niki_v Публикувано 9 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2016 Добро утро колеги. Имам един проблем, ако някои си е патил да помага. Колата е Ауди А4, Б6 - Авант- 2003г. 1,9- 131к.с. Пускам сутринта парното да духа топло на 24 и от двете страни, но от към шофьорската страна си духа студен въздух, направо лед. Предполагам е някоя клапа и ако някой е запознат да сподели как се отстранява този проблем, какво трябва да се сменя и евентуално какви разходи ми предстоят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir7979 Публикувано 9 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2016 направи една диагностика с вагком и ще разбереш къде е проблема,предполагам блокирало стъпково моторче Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bomini Публикувано 9 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2016 Клапа е, коя/кои - трябва да я закачиш на вагком. Втора ръка са 30-35 лв. (толкова ги купувах аз). Ако е тази от шофьорската страна, се сменя доста гадно, щото бяма място да су навреш ръцете. За другите, се сваля жабката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милчев Публикувано 9 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2016 Не се сменя, а се адаптира с ВАГ КОМА! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki_v Публикувано 9 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2016 Закачихме я с Ваг Кома и даде следните грешки: - 01809 - температурен демпфер на стъпковия мотор,лява страна. Блокиран или липса на волтаж.Постоянно - 01842 - позиция сензор дясно температура тампон, късо съединение до полюса или творена верига, прекъсва - 00604 - позициониращ мотор, демпфер за налягане, късо съединение до полюса или творена верига,прекъсва - 00716 - положение на рециркулационна клапа, блокиран или липса на волтаж,прекъсва От така прочетеното стигам до извода, че причината е в стъпковия мотор, но дали е нужно да сменям и десния Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bomini Публикувано 10 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2016 (Редактирано) 14 hours ago, Милчев said: Не се сменя, а се адаптира с ВАГ КОМА! То ако всичко се оправяше с адаптиране... Щом съм го написал, значи съм минал по този път и инфото е от първа ръка. В тези моторчета има едни потенциометри, които или трябва да изчистиш или да смениш моторчето. И двата случая трябва сваляне. @niki_v Я ги дай на английски, че така... Като гледам имаш грешки и в температурните датчици и в клапи. Пробвай първо с адаптация, както писа колегата. Ако не се оправи, тогава... Редактирано 10 Октомври 2016 от bomini Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki_v Публикувано 10 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2016 (Редактирано) Колата я оставих в сервиза вече. Разбрахме се първо да ги свалят и ако нищо не става от тях, да търсят втора употреба, че от цената на новите боляло глава. На английски ги нямам, изписваше си ги директно на БГ Редактирано 10 Октомври 2016 от niki_v Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado Публикувано 10 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2016 Двете централни температурни клапи е много пожелателно да се сменят с нови(развалената). Втора употреба са 50лв гаранция няма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BateSvetli Публикувано 10 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2016 Самите моторчета имат потенциометър който най често се прецаква.Имах го същия проблем , сменяй моторчето и всичко ще е ок Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
katsi86 Публикувано 10 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2016 Преди 19 часа, niki_v написа: Закачихме я с Ваг Кома и даде следните грешки: Само дето това май не е ВАГ-КОМ?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivoaudi4 Публикувано 16 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2016 Здравейте.Накратко ще опиша проблема .Двигателя е на 800 оборота , загрял е на 90 градуса и работи на място.Пускам парното на МАX ,в началото задухва горещо и постепенно изстива .След като потегля и вдигна оборотите на двигателя над 1200-1500 парното си е ОК и климатроника си поддържа температурата която съм му задал.След това пак го оставям да си работи на място на тихи обороти и парното пак изстива.Качнах го на вагкома -няма никакви грешки. Защо се получава така,къде е причината? Благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 16 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2016 Промий си радиатора на парното,най лек вариянт,водна помпа несменявана с години с пластмасова турбина и изядени перки кофти вариянт. Обикновено първото помага. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivoaudi4 Публикувано 16 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2016 Помпата я смених преди няколко дни заедно с антифриза.. Май проблема е в радиатора на парното.Благодаря buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado Публикувано 17 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2016 Разкачи си маркучите на радиатора след това направи едно промиване с силна струя чешмяна вода. Това 2-3пъти след това обезвъздуши, много често след това нещата се оправят.Алуминия отлага един прах и от това става запушването на въпросния радиатор. Аз мисля,че това е един постоянен проблем при ВАГ с тези радиатори а това няма как да е друго след като входа и изхода са от едно и също място. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
katsi86 Публикувано 17 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2016 +1 за запушен радиатор! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivoaudi4 Публикувано 23 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2016 Здравейте.Ами ето какво направих днес с парното:Обезвъздуших колектора и парното си тръгна перфектно.Обаче,защо единия маркуч към радиаторчето на парното е горещ а другия е хладен(дали защото радиатора е отнел топлината или пак остава съмнение за слаба проходимост)Някой от вас пипал ли е тези маркучи за да каже как е при него ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 23 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2016 Намален дебит е причината най-вероятно.И двете тръби трябва да са горещи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki_v Публикувано 24 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2016 При мен проблема е решен. Оказа се моторчето. След смяна всичко е на 6 и сега е Африка в купето. Благодарности на всички за помоща Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado Публикувано 25 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2016 Дано си го сменил с ново... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki_v Публикувано 26 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2016 Да. С ново е сменено. Има неща, които не е хубаво да са втора употреба Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bomini Публикувано 26 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2016 @niki_v За инфо, каква е цената на ново моторче? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado Публикувано 27 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2016 Цената е около 250лв а те са две ляво и дясно,водят се температурни клапи. Другите моторчета са много по евтини и при тях става и втора ръка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 27 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2016 (Редактирано) 2 hours ago, vlado said: Цената е около 250лв Не става ли с чистене на потенциометъра като в руския форум е показано ....? Редактирано 27 Октомври 2016 от Fitil4o Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bomini Публикувано 27 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2016 Явно това са други моторчета, не тези с потенциометърчетата от руското how to. Поне така ми звучи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване