Jump to content

Audi B4 не пали на бензин


daredevil

Recommended Posts

Може ли малко помощ! Гася си колата на паркинга на "МОЛА" разхождам се половин час влизам в колата върти върти и не пали припалва и пак се гаси. Колата е Ауди Б4. Имобилайзер няма принципно само от допълнително поставената аларма. Та запалих на газ някак си и се прибрах , но на бензин не пали. Притеснява ме , че за да отида до сервиз тези дни в този студ трябва да я запаля явно пак на газ(което на студено знам , че не е никак добре). Предполагам , че може да е от алармата да не ми позволява да запаля, съмнява ме да е от бензиновата помпа... Колата просто върти върти и не пали....

Редактирано от daredevil
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако няма бензин, първо провери бушона и релето за помпата. Помпата може да тестваш като откачиш маркуча за обратния бензин (края до купето) и сложиш го в бутилка. Като въртиш на стартер, от маркуча трябва да идва бензин в бутилката.

Sent from my ALE-L21 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

54 minutes ago, ставров said:

Ако няма бензин, първо провери бушона и релето за помпата. Помпата може да тестваш като откачиш маркуча за обратния бензин (края до купето) и сложиш го в бутилка. Като въртиш на стартер, от маркуча трябва да идва бензин в бутилката.

Sent from my ALE-L21 using Tapatalk

 

Мерси колега утре ще проверя бушоните, не знам защо имам странното усещане , че може проблема да идва от алармата която ми сложиха допълнително и ако не за запалиш до 2 минути почва постоянно да пищи и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам същия проблем. Решето не включва защото до него стигат някакви 5-6 волта. Ще гледам за хлабава връзки. Имаше някъде тема за главното реле, ако не се лъжа 308 номер, но не я намирам. Това реле какво пуска и спира? На инжектиране също напрежението е някакво никакво. Помогнете!

Изпратено от моят D2303 с помощта на Tapatalk

Забравих да кажа че колата си работи на газ с обикновена газова. Ток на свещите има а на релето на помпата и на инжекторите замервам занижено напрежение. Мотора е АВК

Изпратено от моят D2303 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитат

Пич,ако искаш да ти помогнем поне да беше написал колата с какъв двигател е .Ако може и код на мотора,че в Б4-те се вграждат над 10 вида двигатели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 hours ago, caro said:

Пич,ако искаш да ти помогнем поне да беше написал колата с какъв двигател е .Ако може и код на мотора,че в Б4-те се вграждат над 10 вида двигатели.

 

Закарах я днес при майстора в понеделник ще каже ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 16 часа, Sasho74 написа:

...... Това реле какво пуска и спира? На инжектиране също напрежението е някакво никакво........................................

Остави го главното реле,а се ориентирай към релето на бензиновата помпа,което отговаря и за захранване на дюзите и подгряването на ламбда-сондата.Ето му схемата и позицията му в бушонното табло:

025368873.jpg?r=0

 

025368872.jpg?r=0

 

Първо трябва да измериш дали достигат 12V до самото реле и после дали пък то ги комутира правилно към бушони 13 и 25.

Редактирано от jordanik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Закарах я днес при майстора в понеделник ще каже ...

 

Мерси, колеги изглежда , че това не е за мен . При майстор ще сме ...

 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...