V I P E R Posted February 21, 2020 Report Share Posted February 21, 2020 Или просто някои хора искат голяма и комфортна лимузина и не ги интересува дали ще набира за 2 секунди по-малко. Нека не забравяме, че в повечето цивилизовани европейски държави бързото шофиране не се толерира. А някои дори са със смехотворни ограничения по магистралите от 110 или 120. Отделно ако говорим за чисто нови коли, разликата между 3.0 и 4.0 е била минимум 10к евро при покупка, плюс по-високата поддръжка за големия мотор. Link to comment Share on other sites More sharing options...
soult@ker Posted February 21, 2020 Report Share Posted February 21, 2020 6 hours ago, P_PETKOV said: Уви след фейслифта от 2104-та т.е. говорим за коли до максимум 6 години даже 5 ... т.е. държащи относително високи цени към момента. Кода на мотора е CREC познава се много лесно има цял капак и шайбата на компресора е с 4 болта. Заради проблемите с приплъзващия съединител на суперчарджъра се предлага само ролка за компресора въпреки, че информацията от сайта на APR е доста противоречива имат графики с по-малка ролка на компресора, Dual Pulley и Dual Pulley + Ultracharger докато в секцията за Dual Pulley Gen2 3.0TFSI e даден като съвместим само с по-малка ролка на компресора. От друга страна Revo не предлагат по-малка ролка за Gen2 3.0TFSI а само ремап. Та пълно щастие няма ... Знаеш ли код на мотора за 3.0тфси с два реда дюзи? В s4 от коя година се слага и какви коне е, и в 4g ли се слага след 2014 което е първия фейслифт, във втория май вече го няма 3.0 тфси. Link to comment Share on other sites More sharing options...
P_PETKOV Posted February 21, 2020 Report Share Posted February 21, 2020 (edited) Прочети ми пак мнението което си цитирал >>> CREC Хммм А6 4G има втори фейлифт сефте чувам за това (освен ако на C8 не му казваш фейслифт) и да в 4G се слага след 2014-та също. Oтносно коне по модели ... мързи ме да ровя всеки може да си го изрови това от google както и аз правя Според SSP-то на ауди първо го слагат във A8 D4 и след това във всичко останало където се е слагал. За добро или лошо с Gen2 на 3.0TFSI ауди прекратяват развитието на този прекрасен мотор със суперчарждър и в актуалната гама има само турбинирани 3.0TFSI мотори. Edited February 21, 2020 by P_PETKOV Link to comment Share on other sites More sharing options...
V I P E R Posted February 21, 2020 Report Share Posted February 21, 2020 23 minutes ago, P_PETKOV said: За добро или лошо с Gen2 на 3.0TFSI ауди прекратяват развитието на този прекрасен мотор със суперчарждър и в актуалната гама има само турбинирани 3.0TFSI мотори. Мисля, че вече Порше имаха разработен 3.0 турбо и 2.9 (който е същия мотор на практика), съответно нямат нужда в гамата от 3.0 турбо и 3.0 суперчарджър. Обикновено на Порше моторите са по-ефективни от на Ауди, нормално е този 3.0 компресор да си замине. Както си замина и 4.0 TFSI от А8 и S6/7/8 всъщност. Link to comment Share on other sites More sharing options...
soult@ker Posted February 21, 2020 Report Share Posted February 21, 2020 (edited) 45 minutes ago, P_PETKOV said: Прочети ми пак мнението което си цитирал >>> CREC Хммм А6 4G има втори фейлифт сефте чувам за това (освен ако на C8 не му казваш фейслифт) и да в 4G се слага след 2014-та също. Oтносно коне по модели ... мързи ме да ровя всеки може да си го изрови това от google както и аз правя Според SSP-то на ауди първо го слагат във A8 D4 и след това във всичко останало където се е слагал. За добро или лошо с Gen2 на 3.0TFSI ауди прекратяват развитието на този прекрасен мотор със суперчарждър и в актуалната гама има само турбинирани 3.0TFSI мотори. Да, гугълнах, само в а6 и а8. Има втори фейс, първия е от 2014, втория 2016, поне според сайтовете като: цък пс Мерси за инфото. Edited February 21, 2020 by soult@ker Link to comment Share on other sites More sharing options...
Бако Мецан Posted February 21, 2020 Report Share Posted February 21, 2020 преди 27 минути, V I P E R написа: Както си замина и 4.0 TFSI от А8 и S6/7/8 всъщност. Кога си е заминал 4.0 TFSI? Link to comment Share on other sites More sharing options...
soult@ker Posted February 21, 2020 Report Share Posted February 21, 2020 В s6/7 го замениха с дизел, остана само в rs вариантите. Link to comment Share on other sites More sharing options...
P_PETKOV Posted February 21, 2020 Report Share Posted February 21, 2020 @soult@kerГугълни пак Странно за фейсовете на 4G ама както и да е официално има един фейслифт и те това е. @V I P E R По-скоро на ония с екселските таблици е им е харесало, че с малко пари тоя мотор отива към 500 коня. Отделно въпросният мотор е слагам във VW Touareg, Porsche Cayenne и Panamera Hybrid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Бако Мецан Posted February 21, 2020 Report Share Posted February 21, 2020 преди 1 минута, soult@ker написа: В s6/7 го замениха с дизел, остана само в rs вариантите. В RS го има, новата S8-ца също излиза с 4.0 TFSI Link to comment Share on other sites More sharing options...
soult@ker Posted February 21, 2020 Report Share Posted February 21, 2020 И аз това съм написал. Link to comment Share on other sites More sharing options...
P_PETKOV Posted February 21, 2020 Report Share Posted February 21, 2020 (edited) За реднеците (и разни други пазари за които кола и дизел не вървят ръка за ръка) актуалните S6/7 са с 2.9TFSI biturbo бензин със скромните 444 коня Иначе да който иска 4.0TFSI трябва да се насочи към RS6/7 RSQ8 или S8. Edited February 21, 2020 by P_PETKOV Link to comment Share on other sites More sharing options...
soult@ker Posted February 21, 2020 Report Share Posted February 21, 2020 13 minutes ago, P_PETKOV said: @soult@kerГугълни пак Странно за фейсовете на 4G ама както и да е официално има един фейслифт и те това е. @V I P E R По-скоро на ония с екселските таблици е им е харесало, че с малко пари тоя мотор отива към 500 коня. Отделно въпросният мотор е слагам във VW Touareg, Porsche Cayenne и Panamera Hybrid. Отдолу са изредени всички коли с 3.0т, не пише, че го има в с4. Quote Audi Models with the 3.0T TFSI Gen1 Engine S4 2010.5 - 2015 S5 2010-5 - 2015 A6, C5 platform 2009 - 2011 A6, C6 platform 2011-2015 A7 2011 - 2015 A8/A8L 2013 - 2016 Q5 2013-2017 SQ5 2015 - 2017 Q7 2011.5 - 2016 Audi Models with the 3.0T TFSI Gen2 Engine A6 2016 - Current A7 2016 - Current A8/A8L 2016 - Current Q7 2017 - Current Link to comment Share on other sites More sharing options...
P_PETKOV Posted February 21, 2020 Report Share Posted February 21, 2020 (edited) Ева ли го тия APR казват, че го има е тук и тук даже официално се хвалят. Обаче фейсовите S4-ки в мобиле швабия са с Gen1 мотора или поне така излиза по капака ... та нз Едит явно 2016 някъде идва в S4 Gen2 3.0TFSI ето една обява. Edited February 21, 2020 by P_PETKOV Link to comment Share on other sites More sharing options...
V I P E R Posted February 22, 2020 Report Share Posted February 22, 2020 (edited) 20 hours ago, Бако Мецан said: Кога си е заминал 4.0 TFSI? 20 hours ago, soult@ker said: В s6/7 го замениха с дизел, остана само в rs вариантите. 20 hours ago, Бако Мецан said: В RS го има, новата S8-ца също излиза с 4.0 TFSI Това не е същия 4.0 TFSI. Предишното поколение 4.0 е разработка на Ауди, 3993 куб.см. - слага се в S6, S7, RS6, RS7, S8, Continental GT и т.н. до 2017 някъде. Сегашното 4.0 е разработка на Порше, 3996 куб.см. - в последните RS6, RS7, S8, Cayenne, Panamera, Urus и т.н. Да, работният обем е почти същия, но двигателят е друг. Дадох го за пример защо няма нужда от два почти еднакви мотора в една автомобилна група, понеже говорехте за спирането на 3.0 компресор. Edited February 22, 2020 by V I P E R Link to comment Share on other sites More sharing options...
Бако Мецан Posted February 22, 2020 Report Share Posted February 22, 2020 (edited) Не знаех, че са различни, мерси. Edited February 23, 2020 by VBI Цитирането на предходно мнение е в разрез с правилата на форума! Link to comment Share on other sites More sharing options...
plamen sf Posted February 22, 2020 Author Report Share Posted February 22, 2020 Пропусна 4.0TFSI в А8,той е супер рядък,но все пак го има... В моето А8 е 435к.с.,същия като в S6,S7,нали? Link to comment Share on other sites More sharing options...
P_PETKOV Posted February 22, 2020 Report Share Posted February 22, 2020 Чак пък рядък, иначе е като този в S6/7 😉 Link to comment Share on other sites More sharing options...
V I P E R Posted February 23, 2020 Report Share Posted February 23, 2020 17 hours ago, plamen sf said: Пропусна 4.0TFSI в А8,той е супер рядък,но все пак го има... В моето А8 е 435к.с.,същия като в S6,S7,нали? Написал съм "и т.н." и при двете изброявания Иначе трябваше да пиша и RS6 Performance, S8 Plus и така нататък... Link to comment Share on other sites More sharing options...
plamen sf Posted February 23, 2020 Author Report Share Posted February 23, 2020 Абе щом не е S8...🤣 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Траян Атанасов Posted July 29, 2020 Report Share Posted July 29, 2020 Присъединявам се към темата. Може да се каже, че вече съм собственик на D4 4.0TFSI L. Ще пристигне в България след месец, но да се запиша Link to comment Share on other sites More sharing options...
Траян Атанасов Posted July 31, 2020 Report Share Posted July 31, 2020 Можете ли да ме посъветвате какво трябва да направя като обслужване по мотора, когато взема колата? Има ли нещо специфично при 4.0 TFSI 2014 година? На 130 000 оригинални километра е. Link to comment Share on other sites More sharing options...
plamen sf Posted July 31, 2020 Author Report Share Posted July 31, 2020 (edited) Предполагам е от САЩ,ако е 2014 и е от там значи е преди фейса,420к.с. ?Иначе стандартно обслужване,аз бих сменил: Най важното за тоя мотор е една цедка на маслото,която се задръства и преебава турбините,тва им е голям проблем!! Ако е от САЩ,дано нямаш драми...че има много измами вече и от там. Та: масло-мотор Масло-скорости Масло в дифове Филтри антифриз спирачна течност би трябвало да нямаш и фреон в климатика + всичко което е видно за смяна Към 160-180 км.мисля беше водна помпа,ролки и т.н.,по-голямото обслужване Зависи и в кой сервиз ще го обслужваш,не е голям избора,всичко е скъпо за тая кола. Разкажи повече за тая кола,откъде е,какво и е,екстри и т.н. Аз съм с A8 4.0TFSI ,така че ако те интересува нещо питай 👍 П.П.Да не си я купил от copart.com миналата седмица,от Калифорния,черна? Edited July 31, 2020 by plamen sf Link to comment Share on other sites More sharing options...
CVT Posted August 1, 2020 Report Share Posted August 1, 2020 Преди 5 часа, plamen sf написа: ... би трябвало да нямаш и фреон в климатика ... Защо да е без фреон? Link to comment Share on other sites More sharing options...
zhelyazA6 Posted August 1, 2020 Report Share Posted August 1, 2020 Ми ако е чукната отпред и са я разглобили ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Траян Атанасов Posted August 27, 2020 Report Share Posted August 27, 2020 (edited) На 1.08.2020 г. at 1:49, plamen sf написа: Предполагам е от САЩ,ако е 2014 и е от там значи е преди фейса,420к.с. ?Иначе стандартно обслужване,аз бих сменил: Най важното за тоя мотор е една цедка на маслото,която се задръства и преебава турбините,тва им е голям проблем!! Ако е от САЩ,дано нямаш драми...че има много измами вече и от там. Та: масло-мотор Масло-скорости Масло в дифове Филтри антифриз спирачна течност би трябвало да нямаш и фреон в климатика + всичко което е видно за смяна Към 160-180 км.мисля беше водна помпа,ролки и т.н.,по-голямото обслужване Зависи и в кой сервиз ще го обслужваш,не е голям избора,всичко е скъпо за тая кола. Разкажи повече за тая кола,откъде е,какво и е,екстри и т.н. Аз съм с A8 4.0TFSI ,така че ако те интересува нещо питай 👍 П.П.Да не си я купил от copart.com миналата седмица,от Калифорния,черна? Здравей, благодаря за информацията. Преди Фейса е колата, 420 к.с. Без никакъв удар, взех я от iaai.com, в края на юли от Тексас - черна на 90 000 мили. Предната решетка е леко счупена, но само това, по документи е CLEAN Title. Edited August 27, 2020 by Траян Атанасов Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now