Razio Публикувано 13 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2016 Здравейте, А4 Б6 1.9 ТДИ 131 коня седан куатро 2002г., преди около месец и половина сложих нов акумулатор- varta silver dynamic F18 12V 85Аh, всичко точно, докато не оставих колата 2 дни без да я паля, на третата сутрин влизам, врътвам ключа и никой :)- не върти, само едно тракане се чува. Паля с кабели и при електричарите, от които взех и акумулатора. Звънят ми след ден: "Акумулатора си зарежда. Алтернатора също. Всичко в норми. Няма утечки. Да не си забравил нещо?" Не мога да споря дали не съм забравил нещо и си я взех обратно. При всеки ден ползване си пали без проблем. Но нарочно я оставих пак 2дни без да я паля и на третия пак същата история- въртя и нищо не се случва. Хайде пак при майсторите, карам ги да проверят аларма и радио, че съм ги слагал допълнително- всичко си е било ОК според тях. Миналата седмица бях в родния край си я оставих при един майстор. Взимам я същия ден и ме пита: "Диагностика правиха ли й на компюър? Дава грешка на задна врата, от която може да ти дърпа по- малко ток и за 1- 2 дни без палене, акумулатора пада" Там събота и неделя не работеха и си я взех. Не съм ги питал софийските майстори дали са я закачали на компютър за диагностика, струва ми се нормално да го правят. Закачих я аз на вагком и това са грешките, които ми даде: Address 09: Cent. Elect. Controller: 8E0 907 279 E Component: int. Lastmodul RDW 0305 Coding: 00001 Shop #: WSC 63351 1 Fault Found: 01498 - Bulb for Parking Lamps: Right (M3) 57-00 - Electric Circuit Failure Тази крушка изгоря между някое от паданията на акумулатора. А това са другите грешки: Address 16: Steering wheel Controller: 8E0 953 549 F Component: Lenksáulenmodul 0308 Coding: 00011 Shop #: WSC 63351 3 Faults Found: 01332 - Door Control Module: Passenger Side (J387) 49-10 - No Communications - Intermittent 00532 - Supply Voltage B+ 53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent 01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393) 49-10 - No Communications - Intermittent ------------------------------------------------------------------------------- Address 17: Instruments Controller: 8E0 920 900 K Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D35 Coding: 01100 Shop #: WSC 00856 WAUZZZ8E33A112918 AUZ6Z0B0135967 2 Faults Found: 01332 - Door Control Module: Passenger Side (J387) 49-10 - No Communications - Intermittent 01304 - Radio 49-00 - No Communications ------------------------------------------------------------------------------- Address 46: Central Conv. Controller: 8E0 959 433 AS Component: Komfortgerát T01 1210 Coding: 06720 Shop #: WSC 01652 8 Faults Found: 01332 - Door Control Module: Passenger Side (J387) 49-10 - No Communications - Intermittent 01331 - Door Control Module: Driver Side (J386) 49-10 - No Communications - Intermittent 01559 - Drivers Door 58-10 - Can't Lock - Intermittent 01332 - Door Control Module: Passenger Side (J387) 49-10 - No Communications - Intermittent 01560 - Passenger Door 58-10 - Can't Lock - Intermittent 01561 - Left Rear Door 61-00 - Won't De-Safe 01333 - Door Control Module: Rear Left (J388) 49-10 - No Communications - Intermittent 01334 - Door Control Module: Rear Right (J398) 49-10 - No Communications - Intermittent End -------------------------------------------------------------------------------------------------- Извадих комфорт модула- суших го за всеки случай, проверих му буксите. Нямаше време да я правя там, взех я и пак в София. През седмицата нямах време да им я закарам. Петък я оставям пред блока, събота само я запалих, тази сутрин въртя ключа- същата работа Извинявам се за многото история и по- малко данни, някой знае ли дали горните грешки водят изтощаване на акумулатора? Някакви предположения какво може да е? И да препоръча някой майстор от София, който да помогне. Благодаря Поздрави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 13 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2016 Пробвай с друг акумулатор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 13 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2016 (Редактирано) Има 2 възможности: акумулатор или утечка. Първата стъпка е да се разбере кое от двете е. Това се прави много лесно ако нямаш втори акумулатор - откачаш акумулатора и я оставяш 2 вечери без да я караш. Ако не може да запали значи е от него. Ако си пали идеално, значи е утечка и започваш да я търсиш. Редактирано 13 Ноември 2016 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 13 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2016 Грешките са регистрирани след даването на контакт и опита за палене.