HIFI Публикувано 19 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2016 Здравейте, новорегистриран съм тук и попрочетох някой неща във форума относно Q7, но като цяло не намерих тема със съвети при избора на кола от този модел. Може ли да кажете какво е важно да се гледа преди покупката, както и какво да се избира като екстри, какво да се избягва (ако е проблемно)... Спрял съм се на модели с 3-литровия дизелов двигател. Съответно за него нещо важно трябва ли да се знае, да се проверява конкретно (четох за дюзите) и проблемите им ако "са в минус" или "в плюс", добавете нещо друго . Може ли да се тества или види нещо от инженерното меню, което видях, че се отваря със задържане на двата бутона CAR + SETUP? Споделете опит... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitartulev Публикувано 20 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2016 Най важното нещо е външния вид на колата после ходова част двигател и салона да е запазен.Изсключително важен фактор играят екстрите на колата.Щом купуваш кола от този клас хубаво е да има колкото се може повече екстри.Гледай да е на въздух да прави возия.А пък що се отнася до дюзите купуваш на късмет.Имах спринтер бус който още като го купих в балканстар ми казаха че имам дюза която свършва и и остават няколко месеца живот .8 год го карах навъртях още 200 000 км.и го продадох на 350 000км. без проблем.Избягвай панорамен таван проблемен е че изисква подръжка.В четирите му края има отводнителни маркучи които трябва периодично да се отпушват защато ако се запушат водата теква вътре в купето мокри електрониката и горят разни модули.Успех с покупката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HIFI Публикувано 20 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2016 (Редактирано) Днес ходих да гледам една със светъл кожен салон, с въздушно окачване без шибедах. Много запазена и без удари откъдето и да я погледна... И до тук свършват хубавите неща... Още сутринта преди да я запалят (студена) гледам маслото на двигателя е доста черно(което не е зле, просто си личи, че не е сменяно скоро или е доливано само), но ми направи впечатление, че е на MAX. Покарахме я и след това го гледам пак, вдигнало се е чувствително и мирише на нафта не знам заради неизгаряне свързано с DPF-а или нещо другo, но.... После когато сменях различните режими на окачването на колата ми се стори, че го прави доста мудно, не знам колко трябва да е бързо, но съм виждал други марки с такова окачване и там е чувствително по-бързо. Антифриза какъв цвят имаше не ми се коментира... Май няма да е тази бройка и търсенето продължава... Редактирано 20 Ноември 2016 от HIFI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 21 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2016 Дюзи ще правиш, въпросът е да уцелиш да не е карана много с пикаещи. А маслото на дизела е винаги черно, даже и на 1000км. Ако ако го карат по 30к както е лонг лайфа, смятай. Мисля, че маслото винаги мирише малко на нафта. Питай кога е сменяно маслото, ако е преди 20к и да е на макс е съмнително. Ако не се допълва с нафта спада поне до средата. Аз като купих моята беше на макс маслото, което леко ме притесни, но беше сменяно преди 3к. И я карах още 15 и спадна почти до минимум. Надявам се, че не допълва с нафта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rotkod Публикувано 26 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2016 Най-важното е да си я купиш от първи собственик (от България), ако имаш такава възможност (ИМХО). NB. Този двигател (3.0TDi) е отличен избор. Вероятно най-добрият им дизел на Ауди (VAG-групата). Имаш да сменяш евентуално след 200'000км едни вериги с обтегачите, дюзите (не и ако нямаш проблем) и вихровите клапи (2х650лв), когато се скапят (обикновено е около 170'000-200'000км). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HIFI Публикувано 28 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 28 Декември 2016 След доста огледи и аз купих най-накрая Q7. Забавих се защото търсех кола с всичко интересно като екстри... Панорамен таван, подгреви на всички седалки, камера за задно виждане, въздушно окачване, MMI 2G с TV и т.н. Трябва да си купя VAG CAN, защото започват проблемите... не мога да си изкарам диска за навигацията и четох, че имало опция за "рент а карите" да не вади диска, за да не ги крадат... в сервизите се възползвали от нея и за да се върнеш пак и често заключвали DVD-то... със задържане на CAR + SETUP не ми влиза в сервизното меню и все неща, които искам да си пусна.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martin_deyanov Публикувано 28 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2016 Честито колега, дай да я видим. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HIFI Публикувано 29 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 29 Декември 2016 Мерси, след празниците като остане време ще я измия, снимам и кача. Иначе днес се позабавлявах малко - намерих три празни CD-та и -> https://a6retrofit.com/mmi-software-update-4l0-998-961-5570-5-5-70/?lang=BG .... При мен направи ъпдейт от CD1 и CD3, на CD2 не намери нищо за актуализиране. П.С. Ако някой иска CD-тата - да пише, на мен вече не ми трябват. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване