Jump to content

Вибрация в купето на празен ход 1,9 тди АФН


cvetan80

Recommended Posts

Мненията за тези вибрации са противоречиви. Има хора които твърдят, че не са се променили, има такива които твърдят, че са се влошили. Тук обсъждаме вибрации на празен ход, просто вметнах за моя "проблем".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, 

При мен проблема е че след смяна на тампоните комплект се появиха повече вибрации. Първо смених десен и скорости, след 5000к. преден и ляв. Странното е че след смяна на левия тампон вибрациите се засилиха и се усещат по воля на, купето,седалките. Върнах се в сервиза и сложих стария ляв тампон на двигателя, който буквално се беше разпаднал и вибрациите изчезнаха. Новият тампон беше swag, смених го с lemforder и нещата станаха една идея по добре но пак има много вибрации, което е много странно. Със стрия разполовен тампон да изчезват. Ако е маховик не били трябвало със скъсан тампон да е по зле положението от към вибрации. Колата е А4 Б6 1.9 tdi 131hp 2004г

Благодаря! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може пък да си иска ... само оригинални тампони да и монтирате.  :hilezh:

***

Edit: Две бързи въпросчета!!! 

1) На студен мотор и на топъл мотор еднакви ли са ти вибрациите?

2) На студен мотор (ако имаш вибрации) и натиснеш съединител имаш ли намаляване/изчезване на вибрациите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

Еднакви са вибрациите на студен и топъл мотор,може съвсем леко да са по силни на студен мотор, но може и да си внушавам. При натискане на съединителя при студен мотор няма разлика във вибрациите. Възможно ли е наистина само с оригинални тампони да няма проблем?.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бързай да даваш пари за оригинални, може просто да не са монтирани като хората....

 

На 11.06.2014 г. at 0:11, Vankata_84 написа:

Пак да кажа колата си има специфичен реглаж на положението да скоростите, мотора, и генерацията(при куатро се включва още кардана и задния диференциал), реглажа се прави чрез пре позициониране на всичко изброено!!! Говорим за поместване в мм колкото напрежението от монтаж да изчезне. Просто като монтирани тампоните, някой от тях сега е под напрежение, следователно не работи!!! Трябва внимателно да се охлабят почти всички тампони, двигателя да се повдигне и пусне където сам си застане. После скоростите, после гърнето...Междувременно след пускане се затяга вече фиксираното на ново място на тампона и след процедурата всичко трябва да е ОК. Не хич сложно, просто трябва човек с малко желание! Разбира се предния тампон на мотора трябва да се хлабав през целия реглаж, и да се затегне накрая последен! 

 

Специално 1.8т е много спокоен мотор! Аз съм с тампони Феби, и АЦЕ който е много по неспокоен, и след реглажа трудно се хваща дали работи мотора. Иначе и при мен само след смяна беше по-силна вибрацията! Ако мотора ти докато работи като го гледаш има ясно вибриране над половин сантиметър имаш друг проблем колега!

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря! Ще направя този реглаж да видим. Днес смених и десния да са еднакви и сменени по едно и също време. При обороти над 2000 вибрациите почти изчезват,но на място си вибрира доста.

Редактирано от Hijara
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Да си споделя, работата с вибрациите си беше точно от тампоните. Взех оригинални и работата заспа. Благодаря за съветите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 2/10/2017 at 1:00 AM, Rotkod said:

Може пък да си иска ... само оригинални тампони да и монтирате.  :hilezh:

Честито! ...и много безаварийни км. 

***

Често хората си мислят, че плащат излишно висока цена за оригинални части. В някои случаи е така, но в други (като твоя), не е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав е колегата, има части, които нямат качествени заместители и е загуба на пари и време да правиш експерименти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Да, нови двата общо 596 лева с отстъпка. На кутията си пише фолксваген, а на самите тампон в гумената част има щампа на емблемата на ауди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Направих си настройка на аванаса на ГНП-то и вибрациите намаляха значително. Има още какво да се желае, но е път в правилната посока. При мен някой е пипал помпата, защото секретния болт е заменен и аванса ми беше 0. Мога да кажа, че и настройката на помпата може да е виновник за тези неприятни вибрации.

Редактирано от papi92
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...