evg_eni Публикувано 21 Август 2017 Доклад Share Публикувано 21 Август 2017 (Редактирано) Не, просто не се получава при мен. Почвам да си мисля че тестовете се различават според компютрите които са монтирани. Ако релето е изгоряло това причина ли е да го няма в списъка? Ето как протича при мен, като между всеки тест съм изчаквал около 5 сек. : 1. Commencement of Injection Valve (N108) 2. Exhaust Gas Recirculation Valve (N18) 3. A/C Compressor Engagement Intervention 4. Fuel Shut-Off Valve (N109) 5. Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) 6. Glow Plug Relay (J52) 7. Glow Plug Indicator Light (K29) 8. Relay for Low-Output Coolant Preheat (J359) 9. Relay for High-Output Coolant Preheat (J360) END Редактирано 21 Август 2017 от evg_eni Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 21 Август 2017 Доклад Share Публикувано 21 Август 2017 Не, не би трябвало да липсва! Ако е изгоряло просто няма да се случи нищо, докато му правиш тест. Такъв е случая с релето на мой приятел с А4 B6. Вчера го пробвахме, защото и той има подобен проблем. Просто релето не реагира на теста. Ако днес успея да се свържа с този приятел с пълната версия на VCDS, ще изключа буксите на релето на моята и ще пусна тест да видя дали ще липсва. Провери положението в модула на климатроника. При него и там има тест, който върти перките. Компютрите разбира се, че се различават. При теб например би трябвало да завършва на "C", докато при мен е на "BB". Не би трябвало да има значение това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evg_eni Публикувано 21 Август 2017 Доклад Share Публикувано 21 Август 2017 (Редактирано) Преди 2 часа, s7r3l0k написа: Компютрите разбира се, че се различават. При теб например би трябвало да завършва на "C", докато при мен е на "BB" Да точно 038 906 012 C съм. Значи пробвах и от Auto-HVAC тръгнаха перките за секунда и сякаш нещо ги спря. VCDS изписа : ERROR: Function Not Available По нататък всички тестове продължиха нормално. Имам си някакъв проблем явно, но ако се пускат перките на загрят двигател, няма да го мисля. Редактирано 21 Август 2017 от evg_eni Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dakata91 Публикувано 30 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2018 Добър вечер, днес си направих диагностика и ми излезе грешка: 00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40)03-00 - No Signal След консултация с Google видях, че била стандартна статична грешка, перманентентна грешка и всякакви такива неща. Вашите мненкя по въпроса с тази грешка какви са? Смених датчика на коляновия вал след диагностиката, изчистих грешката, но няколко часа след това направих отново диагностика и пак се беше появила грешката. Сега обмислям датчик разпределителен вал. Вие какво мислите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 31 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2018 Точно датчика на разпределителните валове набива като грешка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 31 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2018 Грешния датчик си сменил Sent from my SM-J730F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dakata91 Публикувано 31 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2018 Тези дни ще купя и другия датчик, ще изчистя грешката и ще проверя след известно време дали все още я има или е изчезнала. Благодаря, момчета! П.с някой да сподели някакви екстри, които могат да се включат при 8L? Аз знам само тази за заключване на вратите при тръгване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
minimalizum Публикувано 6 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2018 (Редактирано) С VCDS може ли да се активира да показва външната температура на въздуха на таблото ? Ауди А3 2001г ASZ Пробвах с Coding в Instruments но не ми изкара помощното меню. Колата е на познат и каза че е виждал подобно Ауди с такова табло да я показва. Редактирано 6 Февруари 2018 от minimalizum Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 7 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2018 (Редактирано) Това не се активира. Или го има таблото или го няма. Няма нужда да питаш на 100 места. Sent from my SM-J730F using Tapatalk Редактирано 7 Февруари 2018 от VBI Преместване на мнение от друга тема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LastKings Публикувано 8 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2018 Здравейте колеги. Искам да задам един тъп въпрос понеже гледам че правите промени с някакъв software по колите. Моята кола е ауди а3 1999 1.6. На таблото имам едно мониторче което покзава температурата отвън и над него има друг черен панел който не прави нищо общо взето. Знам че на по новите а3ки от 99та там показва разни стойности та да питам аз мога ли да направя така че нещо да показва там или си е просто така направено? благодаря предварително и извинете за 'тъпия'въпрос. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 9 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2018 На твоето табло не можеш. Трябва да смениш таблото с друго, което има full FIS. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi8l Публикувано 9 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2018 Здравейте, колата ми е А3 2001г. 1,8т ARX мотор. Та въпроса ми се състой в това. Преди седмица си направих диагностика на колта с VCDS lite и ми излезнаха ето тези грешки: Address 01: Engine Labels: 06A-906-032-AUM.LBL Controller: 06A 906 032 HJ Component: 1.8L R4/5VT 0002 Coding: 10700 Shop #: WSC 06435 WAUZZZ8L12A005038 AUZ5Z0A6095038 2 Faults Found: 17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!) P1297 - 35-10 - - - Intermittent 17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: 0000 0000 След което огледах всички вакууми и турбо пътища но не намерих нещо видимо което да е повредено. Изтрих грешките и покарах около стотина километра на бензин с тормоз и педала до долу. прочетох от нова но нямаше записана грешка. След което цяла седмица си карам колата на газ/безнин. Но тази вечер я закачих отново и ми е записала ето това: Address 01: Engine Labels: 06A-906-032-AUM.LBL Controller: 06A 906 032 HJ Component: 1.8L R4/5VT 0002 Coding: 10700 Shop #: WSC 06435 WAUZZZ8L12A005038 AUZ5Z0A6095038 1 Fault Found: 17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!) P1297 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: 0000 0000 Дайте идея къде да ровя и от какво може да бъде причината за това. Като цяло единственото нещо което ми прави впечатление е това че на бензин колата прави пик до 0.61 и при изцеждане на на колата на пета предавка след около 100-110 пада около 0.5-0.47 по буустметър а на газ почти не прави този пик или ако го прави е за много кратко и държи малко по малко налягане което държи на бензин. Дали тази грешка се набива заради газовата и иска настройка? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 10 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2018 То си пише. Провери/смени рециркулационния клапан. След това иди да ти настроят газовата. Явно сместа беднее. Sent from my SM-J730F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi8l Публикувано 10 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2018 (Редактирано) Одеве свалих клапана огледах го натисках го с пръст пружината си притиска надувах го с бузи... От двата края държи сега нз колко е правилно намерих уш една процедура за проверката му но успях точно да разбера как се прави. И един въпрос когато надуя в тънкото мъркучле което влиза в клапана трябва ли са държи защото аз чувам някакво свистене от някъде като надувам през наго Редактирано 14 Февруари 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 12 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2018 (Редактирано) Тънкото е за вакуум, за да може да дръпне пружината и да отвори клапана, а ти не знам защо надуваш през него Редактирано 12 Февруари 2018 от GTX3071R Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi8l Публикувано 12 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2018 (Редактирано) Просто за проба и ако е за вакуум значи трябва да държи при надуване с уста а той не. Правилно ли мисля. Редактирано 14 Февруари 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 12 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2018 Не е това темата, но https://www.google.bg/search?q=how+to+check+diverter+valve+1.8t&oq=how+to+check+diverter+valve+1.8t&aqs=chrome..69i57.887j0j7&client=ms-android-samsung&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8 Sent from my SM-J730F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi8l Публикувано 12 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2018 (Редактирано) Благодаря за препратката ще го тествам както трябва Редактирано 14 Февруари 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dakata91 Публикувано 25 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2019 Да вдигна малко темата, а и да попитам. 00533 - Idle Speed Regulation 19-10 - Lower Limit - Intermittent 00625 - Vehicle Speed Signal 27-00 - Implausible Signal 01367 - Central Locking Pump Run Tim Exceeded (Likely Leak) 35-00 - - За последното съм сигурен, че има нещо, защото съм направил при тръгване да се заключва и като спреш някъде от пасажерската страна няма излизане освен ако не отключиш с бутона и тогава да се отвори вратата, но съм отворен за съвети/идеи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zoo Публикувано 2 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2019 Да попитам, възможно ли е кабелът вагком да се свърже директно към буксите на еку то с к-line и да се прочете каквото може? например д вида на двигателя и друга информация Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 2 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2019 (Редактирано) С каква цел? Вида на двигателя можеш да разбереш от номера на ECU-то който е написан на стикера му + Гугъл. Единственото което VAG-COM ще ти покаже което не е на стикер е кодинга. Иначе на някои ECU-та може, но трябва да му знаеш номера за да му намериш пинаута. Много по-лесно е да го включиш в колата. Редактирано 2 Юни 2019 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zoo Публикувано 2 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2019 не го пише на всички екута. гледам няма карта за n75 явно е 90коньов двигателя но как да разбера? при това 90 ама кой, че то са няколко помислих че вагкома си комуникира само по к линията за тия които са беЗ кан шина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 5 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2019 Би трябвало да стане.Но ще е по-лесно да потърсиш в директорията с Label файловете на VCDS за кода на екуто. Там пише и кода на двигателя в имената на файловете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zoo Публикувано 10 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2019 (Редактирано) Все пак трябва да го свържа обаче, нали? Редактирано 14 Юни 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 10 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2019 Ако търсиш само кода на мотора, няма нужда да го свързваш. Разрови се в споменатата директория и предполагам ще ме разбереш по-добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване