Mitko1962 Публикувано 27 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2017 Дънлоп Уинтър Спорт 5. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kup0nq Публикувано 27 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2017 Само да вметна, че Дънлопа е В на мокро. Това WS 5 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 27 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2017 Ясно, но в немския АДАК в размер 215 (понеже не видях нов тест за 205 размер), го изкараха най-добрия, а пък Нокиан врд4, че на мокро не се представя добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 28 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2017 Conti е с меки страни за да не ти троши окачването по бутруните лед. Ако те е страх другото е Гудяр, това е. Но така или иначе не съм имал проблеми. След това са Семперит SpeedGrip и Kleber. По надолу са NEXEN, Falken, Hankook, Kumho, Vredestein, Fulda. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vovelee Публикувано 1 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2017 Здравейте, някой от форума да сподели впечатления за размер 245/40/18? Предстои ми закупуване на автомобил другата седмица и се чудя какви гуми да сложа. Чета не лоши отзиви за GoodYear UltraGrip Gen1 и Michelin Alpin 4. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 1 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2017 Ти ся рестарт на темата ли ще даваш или ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 2 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2017 http://www.autobild.de/artikel/winterreifen-test-2017-225-50-r-17-10811081.html GALERIEWinterreifen-Test 2017: 225/50 R 17 — 11.10.2017 # Getesteter Reifen Testurteil 1. Continental WinterContact TS 860 98 H vorbildlich (2+/2+/2+/2-)* 2. Michelin Alpin 5 94 H vorbildlich (2/2+/2/2+) 3. Dunlop Winter Sport 5 94 H vorbildlich (2/2+/2/2-) 4. Goodyear UltraGrip Performance Gen-1 94 H gut (2+/2+/2/3+) 5. Semperit Speed-Grip 3 98 H gut (2+/2/2/2-) 6. BF Goodrich g-Force Winter 2 98 H gut (1/2/2-/2) 6. Fulda Kristall Control HP2 98 H gut (2+/2/2/1-) 8. Bridgestone Blizzak LM 001-Evo 98 H gut (2/1-/2-/2+) 9. Kleber Krisalp HP3 98 H gut (1-/2/2-/2) 10. Nexen Winguard Sport2 97 V gut (2/2-/2/1-) 11. Gislaved Euro Frost 5 98 H gut (2/2-/2/2+) 12. Kumho Wintercraft WP71 94 H befriedigend (2/2-/2-/2+) 12. Uniroyal MS plus 77 98 H befriedigend (2/2-/2-/2+) 14. Nokian WR D4 98 H befriedigend (2/2/2-/3+) 15. Yokohama W.drive V905 94 H befriedigend (2/2-/2-/2-) 16. Barum Polaris 3 98 H befriedigend (1-/3+/2/2+) 17. Sava Eskimo HP2 98 V befriedigend (2/3+/2-/1-) 18. Pirelli Winter Sottozero 3 94 H befriedigend (3+/1-/2/3) 19. Firestone Winterhawk 3 98 H befriedigend (2/3+/2/2-) 20. Hankook Winter i*cept evo² (W320) 94 H befriedigend (3+/2-/2/2) *Durchschnittsnoten in den Kapiteln Schnee, Nass, Trocken und Kosten. Bei gleicher Note in alphabetischer Reihenfolge. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 2 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2017 http://www.autobild.de/artikel/winterreifen-test-2016-205-55-r-16-12640593.html Winterreifen-Test 2016: 205/55 R 16 — 14.10.2016 . 1. Continental WinterContact TS 860 91 H vorbildlich (2+/1-/2/1)** 2. Michelin Alpin 5 91 H vorbildlich (1-/2+/2/2) 3. Goodyear UltraGrip 9 91 H vorbildlich (2+/2+/2/2-) 4. Dunlop Winter Sport 5 91 H gut (1-/2+/2-/2) 5. Pirelli Cinturato Winter 91 H gut (2/2+/2/2+) 6. Semperit Speed-Grip 2 91 H gut (2/2/2/2) 7. Nokian WR D4 91 H gut (2+/2/2-/2-) 8. Hankook Winter i*cept RS² 91 H gut (2/2-/2/2) 9. Bridgestone Blizzak LM001 91 H befriedigend (2+/2/3+/1-) 10. Barum Polaris 3 91 H befriedigend (2+/2/3+/3+) 11. Kleber Krisalp HP 2 91 H befriedigend (2+/3+/2-/1-) 11. Uniroyal MS plus 77 91 H befriedigend (1-/2-/3/2+) 13. General Altimax Winter Plus 91 H befriedigend (2+/3+/2-/2+) 14. Mabor Winter-Jet 2 91 H befriedigend (2/3+/2/2+) 15. Sava Eskimo HP 91 H befriedigend (2+/3/2-/2+) 16. Cooper WM-SA2+ 91 H befriedigend (2/2/3+/3) 16. Falken Eurowinter HS449 91 H befriedigend (2-/2-/3+/2) 18. Vredestein Snowtrac 5 91 H befriedigend (2-/3+/2/2-) 19. BF Goodrich g-force Winter 91 H bedingt empfehlenswert (2/3/2-/1-) 20. Fulda Kristall Control HP 91 H bedingt empfehlenswert (2/3/2/2-) *Sortiert nach Testergebnis (bei Notengleichstand in alphabetischer Reihenfolge). **Durchschnittsnoten in den Kapiteln Schnee, nass, trocken, Kosten Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ehpich Публикувано 8 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2017 И с двете съм карал - Конти Винтерконтакт 850 и Нокиан WR-D4. Нокиана е по-стабилна и по-издържлива от Континенталката. При равни условия Нокиана катери наледен път нагоре, континентала се суче и гъне. Континенталката се износва по-бързо и на влажно се лигави повече задницата. Лично според мен Нокианът е по-добрият избор. Отделно Нокиана е клас А, Континенталката е клас С при този размер. А това с Дънлопа е някаква шега предполагам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petar.Ivanov82 Публикувано 11 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2017 Аз смятам , че за зимни гуми 225/50R17 е окей. Вече за марки Michelin, Nokian съм ползвал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vovelee Публикувано 11 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2017 Привет, в крайна сметка взех Continental 850 P в размер 245/40/18. За момента нямам много впечатления. Като цяло гумите не са шумни и за момента на леда се държат добре. Сега е време да намеря вериги като почти сигурно ще взема текстилни. Някой да даде съвет и сподели впечатления? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vermeer Публикувано 11 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2017 (Редактирано) On 12/9/2017 at 1:19 AM, ehpich said: И с двете съм карал - Конти Винтерконтакт 850 и Нокиан WR-D4. Нокиана е по-стабилна и по-издържлива от Континенталката. При равни условия Нокиана катери наледен път нагоре, континентала се суче и гъне. Континенталката се износва по-бързо и на влажно се лигави повече задницата. Лично според мен Нокианът е по-добрият избор. Отделно Нокиана е клас А, Континенталката е клас С при този размер. А това с Дънлопа е някаква шега предполагам. Незнам дали Nokian WR D4 има същото поведение като WR-D3 по отношение на износване, дано да са го поравили. За WR-D3 мога да кажа, че на третата година като ги свалих не можеше да става и дума за износване, а направо за РАЗПАД тотална щета..., а имаха още 5-6 протектор по тях. Първо помислих, че жена ми нещо е карала по-спортно някак си После като свалих същите гуми и от моята кола - идентичен случай... на места липсваха цели парчета от протектора с размери дори над 2 см, а съм я карал 99% на магистрала само и то то със скорости около 90-100 км/ч. Така че никой не може да ме убеди, че тези гуми са държаливи или, че бил изолиран случай. Но бях доволен от тях, ефтини са и затова пак купих такъв комплект за мен. За жена ми взех Конти. Ще пиша по-нататък и за това сравнение. Редактирано 11 Декември 2017 от vermeer Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
exstasy Публикувано 12 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2017 И на други места има оплакват от Нокиана. Аз пък имам начална фаза на деградация и ронене с летния.... приключих с марката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 13 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2017 Аз сега подкарах 3-ти сезон (3-та зима) с Nokian WR D4 и не съм забелязал гумите да имат такива проблеми. Ще споделя живи и здрави пролетта като ги сменя отново с летните дали са се разпаднали Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Титов Публикувано 13 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2017 На 30.10.2017 г. at 7:47, AALEXANDROV написа: Абе надявам се да нямам като миналогодишните изтръпвания с Бриджстоуна. Сложиш 4 чисто нови 225/45R17 Bridgestone Blizzak LM 001-Evo, ама това мнение ме уплаши. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 13 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2017 Аз от 4000-хиляди до тука с Нексена съм много доволен от пътното им поведение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladim Публикувано 14 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2017 Миналата седмица взех тези 245/45/18 4бр. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Impress_me Публикувано 14 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2017 22 hours ago, Титов said: Сложиш 4 чисто нови 225/45R17 Bridgestone Blizzak LM 001-Evo, ама това мнение ме уплаши. 3-та зима карам с 225/45R17 Bridgestone Blizzak LM 32S и нямам лоши впечатления - напротив! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aRobben Публикувано 15 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2017 (Редактирано) На 11/27/2017 at 21:35, NITRO1 написа: Мисля да купувам посред зима зимни гуми в размер 205/55/16 както си е заводския размер. Мисля, че и на твоята основния размер трябва да е 215/55/16. Поне на моя варел така е даден на табелката за гумите, та се съмнявам на b7 да е с по-ниски. Другата зима, ако купувам 16 със сигурност ще са 215. Иначе моята я купих с 205/55/16 зимен Дънлоп и в момента съм с тях. За конкретния модел ще те излъжа, winter нещо си 4D. Това им е 3та зима. Мисля, че са станали една идея по-шумни, но не са си изгубили качествата. На малкото сняг и лед дето имаше десега се държаха добре, на мокро също са ok. Откакто съм ги сложил тази година, само веднъж се хлъзнах с тях в един завой (тъкмо беше валяло, беше около +2-3 градуса и асвалта лъскаше), но ESP-то и куатрото се погрижиха да няма ексцесии Редактирано 15 Декември 2017 от aRobben Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4ring avus Публикувано 15 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2017 205/55/16 също го пише на табелката и си е о.к. за зимна .Другият размер 215/55/16 на цена отива като 235/45/17 и като цяло на мен лично леко ми идва безмислен при положение ,че не дава съществени предимства пред 205/16 за зимна и пред 235 /17 за лятна гума . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 15 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2017 Затова най-добре за зимни гуми-или 205/55R16,или 235/45R17. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aRobben Публикувано 15 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2017 (Редактирано) E малко по-висока е 215-ката, даже не малко - 11мм. Скъпички са иначе, затова се чудя направо за другата зима 17ки да взема... Ше дебна на промоция какво ще има Редактирано 15 Декември 2017 от aRobben Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 15 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2017 (Редактирано) Това моторче 215 размер ще може ли да ги завърти въобще? Излишно е да взимам по-широки, летните мисля са ми пак 205. Дали в тази тема колеги споделяха , че Нокиан -а след втория или третия сезон се рушал. Гледам разни класациЙ на Ауто Билд и там Дънлоп-а е значително по-добра от Нокиан-а, казват, че Нокиана на мокро бил зле а именно ви ар ди 4 на мокро е клас А, друга зимна гума в тази ценова категория че и по-скъпите са от клас В надолу. Редактирано 15 Декември 2017 от NITRO1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 15 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2017 Стига сте говорили наизуст.Много ясно,че ще ги носи 1.8T мотора,това да не е Жигули. Разликата между размери 205 и 215 на 55R16 е главно в цената,както посочи колегата по-напред. Колега,щом си решил за 205/55R16,взимай.Има доста хора които карат зимата с 235/45R17. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 15 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2017 Колега, помайтапих се за 215 размер. Да 205 ще е размера определено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване