tolkata Публикувано 1 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2016 Здравейте колеги, Сменях масла и филтри на Аудито. Прибрах се доволен вечерта пих една бира за свършената работа. На следващият ден бях неприятно изненадан, колата почна да притриса при по рязко ускорение, но иначе си ускорява. Колата пали от раз, не пуши, няма тресене на празен ход. Ако се ускорява плавно претрисането го няма. Мислех, че взема въздух от някъде, смених клапанчето на горивният филтъра, сложих прозрачни маркучи, няма грам въздух, нафтата идва чиста. Пробвах с друг филтър от работеща кола, няма разлика. Разкачах ЕГР-а няма никаква промяна. Колата не записва никакви грешки. Стойностите на корекцията на дюзите в 13 канал са следните: Направих и лог на 8-ми и 10-ти канал в прикаченият файл за евентуална диагностика на дебитомера. Ходих до един сервиз, където след тест на колата в движение казаха, ремонтен комплект на дюзите и си готов. Според тях е пълно съвпадение, че след смяната на филтри е почнала да тресе. Идеи ? LOG-01-008-010-xxx.CSV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 1 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2016 Виж при смяната да не си извадил/скъсал някой вакуумен маркуч. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tolkata Публикувано 1 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2016 Ако беше вакуум, все ми се струва че нямаше да върви тази кола, а тя си притриса и си върви. Сега се зачетох и при доста колеги се е оказало вътрешно каре, ще проверя и там, преди да предприема каквото и да било друго. Ето това отких и ми е много идентично просто. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tolkata Публикувано 2 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2016 Колеги, някой може ли да каже дали тези логове изглеждат добре? LOG-01-001-003-011.xlsx LOG-01-008-010-xxx.xlsx Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hranow Публикувано 3 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2016 При мен има подобен проблем и е от кабелната рейка за дюзите. Нова струва 150 лева (038971600), но като временно решение можеш да отвориш капака на цилиндрите и един по един да извадиш кабелите и да ги огледаш. Можеш с тънки клещи леко да стиснеш пластинките вътре, ако случайно проблема е от лош контакт между буксата и пиновете на дюзите. Също така огледай кръглата букса, която е зад блока. Понякога попадат боклуци вътре и пак може да прави лош контакт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tolkata Публикувано 3 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2016 Ако е кабелната рейка и проблема е електрически няма ли да запише грешка, която после да се прочете с ваг ком? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hranow Публикувано 3 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2016 Ако има замърсена букса или лош контакт, не е задължително да покаже грешка. Почисти буксите и виж дали ще го прави пак, не е много трудоемко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 3 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2016 С буксите, които влизат в инжекторите трябва да се борави внимателно, ако се отчупи парче пластмаса и падне надолу се сещате какво следва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tolkata Публикувано 19 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2016 Колеги да раздвижа малко темата. Все още търся проблема. Днес отворих резервоара, извадих помпата всичко там е чисто, цедката не е запушена и няма никакви боклуци вътре. След това подадох директно напрежение на помпата и реших да меря налягането ... закачих манометър, който едва отлепи от нулата. До колото проетох в друг форум (forums.tdiclub.com) трябва да има поне 0.5-1 bar, не знам колко е вярно. Измерих и за 1 минута помпата изхвърли 1.5 литра, a според форума трябва да е 2-3литра. Следваше тест на тандем помпата, закачих манометъра на пробката, която е оставена с тази цел. На празен ход 0.5bar, 1500 оборота - 1.5bar, на 4000 оборота 3.5bar. Според Elsa на 4000 оборота трябва да е 7.5bar! Според всичко изчетено в други форуми на празен ход трябва да е 1bar, на 1500 оборота 3.5bar! Явно налягането не е достатъчно и според мен на тази кола не и стига гориво и за това претриса. Въпросът е дали да почна още от помпата в резервоара или дали тандема директно? Интересно е, че в Elsa пише, че ако налягането на тандема е под 7.5бар първо да се сменят о-пръстени на дюзи и след това, ако все още е ниско да се сервизира тандема. Все си мисля, че ако о-пръстените изпускат , ще вкарва нафта в маслото и ще вдига нивото на маслото. Някой има ли идея относно помпата в резервоара, какво налягане и дебит трябва да прави? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
reindjura Публикувано 19 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2016 Прави впечатление, че MAF лимитера е доста под Torque по целия диапазон, не знам дали тук маф-а трябва да е над торк-а, но не изглежда никак добре. Май лимитира абсолютно навсякъде. Не, че от това тресе, но все пак... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tolkata Публикувано 19 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2016 Maf-a го чистих след като видях лога, но не съм правил нов след това. Определено е следващ в списъка само да реша това с тресенето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 19 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2016 Следя темата с интерес. Според мен, ако имаш възможност да премериш налягането на тандем помпата под пълен товар, ще е показателно дали налягането ще е значително по-ниско от това, което си измерил вече при малки количества подавано гориво. Теоретично погледнато е възможно, ако О-пръстените са разположени по определен начин и са повредени, горивото да пропуска инжектора и директно да отива в обратния път към резервоара, не да изтича в главата или в цилиндъра. Но тъй като никога не съм виждал как точно изглеждат нещата там, това е само идея. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rotkod Публикувано 20 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2016 On 11/1/2016 at 1:49 PM, tolkata said: Ето това отких и ми е много идентично просто. А какво стана с вътрешните карета? Провери ли ги, защото аз по-скоро съм склонен да вярвам че там е проблема ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tolkata Публикувано 20 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2016 Каретата нямат луфтове проверих ги. Смятам също че не е и маховик понеже няма други признаци за това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kriss91 Публикувано 8 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2018 Здрасти tolkata, колега имам същият проблем, като теб. ти разреши ли твоя? И ако да, как точно? Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sasho3318 Публикувано 16 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2018 Tolkata kriss 91 Здравейте , и аз имам този проблем колата е перфекна няма забележка , при чен това трсене започва точно в 2 000 обпрота и то замо при рязко натискане на газта, ако е плавно не тресе. Смених 2те карета тампона на скоросната кутия проверих дюзите но това тресене продължава ако може да спподелите дали някой от вас е открил проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dizelaki Публикувано 22 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2018 (Редактирано) И аз имам същия проблем. При мен на малките предавки се тресе лоста а на големите цялото купе. Може ли да е от маховика. А41.9 - 131 Редактирано 2 Януари 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
xaxaxaxaxaxa Публикувано 28 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2019 Погледнахте ли тампоните на мотора и ск. кутия? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 28 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2019 Главни виновници за това тресене при подаване на газ са: Мека връзка на генерацията Вътрешни карета Тампони двигател и скорости Изпратено от моят Nokia 7 plus с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dizelaki Публикувано 29 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2019 Тампоните са гледани - всичките са ок Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anapolon1990 Публикувано 24 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2020 Колеги при мен след лутане по майстори, диагностики, предници, клапани и др., проблема се реши с смяна на горивен филтър. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fstanev9 Публикувано 16 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2020 Явно проблемаът е останал загатка за всички 😶 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tolkata Публикувано 17 Декември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 17 Декември 2020 (Редактирано) Здравейте колеги, Колата вече не е при мен от доста време, съжалявам че не съм писал какво се случи. В крайна сметка колата влезе в сервиз за смяна на О пръстени на дюзи, поредният майстор беше сигурен че е това. След смяната нямаше никакъв ефект, при което ми беше предложено да смъквам дюзите и да ги пращам на стенд. Взех си колата и се прибрах, тресеше все по същият начин при ускорение. За изненада на всички на другият ден нямаше и помен от проблема, за мен остана загадка, да. Така и я продаох, нетресяща и не знам да и се е случвало до днес. Съжалявам, че не мога да помогна с решение. Поздрави! Редактирано 17 Декември 2020 от tolkata Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 5 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2021 Прецакана тандем помпа също е вариант. Имах проблем с прекъсване при максимален товар и сравнително ниски обороти, около 2000. Премерих налягането на тандем помпата и беше плачевно. При норма 3.5 бара на 1500 оборота аз имах около 0.7.Смених тандем помпата - изчезна както прекъсването, така и лекото тресене на празен ход в полузагряло състояние, от което много хора с 1.9тди се оплакват.Подчертавам, не възприемайте новата тандем помпа за панацея. Важна е подробната и смислена диагностика преди това. Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mizantrol Публикувано 7 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2021 On 1/5/2021 at 11:12 PM, Buddah said: .. Премерих налягането на тандем помпата и беше плачевно. При норма 3.5 бара на 1500 оборота аз имах около 0.7... Благодаря за инфото! А как се прави това мерене? Предполагам че не става с вагком? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване