birdcall Публикувано 14 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2016 (Редактирано) Здравейте колеги. Карам А6 2.5 TDI, 2002 г., автомат. Проблема е, че трудно загрява. На прав път трудно качва и поддържа 90 градуса, на долнище пада до около 70 градуса, а на баир ги качва до 90 (всичкот това е в студено време, лятото няма такъв проблем). Термостата го смених заедно с ремъците. Чета мнения, че може да е и от някакъв датчик на антифриза. Моля, дайте съвети и мнения! Редактирано 14 Ноември 2016 от birdcall Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 14 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2016 Датчик или термостата е менте и не работи добре. Виж с ваг-ком какви стойности ти дава сензора и го сравни със стойностите от климатроника за да разбереш дали е в сензора проблема и наистина е студен мотора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
birdcall Публикувано 14 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2016 (Редактирано) ако е датчика, не би ли следвало и през лятото да го прави този номер? Редактирано 15 Ноември 2016 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 14 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2016 Да, по-скоро термостата не е читав. Има доста такива случай. Лошото е, че ще трябва да пръснеш цялата предница за повторна смяна. Но нищо не пречи да сравниш показанията, защото е лесно и евтино спрямо подмяната на термостат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo_slavov Публикувано 14 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2016 (Редактирано) Според мен е нормално бавно да загрява все пак има около 11л. антифриз в това "В"-образно желязо. Според мен критерия дали е ок термостата е като караш 10-тина км извънградско да успее да вдигне 90 градуса и след това да си ги държи - ако стига до 60-70 градуса и не иска повече значи термостата е за смяна. В градски условия, на къси разстояния, където двигателя работи на място по светофарите, няма как да загрее - поне мойта не може - говоря за 3-4км пробег и 10-15мин (като време). Не случайно тия дизели са снабдени с ел. нагреватели за отопление на купето в студените месеци, че ако чакаш на парното - ще те стопли, ама на италианския празник. По принцип въпроса със загряването е много относителен - общо взето зависи колко газ се дава и как се кара колата. Редактирано 14 Ноември 2016 от ivailo_slavov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
birdcall Публикувано 14 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2016 (Редактирано) преди го нямаше този проблем. днес след 50 км и пак не можеше да поддържа 90 градуса Редактирано 15 Ноември 2016 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo_slavov Публикувано 14 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2016 Термостата ти наистина може да е сдал багажа щом след 50км не може да вдигне 90 градуса - още повече при тези все още положителни температури. Температурния датчик е по-лекия и по-евтин вариант - може да пробваш първо с него - 5-10лв. е на моргата. Аз го сменях, но не заради това, че не "загряваше" колата, а заради това че даваше грешни стойности на ЕКУ-то на мотора и ми покачваше оборотите на празен ход когато си поиска. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka7717 Публикувано 14 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2016 Отиди и направи една диагностика.Не стреляй на сляпо.Погледнете датчика и прибора за температура дали дават еднакви стойности.Ако имат разлика търси проблема извън въпросния датчик. Изпратено от моят SM-G925F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 14 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2016 За какво да сменя датчик като може просто да види и температурата през климатроника. Sent from my Lenovo S660 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka7717 Публикувано 14 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2016 Нямам идея как да провери къде е проблема.Знам само,че по тоя начин може да провери дали проблема е в датчика.Температурата която показва датчика през ВАГ трябва да е същата като на прибора в таблото.Ако е същата няма смисал да сменя датчик.Да се насочва към термостат.Мое лично непрофесионално мнение ? Изпратено от моят SM-G925F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 15 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2016 И според мен има 95% вероятност да е от термостата. Точно това са признаците термостат който не затваря добре. Може да се кара така извесно време, но ще гори повече и двигателя се износва по-бързо. Добре е да се смени. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване