Dimitar P. Публикувано 11 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2016 (Редактирано) Здравейте, Предстои ми почистване на всмукателните колектори и се чудя дали да премахна вихровите клапи? Ако се премахнат с какво се затваря отвора от клапите. Сменят ли се гарнитури при почистването на колекторите. Колата е Audi A6 3.0 4F 2005 г. Двигател БМК. Предварително благодаря! Редактирано 11 Ноември 2016 от Dimitar P. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dimitar P. Публикувано 12 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2016 Какво става никой ли няма мнение по въпроса? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 12 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2016 Събота и неделя съм забелязал, че няма никакви мнения Явно повечето пишат в работни време от офисите Kлапите не се премахват буквално, изключват се софтуерно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dimitar P. Публикувано 12 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2016 Аз съм изключил клапите. Но съм чувал че се премахват. Дали има нужда да се премахват? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 12 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2016 Има хора ги махат и чисто механично. Аз не съм го правил, но ако си от София пиши на лично за инфо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dimitar P. Публикувано 12 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2016 Не съм от София. Клапите ще ги оставя само ще почистя колекторите . Не знам дали трябва да се сменят гарнитури при почистването. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 12 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2016 Не трябва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 12 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2016 Те клапите ако не се въртят няма смисъл и от почистването им. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koceg Публикувано 13 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2016 Аз ги почистих вихровите клапи,там лостчета гарнитури всичко както си му е реда,ефект нямаше никакъв.Крематор накрая ми ги спря софтуеърно,много съм доволен.За почистване,лостчета и гарнитури дадох към 250 лева,абсолютно излишни пари,без никакъв ефект и смисъл. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dimitar P. Публикувано 14 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2016 При някой има разлика при други не. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 14 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2016 Ако имаш кабел за диагностика, за да си изтриеш грешката после, извади буксите на моторчетата, за да видиш как ще се движи колата без тях. Разбира се трябва да си сигурен, че са в отворено положение, не да са запекли от гняс. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dimitar P. Публикувано 15 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2016 Клапите са ми изключен разлика има от преди Искам да изчистя и колекторите от нагар. Има ли смисъл да го правя. Ще има ли някакъв ефект? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 15 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2016 Профилактиката никога не е излишна, но после трябва да е спрян и ЕГР-а, за да не се нацапат отново бързо. Някакъв огромен ефект според мен не може да се очаква. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 15 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2016 Да не кажа почти нулев. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Plamy7456 Публикувано 19 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2016 Здравейте! Във връзка с вихровите клапи възможно ли е ако не функционират добре и спират притока на въздух? В Порше Варна ми констатираха проблем в дясната всмукателна тръба и ми я препоръчаха за смяна, но ми обявиха 1000 лв. Подлежи ли на ремонт или разумно ли е да се търси втора употреба? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 19 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2016 Първо виж какъв е проблема. Дали иска почистване, или ремонтен комплект, или моторчето е заминало. След това вече решаваш дали ще чистиш, дали ще сменяш ремонтен комплект или направо ще ги спираш софтуерно. Да сменяш колектор е тъпо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipp Публикувано 21 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2016 Ремонтен комплект от тука може да си поръчаш . http://www.ebay.co.uk/itm/121567388583 Сам ако си ги подмениш ще ти коства един час някъде и няма нищо сложно. Вече ти си решаваш дали да правиш или да ги спреш. Успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 21 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2016 Мисля, че в Бг комплекта излизаше около 50лв. Но може да се бъркам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mim4o Публикувано 18 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2017 ако има такъв комплетк за 50лв , купуват 50 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване