Jump to content

Всякакви въпроси за А8 D4


plamen sf

Recommended Posts

Или просто някои хора искат голяма и комфортна лимузина и не ги интересува дали ще набира за 2 секунди по-малко.

Нека не забравяме, че в повечето цивилизовани европейски държави бързото шофиране не се толерира. А някои дори са със смехотворни ограничения по магистралите от 110 или 120.

Отделно ако говорим за чисто нови коли, разликата между 3.0 и 4.0 е била минимум 10к евро при покупка, плюс по-високата поддръжка за големия мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

6 hours ago, P_PETKOV said:

Уви след фейслифта от 2104-та т.е. говорим за коли до максимум 6 години даже 5 ... т.е. държащи относително високи цени към момента.

Кода на мотора е CREC познава се много лесно има цял капак и шайбата на компресора е с 4 болта.

 

Заради проблемите с приплъзващия съединител на суперчарджъра се предлага само ролка за компресора

въпреки, че информацията от сайта на APR е доста противоречива имат графики с по-малка ролка на компресора, Dual Pulley и Dual Pulley + Ultracharger

докато в секцията за Dual Pulley Gen2 3.0TFSI e даден като съвместим само с по-малка ролка на компресора.

От друга страна Revo не предлагат по-малка ролка за Gen2 3.0TFSI а само ремап.

 

Та пълно щастие няма ...

Знаеш ли код на мотора за 3.0тфси  с два реда дюзи? В s4 от коя година се слага и какви коне е, и в 4g ли се слага след 2014 което е първия фейслифт, във втория май вече го няма 3.0 тфси.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прочети ми пак мнението което си цитирал >>> CREC

Хммм А6 4G има втори фейлифт сефте чувам за това (освен ако на C8 не му казваш фейслифт) и да в 4G се слага след 2014-та също.

Oтносно коне по модели ... мързи ме да ровя всеки може да си го изрови това от google както и аз правя ;)

 

Според SSP-то на ауди първо го слагат във A8 D4 и след това във всичко останало където се е слагал.

За добро или лошо с Gen2 на 3.0TFSI ауди прекратяват развитието на този прекрасен мотор със суперчарждър и в актуалната гама има само турбинирани 3.0TFSI мотори.

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

23 minutes ago, P_PETKOV said:

За добро или лошо с Gen2 на 3.0TFSI ауди прекратяват развитието на този прекрасен мотор със суперчарждър и в актуалната гама има само турбинирани 3.0TFSI мотори.

Мисля, че вече Порше имаха разработен 3.0 турбо и 2.9 (който е същия мотор на практика), съответно нямат нужда в гамата от 3.0 турбо и 3.0 суперчарджър. Обикновено на Порше моторите са по-ефективни от на Ауди, нормално е този 3.0 компресор да си замине. Както си замина и 4.0 TFSI от А8 и S6/7/8 всъщност.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

45 minutes ago, P_PETKOV said:

Прочети ми пак мнението което си цитирал >>> CREC

Хммм А6 4G има втори фейлифт сефте чувам за това (освен ако на C8 не му казваш фейслифт) и да в 4G се слага след 2014-та също.

Oтносно коне по модели ... мързи ме да ровя всеки може да си го изрови това от google както и аз правя ;)

 

Според SSP-то на ауди първо го слагат във A8 D4 и след това във всичко останало където се е слагал.

За добро или лошо с Gen2 на 3.0TFSI ауди прекратяват развитието на този прекрасен мотор със суперчарждър и в актуалната гама има само турбинирани 3.0TFSI мотори.

Да, гугълнах, само в а6 и а8.

Има втори фейс, първия е от 2014, втория 2016, поне според сайтовете като:

цък

 

пс Мерси за инфото.

Редактирано от soult@ker
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@soult@kerГугълни пак ;)

 

Странно за фейсовете на 4G ама както и да е официално има един фейслифт и те това е.

 

@V I P E R По-скоро на ония с екселските таблици е им е харесало, че с малко пари тоя мотор отива към 500 коня.

Отделно въпросният мотор е слагам във VW Touareg, Porsche Cayenne и Panamera Hybrid.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, soult@ker написа:

В s6/7 го замениха с дизел, остана само в rs вариантите.

 

В RS го има, новата S8-ца също излиза с 4.0 TFSI

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За реднеците (и разни други пазари за които кола и дизел не вървят ръка за ръка) актуалните S6/7 са с 2.9TFSI biturbo бензин със скромните 444 коня :dance:

Иначе да който иска 4.0TFSI трябва да се насочи към RS6/7 RSQ8 или S8.

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

13 minutes ago, P_PETKOV said:

@soult@kerГугълни пак ;)

 

Странно за фейсовете на 4G ама както и да е официално има един фейслифт и те това е.

 

@V I P E R По-скоро на ония с екселските таблици е им е харесало, че с малко пари тоя мотор отива към 500 коня.

Отделно въпросният мотор е слагам във VW Touareg, Porsche Cayenne и Panamera Hybrid.

 

Отдолу са изредени всички коли с 3.0т, не пише, че го има в с4.

Quote

 

Audi Models with the 3.0T TFSI Gen1 Engine

 

 

 

S4 2010.5 - 2015

 

S5 2010-5 - 2015

 

A6, C5 platform 2009 - 2011

 

A6, C6 platform 2011-2015

 

A7 2011 - 2015

 

A8/A8L 2013 - 2016

 

Q5 2013-2017

 

SQ5 2015 - 2017

 

Q7 2011.5 - 2016

 

 

 

Audi Models with the 3.0T TFSI Gen2 Engine

 

 

 

A6 2016 - Current

 

A7 2016 - Current

 

A8/A8L 2016 - Current

 

Q7 2017 - Current

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ева ли го тия APR казват, че го има е тук и тук даже официално се хвалят.

Обаче фейсовите S4-ки в мобиле швабия са с Gen1 мотора или поне така излиза по капака ... та нз :nixweiss:

 

Едит явно 2016 някъде идва в S4 Gen2 3.0TFSI ето една обява.

 

 

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

20 hours ago, Бако Мецан said:

 

Кога си е заминал 4.0 TFSI?

20 hours ago, soult@ker said:

В s6/7 го замениха с дизел, остана само в rs вариантите.

 

20 hours ago, Бако Мецан said:

 

В RS го има, новата S8-ца също излиза с 4.0 TFSI

Това не е същия 4.0 TFSI. Предишното поколение 4.0 е разработка на Ауди, 3993 куб.см. - слага се в S6, S7, RS6, RS7, S8, Continental GT и т.н. до 2017 някъде.

Сегашното 4.0 е разработка на Порше, 3996 куб.см. - в последните RS6, RS7, S8, Cayenne, Panamera, Urus и т.н.

Да, работният обем е почти същия, но двигателят е друг.

 

Дадох го за пример защо няма нужда от два почти еднакви мотора в една автомобилна група, понеже говорехте за спирането на 3.0 компресор.

Редактирано от V I P E R
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Не знаех, че са различни, мерси.

Редактирано от VBI
Цитирането на предходно мнение е в разрез с правилата на форума!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

17 hours ago, plamen sf said:

Пропусна 4.0TFSI  в А8,той е супер рядък,но все пак го има...

В моето А8 е 435к.с.,същия като в S6,S7,нали?

Написал съм "и т.н." и при двете изброявания :)

Иначе трябваше да пиша и RS6 Performance, S8 Plus и така нататък...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...

Присъединявам се към темата. Може да се каже, че вече съм собственик на D4 4.0TFSI L. Ще пристигне в България след месец, но да се запиша :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можете ли да ме посъветвате какво трябва да направя като обслужване по мотора, когато взема колата? Има ли нещо специфично при 4.0 TFSI 2014 година? На 130 000 оригинални километра е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Предполагам е от САЩ,ако е 2014 и  е от там значи е  преди фейса,420к.с. ?Иначе стандартно обслужване,аз бих сменил:

Най важното за тоя мотор е една цедка на маслото,която се задръства и преебава турбините,тва им е голям проблем!!

Ако е от САЩ,дано нямаш драми...че има много измами вече и от там.

Та:

масло-мотор

Масло-скорости

Масло в дифове

Филтри

антифриз

спирачна течност

би трябвало да нямаш и фреон в климатика

+ всичко което е видно за смяна

Към 160-180 км.мисля беше водна помпа,ролки и т.н.,по-голямото  обслужване

Зависи и в кой сервиз ще го обслужваш,не е голям избора,всичко е скъпо за тая кола.

Разкажи повече за тая кола,откъде е,какво и е,екстри и т.н.

Аз съм с A8  4.0TFSI ,така че ако те интересува нещо питай 👍

 

П.П.Да не си я купил от copart.com миналата седмица,от Калифорния,черна?

Редактирано от plamen sf
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...
На 1.08.2020 г. at 1:49, plamen sf написа:

Предполагам е от САЩ,ако е 2014 и  е от там значи е  преди фейса,420к.с. ?Иначе стандартно обслужване,аз бих сменил:

Най важното за тоя мотор е една цедка на маслото,която се задръства и преебава турбините,тва им е голям проблем!!

Ако е от САЩ,дано нямаш драми...че има много измами вече и от там.

Та:

масло-мотор

Масло-скорости

Масло в дифове

Филтри

антифриз

спирачна течност

би трябвало да нямаш и фреон в климатика

+ всичко което е видно за смяна

Към 160-180 км.мисля беше водна помпа,ролки и т.н.,по-голямото  обслужване

Зависи и в кой сервиз ще го обслужваш,не е голям избора,всичко е скъпо за тая кола.

Разкажи повече за тая кола,откъде е,какво и е,екстри и т.н.

Аз съм с A8  4.0TFSI ,така че ако те интересува нещо питай 👍

 

П.П.Да не си я купил от copart.com миналата седмица,от Калифорния,черна?

 

Здравей, благодаря за информацията. Преди Фейса е колата, 420 к.с. Без никакъв удар, взех я от iaai.com, в края на юли от Тексас - черна на 90 000 мили. Предната решетка е леко счупена, но само това, по документи е CLEAN Title.

380806_vehicle20200730153057.jpg

380806_vehicle20200730153059.jpg

380806_vehicle20200730153106.jpg

380806_vehicle20200730153120.jpg

380806_vehicle20200730153136.jpg

380806_vehicle20200730153140.jpg

 

Редактирано от Траян Атанасов
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...