Jump to content

Зимата иде! Какви гуми да изберем? Помагайте


Recommended Posts

  • Отговори 252
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ясно, но в немския АДАК в размер 215 (понеже не видях нов тест за 205 размер), го изкараха най-добрия, а пък Нокиан врд4, че на мокро не се представя добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Conti е с меки страни за да не ти троши  окачването по бутруните лед. Ако те е страх другото е Гудяр, това е. Но така или иначе не съм имал проблеми. 

След това са Семперит SpeedGrip и Kleber. 

 

По надолу са NEXEN, Falken, Hankook, Kumho, Vredestein, Fulda. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

някой от форума да сподели впечатления за размер 245/40/18?

Предстои ми закупуване на автомобил другата седмица и се чудя какви гуми да сложа.

Чета не лоши отзиви за GoodYear UltraGrip Gen1 и Michelin Alpin 4. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

http://www.autobild.de/artikel/winterreifen-test-2017-225-50-r-17-10811081.html

GALERIEWinterreifen-Test 2017: 225/50 R 17

 — 11.10.2017

 

#

Getesteter Reifen

Testurteil

1.

Continental
WinterContact TS 860

98 H

vorbildlich

(2+/2+/2+/2-)*

2.

Michelin
Alpin 5

94 H

vorbildlich

(2/2+/2/2+)

3.

Dunlop
Winter Sport 5

94 H

vorbildlich

(2/2+/2/2-)

4.

Goodyear
UltraGrip Performance Gen-1

94 H

gut

(2+/2+/2/3+)

5.

Semperit
Speed-Grip 3

98 H

gut

(2+/2/2/2-)

6.

BF Goodrich
g-Force Winter 2

98 H

gut

(1/2/2-/2)

6.

Fulda
Kristall Control HP2

98 H

gut

(2+/2/2/1-)

8.

Bridgestone
Blizzak LM 001-Evo

98 H

gut

(2/1-/2-/2+)

9.

Kleber
Krisalp HP3

98 H

gut

(1-/2/2-/2)

10.

Nexen
Winguard Sport2

97 V

gut

(2/2-/2/1-)

11.

Gislaved
Euro Frost 5

98 H

gut

(2/2-/2/2+)

12.

Kumho
Wintercraft WP71

94 H

befriedigend

(2/2-/2-/2+)

12.

Uniroyal
MS plus 77

98 H

befriedigend

(2/2-/2-/2+)

14.

Nokian
WR D4

98 H

befriedigend

(2/2/2-/3+)

15.

Yokohama
W.drive V905

94 H

befriedigend

(2/2-/2-/2-)

16.

Barum
Polaris 3

98 H

befriedigend

(1-/3+/2/2+)

17.

Sava
Eskimo HP2

98 V

befriedigend

(2/3+/2-/1-)

18.

Pirelli
Winter Sottozero 3

94 H

befriedigend

(3+/1-/2/3)

19.

Firestone
Winterhawk 3

98 H

befriedigend

(2/3+/2/2-)

20.

Hankook
Winter i*cept evo² (W320)

94 H

befriedigend

(3+/2-/2/2)

*Durchschnittsnoten in den Kapiteln Schnee, Nass, Trocken und Kosten. Bei gleicher Note in alphabetischer Reihenfolge.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.autobild.de/artikel/winterreifen-test-2016-205-55-r-16-12640593.html

 

Winterreifen-Test 2016: 205/55 R 16 — 14.10.2016

.

1.

Continental
WinterContact TS 860

91 H

vorbildlich

(2+/1-/2/1)**

 

 

2.

Michelin
Alpin 5

91 H

vorbildlich

(1-/2+/2/2)

 

 

3.

Goodyear
UltraGrip 9

91 H

vorbildlich

(2+/2+/2/2-)

 

 

4.

Dunlop
Winter Sport 5

91 H

gut

(1-/2+/2-/2)

 

 

5.

Pirelli
Cinturato Winter

91 H

gut

(2/2+/2/2+)

 

 

6.

Semperit
Speed-Grip 2

91 H

gut

(2/2/2/2)

 

 

7.

Nokian
WR D4

91 H

gut

(2+/2/2-/2-)

 

 

8.

Hankook
Winter i*cept RS²

91 H

gut

(2/2-/2/2)

 

 

9.

Bridgestone
Blizzak LM001

91 H

befriedigend

(2+/2/3+/1-)

 

 

10.

Barum
Polaris 3

91 H

befriedigend

(2+/2/3+/3+)

 

 

11.

Kleber
Krisalp HP 2

91 H

befriedigend

(2+/3+/2-/1-)

 

 

11.

Uniroyal
MS plus 77

91 H

befriedigend

(1-/2-/3/2+)

 

 

13.

General
Altimax Winter Plus

91 H

befriedigend

(2+/3+/2-/2+)

 

 

14.

Mabor
Winter-Jet 2

91 H

befriedigend

(2/3+/2/2+)

 

 

15.

Sava
Eskimo HP

91 H

befriedigend

(2+/3/2-/2+)

 

 

16.

Cooper
WM-SA2+

91 H

befriedigend

(2/2/3+/3)

 

 

16.

Falken
Eurowinter HS449

91 H

befriedigend

(2-/2-/3+/2)

 

 

18.

Vredestein
Snowtrac 5

91 H

befriedigend

(2-/3+/2/2-)

 

 

19.

BF Goodrich
g-force Winter

91 H

bedingt empfehlenswert

(2/3/2-/1-)

 

 

20.

Fulda
Kristall Control HP

91 H

bedingt empfehlenswert

(2/3/2/2-)

 

 

*Sortiert nach Testergebnis (bei Notengleichstand in alphabetischer Reihenfolge). **Durchschnittsnoten in den Kapiteln Schnee, nass, trocken, Kosten

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И с двете съм карал - Конти Винтерконтакт 850 и Нокиан WR-D4.

Нокиана е по-стабилна и по-издържлива от Континенталката. При равни условия Нокиана катери наледен път нагоре, континентала се суче и гъне.

Континенталката се износва по-бързо и на влажно се лигави повече задницата.

Лично според мен Нокианът е по-добрият избор. Отделно Нокиана е клас А, Континенталката е клас С при този размер.

А това с Дънлопа е някаква шега предполагам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет,

 

в крайна сметка взех Continental 850 P в размер  245/40/18. За момента нямам много впечатления. Като цяло гумите не са шумни и за момента на леда се държат добре.

Сега е време да намеря вериги като почти сигурно ще взема текстилни. Някой да даде съвет и сподели впечатления? :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 12/9/2017 at 1:19 AM, ehpich said:

И с двете съм карал - Конти Винтерконтакт 850 и Нокиан WR-D4.

Нокиана е по-стабилна и по-издържлива от Континенталката. При равни условия Нокиана катери наледен път нагоре, континентала се суче и гъне.

Континенталката се износва по-бързо и на влажно се лигави повече задницата.

Лично според мен Нокианът е по-добрият избор. Отделно Нокиана е клас А, Континенталката е клас С при този размер.

А това с Дънлопа е някаква шега предполагам.


Незнам дали Nokian WR D4 има същото поведение като WR-D3 по отношение на износване, дано да са го поравили. За WR-D3 мога да кажа, че на третата година като ги свалих не можеше да става и дума за износване, а направо за РАЗПАД тотална щета..., а имаха още 5-6 протектор по тях. Първо помислих, че жена ми нещо е карала по-спортно някак си :shocked: После като свалих същите гуми и от моята кола  - идентичен случай... на места липсваха цели парчета от протектора с размери дори над 2 см, а съм я карал 99% на магистрала само и то то със скорости около 90-100 км/ч. Така че никой не може да ме убеди, че тези гуми са държаливи или, че бил изолиран случай. Но бях доволен от тях, ефтини са и затова пак купих такъв комплект за мен. За жена ми взех Конти. Ще пиша по-нататък и за това сравнение.

Редактирано от vermeer
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на други места има оплакват от Нокиана. Аз пък имам начална фаза на деградация и ронене с летния.... приключих с марката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз сега подкарах 3-ти сезон (3-та зима) с Nokian WR D4 и не съм забелязал гумите да имат такива проблеми. Ще споделя живи и здрави пролетта като ги сменя отново с летните дали са се разпаднали :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 30.10.2017 г. at 7:47, AALEXANDROV написа:

Абе надявам се да нямам като миналогодишните изтръпвания с Бриджстоуна.

Сложиш 4 чисто нови 225/45R17 Bridgestone Blizzak LM 001-Evo, ама това мнение ме уплаши. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз от 4000-хиляди до тука с Нексена съм много доволен от пътното им поведение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

22 hours ago, Титов said:

Сложиш 4 чисто нови 225/45R17 Bridgestone Blizzak LM 001-Evo, ама това мнение ме уплаши. 

3-та зима карам с 225/45R17 Bridgestone Blizzak LM 32S и нямам лоши впечатления - напротив!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 11/27/2017 at 21:35, NITRO1 написа:

Мисля да купувам посред зима зимни гуми в размер 205/55/16 както си е заводския размер.

 

Мисля, че и на твоята основния размер трябва да е 215/55/16. Поне на моя варел така е даден на табелката за гумите, та се съмнявам на b7 да е с по-ниски. Другата зима, ако купувам 16 със сигурност ще са 215.

Иначе моята я купих с 205/55/16 зимен Дънлоп и в момента съм с тях. За конкретния модел ще те излъжа, winter нещо си 4D. Това им е 3та зима. Мисля, че са станали една идея по-шумни, но не са си изгубили качествата. На малкото сняг и лед дето имаше десега се държаха добре, на мокро също са ok. Откакто съм ги сложил тази година, само веднъж се хлъзнах с тях в един завой (тъкмо беше валяло, беше около +2-3 градуса и асвалта лъскаше), но ESP-то и куатрото се погрижиха да няма ексцесии :) 

Редактирано от aRobben
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

205/55/16 също го пише на табелката и си е о.к. за зимна .Другият размер 215/55/16 на цена отива  като 235/45/17 и като цяло на мен лично  леко ми идва безмислен при положение ,че не дава съществени предимства пред 205/16  за зимна и пред 235 /17 за лятна гума .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

E малко по-висока е 215-ката, даже не малко - 11мм. Скъпички са иначе, затова се чудя направо за другата зима 17ки да взема... 

 

Ше дебна на промоция какво ще има :D

 

Редактирано от aRobben
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това моторче 215 размер ще може ли да ги завърти въобще? Излишно е да взимам по-широки, летните мисля са ми пак 205. Дали в тази тема колеги споделяха , че Нокиан -а след втория или третия сезон се рушал. Гледам разни класациЙ на Ауто Билд и там Дънлоп-а е значително по-добра от Нокиан-а, казват, че Нокиана на мокро бил зле а именно ви ар ди 4 на мокро е клас А, друга зимна гума в тази ценова категория че и по-скъпите са от клас В надолу.

Редактирано от NITRO1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига сте говорили наизуст.Много ясно,че ще ги носи 1.8T мотора,това да не е Жигули.

Разликата между размери 205 и 215 на 55R16 е главно в цената,както посочи колегата по-напред.

Колега,щом си решил за 205/55R16,взимай.Има доста хора които карат зимата с 235/45R17.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...