daredevil Публикувано 11 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2016 (Редактирано) Може ли малко помощ! Гася си колата на паркинга на "МОЛА" разхождам се половин час влизам в колата върти върти и не пали припалва и пак се гаси. Колата е Ауди Б4. Имобилайзер няма принципно само от допълнително поставената аларма. Та запалих на газ някак си и се прибрах , но на бензин не пали. Притеснява ме , че за да отида до сервиз тези дни в този студ трябва да я запаля явно пак на газ(което на студено знам , че не е никак добре). Предполагам , че може да е от алармата да не ми позволява да запаля, съмнява ме да е от бензиновата помпа... Колата просто върти върти и не пали.... Редактирано 11 Ноември 2016 от daredevil Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ставров Публикувано 11 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2016 Ако няма бензин, първо провери бушона и релето за помпата. Помпата може да тестваш като откачиш маркуча за обратния бензин (края до купето) и сложиш го в бутилка. Като въртиш на стартер, от маркуча трябва да идва бензин в бутилката. Sent from my ALE-L21 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daredevil Публикувано 11 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2016 54 minutes ago, ставров said: Ако няма бензин, първо провери бушона и релето за помпата. Помпата може да тестваш като откачиш маркуча за обратния бензин (края до купето) и сложиш го в бутилка. Като въртиш на стартер, от маркуча трябва да идва бензин в бутилката. Sent from my ALE-L21 using Tapatalk Мерси колега утре ще проверя бушоните, не знам защо имам странното усещане , че може проблема да идва от алармата която ми сложиха допълнително и ако не за запалиш до 2 минути почва постоянно да пищи и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sasho74 Публикувано 11 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2016 Аз имам същия проблем. Решето не включва защото до него стигат някакви 5-6 волта. Ще гледам за хлабава връзки. Имаше някъде тема за главното реле, ако не се лъжа 308 номер, но не я намирам. Това реле какво пуска и спира? На инжектиране също напрежението е някакво никакво. Помогнете! Изпратено от моят D2303 с помощта на Tapatalk Забравих да кажа че колата си работи на газ с обикновена газова. Ток на свещите има а на релето на помпата и на инжекторите замервам занижено напрежение. Мотора е АВК Изпратено от моят D2303 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
caro Публикувано 12 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2016 Цитат daredevil Пич,ако искаш да ти помогнем поне да беше написал колата с какъв двигател е .Ако може и код на мотора,че в Б4-те се вграждат над 10 вида двигатели. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sasho74 Публикувано 12 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2016 Е написал съм АВК Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daredevil Публикувано 12 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2016 3 hours ago, caro said: Пич,ако искаш да ти помогнем поне да беше написал колата с какъв двигател е .Ако може и код на мотора,че в Б4-те се вграждат над 10 вида двигатели. Закарах я днес при майстора в понеделник ще каже ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 12 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2016 (Редактирано) Преди 16 часа, Sasho74 написа: ...... Това реле какво пуска и спира? На инжектиране също напрежението е някакво никакво........................................ Остави го главното реле,а се ориентирай към релето на бензиновата помпа,което отговаря и за захранване на дюзите и подгряването на ламбда-сондата.Ето му схемата и позицията му в бушонното табло: Първо трябва да измериш дали достигат 12V до самото реле и после дали пък то ги комутира правилно към бушони 13 и 25. Редактирано 12 Ноември 2016 от jordanik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daredevil Публикувано 12 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2016 (Редактирано) Закарах я днес при майстора в понеделник ще каже ... Мерси, колеги изглежда , че това не е за мен . При майстор ще сме ... Редактирано 14 Ноември 2016 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване