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 23 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2016 1. Не съществува такова нещо като half FIS 2. Не. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 24 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2016 Half FIS съществува като понятие за този вид табло. Не е най-научното понятие, но е популярно и върши работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rotkod Публикувано 20 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2016 Въпрос: VagCom-a чете ли подгревните свещи на дизела? И може ли да каже коя е изгоряла (евентуално) ПП. За 1.9TDi ASZ (2002) е питането. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 20 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2016 Да. Само че не виждам какъв е смисъла да ровиш там, като можеш просто да ги развиеш и пробваш, което е много по-надежден тест. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 20 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2016 Развия ли свещите за проба,сменям ги независимо дали работят или не. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rotkod Публикувано 20 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2016 2 hours ago, s7r3l0k said: Да. Само че не виждам какъв е смисъла да ровиш там, като можеш просто да ги развиеш и пробваш, което е много по-надежден тест. Смисълът е да: 1. спестя време, 2. не развивам два пъти. Вместо да развивам всяка свещ за пробата, мога просто да я прочета. А на кой канал се гледат свещите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване