Jump to content

niki_v

Recommended Posts

Добро утро колеги.
Имам един проблем, ако някои си е патил да помага. Колата е Ауди А4, Б6 - Авант- 2003г. 1,9- 131к.с.
Пускам сутринта парното да духа топло на 24 и от двете страни, но от към шофьорската страна си духа студен въздух, направо лед. Предполагам е някоя клапа и ако някой е запознат да сподели как се отстранява този проблем, какво трябва да се сменя и евентуално какви разходи ми предстоят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клапа е, коя/кои - трябва да я закачиш на вагком. Втора ръка са 30-35 лв. (толкова ги купувах аз). Ако е тази от шофьорската страна, се сменя доста гадно, щото бяма място да су навреш ръцете. За другите, се сваля жабката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Закачихме я с Ваг Кома и даде следните грешки:

- 01809 - температурен демпфер на стъпковия мотор,лява страна. Блокиран или липса на волтаж.Постоянно

- 01842 - позиция сензор дясно температура тампон, късо съединение до полюса или творена верига, прекъсва

- 00604 - позициониращ мотор, демпфер за налягане, късо съединение до полюса или творена верига,прекъсва

- 00716 - положение на рециркулационна клапа, блокиран или липса на волтаж,прекъсва

 

От така прочетеното стигам до извода, че причината е в стъпковия мотор, но дали е нужно да сменям и десния

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

14 hours ago, Милчев said:

Не се сменя, а се адаптира с ВАГ КОМА!

 

То ако всичко се оправяше с адаптиране... Щом съм го написал, значи съм минал по този път и инфото е от първа ръка.

В тези моторчета има едни потенциометри, които или трябва да изчистиш или да смениш моторчето. И двата случая трябва сваляне.

 

@niki_v Я ги дай на английски, че така... Като гледам имаш грешки и в температурните датчици и в клапи. Пробвай първо с адаптация, както писа колегата. Ако не се оправи, тогава...

Редактирано от bomini
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата я оставих в сервиза вече. Разбрахме се първо да ги свалят и ако нищо не става от тях, да търсят втора употреба, че от цената на новите боляло глава.

На английски ги нямам, изписваше си ги директно на БГ

IMG_20161009_162630 (1).jpg

Редактирано от niki_v
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двете централни температурни клапи е много пожелателно да се сменят с нови(развалената).

Втора употреба са 50лв гаранция няма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Самите моторчета имат потенциометър който най често се прецаква.Имах го същия проблем , сменяй моторчето и всичко ще е ок :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 19 часа, niki_v написа:

 

Закачихме я с Ваг Кома и даде следните грешки:

 

Само дето това май не е ВАГ-КОМ?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.Накратко ще опиша проблема .Двигателя е на 800 оборота , загрял е на 90 градуса и работи на място.Пускам парното на МАX ,в началото задухва горещо и постепенно изстива .След като потегля и вдигна оборотите на двигателя над 1200-1500 парното си е ОК и климатроника си поддържа температурата която съм му задал.След това пак го оставям да си работи на място на тихи обороти и парното пак изстива.Качнах го на вагкома -няма никакви грешки.
Защо се получава така,къде е причината?
Благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Промий си радиатора на парното,най лек вариянт,водна помпа несменявана с години с пластмасова турбина и изядени перки кофти вариянт. Обикновено първото помага.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разкачи си маркучите на радиатора след това направи едно промиване с силна струя чешмяна вода. Това 2-3пъти след това обезвъздуши, много често след това нещата се оправят.Алуминия отлага един прах и от това става запушването на въпросния радиатор. Аз мисля,че това е един постоянен проблем при ВАГ с тези радиатори а това няма как да е друго след като входа и изхода са от едно и също място:stupid:.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.Ами ето какво направих днес  с парното:Обезвъздуших колектора и парното  си тръгна перфектно.Обаче,защо единия маркуч към радиаторчето на парното  е горещ а другия е хладен(дали защото радиатора е отнел топлината или пак остава съмнение за слаба проходимост)Някой от вас пипал ли е тези маркучи  за да каже как е при него ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен проблема е решен. Оказа се моторчето. След смяна всичко е на 6 и сега е Африка в купето.

Благодарности на всички за помоща

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цената е около 250лв а те са две ляво и дясно,водят се температурни клапи.

Другите моторчета са много по евтини и при тях става и втора ръка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, vlado said:

 

Цената е около 250лв

 

:steinigung:

 

Не става ли с чистене на потенциометъра като в руския форум е показано ....?

Редактирано от Fitil4o
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...