Jump to content

Audi A3 8L - VAGCOM (въпроси и отговори)


Rotkod

Recommended Posts

Не, просто не се получава при мен. Почвам да си мисля че тестовете се различават според компютрите които са монтирани. Ако релето е изгоряло това причина ли е да го няма в списъка?

Ето как протича при мен, като между всеки тест съм изчаквал около 5 сек. : 

1. Commencement of Injection Valve (N108)

2. Exhaust Gas Recirculation Valve (N18)

3. A/C Compressor Engagement Intervention

4. Fuel Shut-Off Valve (N109)

5. Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)

6. Glow Plug Relay (J52)

7. Glow Plug Indicator Light (K29)

8. Relay for Low-Output Coolant Preheat (J359)

9. Relay for High-Output Coolant Preheat (J360)

END

Редактирано от evg_eni
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 151
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Не, не би трябвало да липсва! Ако е изгоряло просто няма да се случи нищо, докато му правиш тест. Такъв е случая с релето на мой приятел с А4 B6. Вчера го пробвахме, защото и той има подобен проблем. Просто релето не реагира на теста.

Ако днес успея да се свържа с този приятел с пълната версия на VCDS, ще изключа буксите на релето на моята и ще пусна тест да видя дали ще липсва.:zustimm:

 

Провери положението в модула на климатроника. При него и там има тест, който върти перките.

Компютрите разбира се, че се различават. При теб например би трябвало да завършва на "C", докато при мен е на "BB". Не би трябвало да има значение това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, s7r3l0k написа:

Компютрите разбира се, че се различават. При теб например би трябвало да завършва на "C", докато при мен е на "BB"

Да точно 038 906 012 C съм.

Значи пробвах и от Auto-HVAC тръгнаха перките за секунда и сякаш нещо ги спря. VCDS изписа :

ERROR: Function Not Available

По нататък всички тестове продължиха нормално. Имам си някакъв проблем явно, но ако се пускат перките на загрят двигател, няма да го мисля.

Редактирано от evg_eni
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...

Добър вечер, днес си направих диагностика и ми излезе грешка:

00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40)
03-00 - No Signal

 

След консултация с Google видях, че била стандартна статична грешка, перманентентна грешка и всякакви такива неща. Вашите мненкя по въпроса с тази грешка какви са? Смених датчика на коляновия вал след диагностиката, изчистих грешката, но няколко часа след това направих отново диагностика и пак се беше появила грешката. Сега обмислям датчик разпределителен вал. Вие какво мислите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези дни ще купя и другия датчик, ще изчистя грешката и ще проверя след известно време дали все още я има или е изчезнала. Благодаря, момчета!

П.с някой да сподели някакви екстри, които могат да се включат при 8L? Аз знам само тази за заключване на вратите при  тръгване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С VCDS може ли да се активира да показва  външната температура на въздуха  на  таблото   ?   Ауди А3  2001г  ASZ

Пробвах с Coding  в Instruments но не ми изкара помощното меню.

Колата е на познат и каза че  е виждал подобно Ауди с такова табло да я показва.

Редактирано от minimalizum
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не се активира. Или го има таблото или го няма.

 

Няма нужда да питаш на 100 места.

Sent from my SM-J730F using Tapatalk

Редактирано от VBI
Преместване на мнение от друга тема
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. Искам да задам един тъп въпрос понеже гледам че правите промени с някакъв  software по колите. Моята кола е ауди а3 1999 1.6. На таблото имам едно мониторче което покзава температурата отвън и над него има друг черен панел който не прави нищо общо взето. Знам че на по новите а3ки от 99та там показва разни стойности та да питам аз мога ли да направя така че нещо да показва там или си е просто така направено? благодаря предварително и извинете за 'тъпия'въпрос.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колата ми е А3 2001г. 1,8т ARX мотор. Та въпроса ми се състой в това. Преди седмица си направих диагностика на колта с VCDS lite и ми излезнаха ето тези грешки:

Address 01: Engine       Labels: 06A-906-032-AUM.LBL
   Controller: 06A 906 032 HJ
   Component: 1.8L R4/5VT         0002
   Coding: 10700
   Shop #: WSC 06435
   WAUZZZ8L12A005038     AUZ5Z0A6095038
2 Faults Found:
17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!)
            P1297 - 35-10 - - - Intermittent
17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult): System too Lean
            P1128 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: 0000 0000

След което огледах всички вакууми и турбо пътища но не намерих нещо видимо което да е повредено. Изтрих грешките и покарах около стотина километра на бензин с тормоз и педала до долу. прочетох от нова но нямаше записана грешка. След което цяла седмица си карам колата на газ/безнин. Но тази вечер я закачих отново и ми е записала ето това:

Address 01: Engine       Labels: 06A-906-032-AUM.LBL
   Controller: 06A 906 032 HJ
   Component: 1.8L R4/5VT         0002
   Coding: 10700
   Shop #: WSC 06435
   WAUZZZ8L12A005038     AUZ5Z0A6095038
1 Fault Found:
17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!)
            P1297 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: 0000 0000

Дайте идея къде да ровя и от какво може да бъде причината за това. Като цяло единственото нещо което ми прави впечатление е това че на бензин колата прави пик до 0.61 и при изцеждане на на колата на пета предавка след около 100-110 пада около 0.5-0.47 по буустметър а на газ почти не прави този пик или ако го прави е за много кратко и държи малко по малко налягане което държи на бензин. Дали тази грешка се набива заради газовата и иска настройка?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То си пише. Провери/смени рециркулационния клапан. След това иди да ти настроят газовата. Явно сместа беднее.

Sent from my SM-J730F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Одеве свалих клапана огледах го натисках го с пръст пружината си притиска надувах го с бузи... От двата края държи сега нз колко е правилно намерих уш една процедура за проверката му но успях точно да разбера как се прави. И един въпрос когато надуя в тънкото мъркучле което влиза в клапана трябва ли са държи защото аз чувам някакво свистене от някъде като надувам през наго

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тънкото е за вакуум, за да може да дръпне пружината и да отвори клапана, а ти не знам защо надуваш през него :nixweiss:

Редактирано от GTX3071R
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто за проба и ако е за вакуум значи трябва да държи при надуване с уста а той не. Правилно ли мисля. 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Да вдигна малко темата, а и да попитам.

00533 - Idle Speed Regulation

             19-10 - Lower Limit - Intermittent

00625 - Vehicle Speed Signal
              27-00 - Implausible Signal

01367 - Central Locking Pump Run Tim Exceeded (Likely Leak)
              35-00 - -

За последното съм сигурен, че има нещо, защото съм направил при тръгване да се заключва и като спреш някъде от пасажерската страна няма излизане освен ако не отключиш с бутона и тогава да се отвори вратата, но съм отворен за съвети/идеи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Да попитам, възможно ли е кабелът вагком да се свърже директно към буксите на еку то с к-line и да се прочете каквото може? например д вида на двигателя и друга информация

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С каква цел? Вида на двигателя можеш да разбереш от номера на ECU-то който е написан на стикера му + Гугъл. Единственото което VAG-COM ще ти покаже което не е на стикер е кодинга. Иначе на някои ECU-та може, но трябва да му знаеш номера за да му намериш пинаута. Много по-лесно е да го включиш в колата.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не го пише на всички екута.  гледам няма карта за n75  явно е 90коньов двигателя но как да разбера? при това 90 ама кой, че то са няколко

помислих че вагкома си комуникира само по к линията за тия които са беЗ кан шина. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би трябвало да стане.
Но ще е по-лесно да потърсиш в директорията с Label файловете на VCDS за кода на екуто. Там пише и кода на двигателя в имената на файловете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако търсиш само кода на мотора, няма нужда да го свързваш. Разрови се в споменатата директория и предполагам ще ме разбереш по-добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...