Не зная за грешка която да казва че имаш утечка. Твоите банални, Закачи мултицет на обхват мА за предпочитане по голяма стойност примерно 500 мА. ток се мери като сондите се допират последователно на клема плюс и разкачения плюсов кабел.напиши каква стойност показва след 1 - 2 минути изчакване, бъди търпелив вратите са затворени,горния съвет също може да опиташ. Допускам проблем с алтернатора, но не в зареждането,а в изолацията на намотката на статора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 13 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2016 Пробвай с друг акумулатор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Razio Публикувано 13 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2016 23 minutes ago, robobug said: Пробвай с друг акумулатор. Акумулаторът е нов на по- малко от 2 месеца е. Имаш предвид друг, защото този, който имам не е добър ли? Или да пробвам дали и друг ще си замине като този? Благодаря. 11 minutes ago, buzzi said: Грешките са регистрирани след даването на контакт и опита за палене.Не зная за грешка която да казва че имаш утечка. Твоите банални, Закачи мултицет на обхват мА за предпочитане по голяма стойност примерно 500 мА. ток се мери като сондите се допират последователно на клема плюс и разкачения плюсов кабел.напиши каква стойност показва след 1 - 2 минути изчакване, бъди търпелив вратите са затворени,горния съвет също може да опиташ. Допускам проблем с алтернатора, но не в зареждането,а в изолацията на намотката на статора. Грешките не за са утечка, но от тях може ли да следва изтощаване на акумулатора..... може ли тези проблеми с вратите и датчици, клеми, букси по тях да точат от акумулатора.... това се чудя. Ще замеря и ще видим. Благодаря. 24 minutes ago, CVT said: Има 2 възможности: акумулатор или утечка. Първата стъпка е да се разбере кое от двете е. Това се прави много лесно ако нямаш втори акумулатор - откачаш акумулатора и я оставяш 2 вечери без да я караш. Ако не може да запали значи е от него. Ако си пали идеално, значи е утечка и започваш да я търсиш. Ще запаля с кабели, ще я покарам днес и ще го пробвам и това. Благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Gatev Публикувано 14 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2016 Колега при мен същия проблем се оказа скъсани кабели в маншона между вратата и купето. Явно прави късо и се появява утечка. Измерете за утечки и ако има проверете кабелите в маншоните. Грешките те насочват от коя врата да започнеш. Успех с решаване на проблема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Razio Публикувано 29 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2016 Ъпдейт при мен. Изчаках малко, за да видя дали проблема е решен. Първия път ми казаха, че алтернатора е ОК, но този път го свалили и са открили, че от него идва проблема. Ако не ме лъже паметта, смениха ролка и бобина на алтернатора (Около 90лв струваха частите.) Засега всичко е ОК, колата пали топла, студена, при сняг, след 24 часа без палене. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BateSvetli Публикувано 29 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2016 Ако касетофона на колата не е оригиналния му сваляй панела.Със същата кола съм и 3 дни ако не я карам и не съм свалил панела на касетофона акумулатора пада.Или най добри Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Razio Публикувано 29 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2016 Да. Не е оригиналния и редовно гледам да свалям панела, като излизам от колата. Друго, което искам само да вмъкна, че ако имате блутуут одб2 четец (примерно от китайските ЕЛМ, какъвто имам аз), който го ползвате с андроид приложението Torgue примерно, вадете го, когато не го ползвате Трето, проверявайте кабелите в маншоните на вратите, ако имате от тези банални грешки, които съм писал в първия си пост горе. Не че това са единствените неща, които трябва да се следят, но все пак да бъдат споменати. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 30 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2016 Само ЕЛМ327 не може да изтощи акумулатор само за 2 дни, защото дърпа само 40 милиампера. Може за 2 месеца. Но ако са няколко такива устройства заедно (по-евтина аларма, GPS тракер, iPod в жабката и т.н.) тогава нещата се влушават. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване