V I P E R Публикувано 21 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2020 Или просто някои хора искат голяма и комфортна лимузина и не ги интересува дали ще набира за 2 секунди по-малко. Нека не забравяме, че в повечето цивилизовани европейски държави бързото шофиране не се толерира. А някои дори са със смехотворни ограничения по магистралите от 110 или 120. Отделно ако говорим за чисто нови коли, разликата между 3.0 и 4.0 е била минимум 10к евро при покупка, плюс по-високата поддръжка за големия мотор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soult@ker Публикувано 21 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2020 6 hours ago, P_PETKOV said: Уви след фейслифта от 2104-та т.е. говорим за коли до максимум 6 години даже 5 ... т.е. държащи относително високи цени към момента. Кода на мотора е CREC познава се много лесно има цял капак и шайбата на компресора е с 4 болта. Заради проблемите с приплъзващия съединител на суперчарджъра се предлага само ролка за компресора въпреки, че информацията от сайта на APR е доста противоречива имат графики с по-малка ролка на компресора, Dual Pulley и Dual Pulley + Ultracharger докато в секцията за Dual Pulley Gen2 3.0TFSI e даден като съвместим само с по-малка ролка на компресора. От друга страна Revo не предлагат по-малка ролка за Gen2 3.0TFSI а само ремап. Та пълно щастие няма ... Знаеш ли код на мотора за 3.0тфси с два реда дюзи? В s4 от коя година се слага и какви коне е, и в 4g ли се слага след 2014 което е първия фейслифт, във втория май вече го няма 3.0 тфси. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 21 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2020 (Редактирано) Прочети ми пак мнението което си цитирал >>> CREC Хммм А6 4G има втори фейлифт сефте чувам за това (освен ако на C8 не му казваш фейслифт) и да в 4G се слага след 2014-та също. Oтносно коне по модели ... мързи ме да ровя всеки може да си го изрови това от google както и аз правя Според SSP-то на ауди първо го слагат във A8 D4 и след това във всичко останало където се е слагал. За добро или лошо с Gen2 на 3.0TFSI ауди прекратяват развитието на този прекрасен мотор със суперчарждър и в актуалната гама има само турбинирани 3.0TFSI мотори. Редактирано 21 Февруари 2020 от P_PETKOV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
V I P E R Публикувано 21 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2020 23 minutes ago, P_PETKOV said: За добро или лошо с Gen2 на 3.0TFSI ауди прекратяват развитието на този прекрасен мотор със суперчарждър и в актуалната гама има само турбинирани 3.0TFSI мотори. Мисля, че вече Порше имаха разработен 3.0 турбо и 2.9 (който е същия мотор на практика), съответно нямат нужда в гамата от 3.0 турбо и 3.0 суперчарджър. Обикновено на Порше моторите са по-ефективни от на Ауди, нормално е този 3.0 компресор да си замине. Както си замина и 4.0 TFSI от А8 и S6/7/8 всъщност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soult@ker Публикувано 21 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2020 (Редактирано) 45 minutes ago, P_PETKOV said: Прочети ми пак мнението което си цитирал >>> CREC Хммм А6 4G има втори фейлифт сефте чувам за това (освен ако на C8 не му казваш фейслифт) и да в 4G се слага след 2014-та също. Oтносно коне по модели ... мързи ме да ровя всеки може да си го изрови това от google както и аз правя Според SSP-то на ауди първо го слагат във A8 D4 и след това във всичко останало където се е слагал. За добро или лошо с Gen2 на 3.0TFSI ауди прекратяват развитието на този прекрасен мотор със суперчарждър и в актуалната гама има само турбинирани 3.0TFSI мотори. Да, гугълнах, само в а6 и а8. Има втори фейс, първия е от 2014, втория 2016, поне според сайтовете като: цък пс Мерси за инфото. Редактирано 21 Февруари 2020 от soult@ker Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бако Мецан Публикувано 21 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2020 преди 27 минути, V I P E R написа: Както си замина и 4.0 TFSI от А8 и S6/7/8 всъщност. Кога си е заминал 4.0 TFSI? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soult@ker Публикувано 21 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2020 В s6/7 го замениха с дизел, остана само в rs вариантите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 21 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2020 @soult@kerГугълни пак Странно за фейсовете на 4G ама както и да е официално има един фейслифт и те това е. @V I P E R По-скоро на ония с екселските таблици е им е харесало, че с малко пари тоя мотор отива към 500 коня. Отделно въпросният мотор е слагам във VW Touareg, Porsche Cayenne и Panamera Hybrid. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бако Мецан Публикувано 21 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2020 преди 1 минута, soult@ker написа: В s6/7 го замениха с дизел, остана само в rs вариантите. В RS го има, новата S8-ца също излиза с 4.0 TFSI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soult@ker Публикувано 21 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2020 И аз това съм написал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 21 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2020 (Редактирано) За реднеците (и разни други пазари за които кола и дизел не вървят ръка за ръка) актуалните S6/7 са с 2.9TFSI biturbo бензин със скромните 444 коня Иначе да който иска 4.0TFSI трябва да се насочи към RS6/7 RSQ8 или S8. Редактирано 21 Февруари 2020 от P_PETKOV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soult@ker Публикувано 21 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2020 13 minutes ago, P_PETKOV said: @soult@kerГугълни пак Странно за фейсовете на 4G ама както и да е официално има един фейслифт и те това е. @V I P E R По-скоро на ония с екселските таблици е им е харесало, че с малко пари тоя мотор отива към 500 коня. Отделно въпросният мотор е слагам във VW Touareg, Porsche Cayenne и Panamera Hybrid. Отдолу са изредени всички коли с 3.0т, не пише, че го има в с4. Quote Audi Models with the 3.0T TFSI Gen1 Engine S4 2010.5 - 2015 S5 2010-5 - 2015 A6, C5 platform 2009 - 2011 A6, C6 platform 2011-2015 A7 2011 - 2015 A8/A8L 2013 - 2016 Q5 2013-2017 SQ5 2015 - 2017 Q7 2011.5 - 2016 Audi Models with the 3.0T TFSI Gen2 Engine A6 2016 - Current A7 2016 - Current A8/A8L 2016 - Current Q7 2017 - Current Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 21 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2020 (Редактирано) Ева ли го тия APR казват, че го има е тук и тук даже официално се хвалят. Обаче фейсовите S4-ки в мобиле швабия са с Gen1 мотора или поне така излиза по капака ... та нз Едит явно 2016 някъде идва в S4 Gen2 3.0TFSI ето една обява. Редактирано 21 Февруари 2020 от P_PETKOV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
V I P E R Публикувано 22 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2020 (Редактирано) 20 hours ago, Бако Мецан said: Кога си е заминал 4.0 TFSI? 20 hours ago, soult@ker said: В s6/7 го замениха с дизел, остана само в rs вариантите. 20 hours ago, Бако Мецан said: В RS го има, новата S8-ца също излиза с 4.0 TFSI Това не е същия 4.0 TFSI. Предишното поколение 4.0 е разработка на Ауди, 3993 куб.см. - слага се в S6, S7, RS6, RS7, S8, Continental GT и т.н. до 2017 някъде. Сегашното 4.0 е разработка на Порше, 3996 куб.см. - в последните RS6, RS7, S8, Cayenne, Panamera, Urus и т.н. Да, работният обем е почти същия, но двигателят е друг. Дадох го за пример защо няма нужда от два почти еднакви мотора в една автомобилна група, понеже говорехте за спирането на 3.0 компресор. Редактирано 22 Февруари 2020 от V I P E R Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бако Мецан Публикувано 22 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2020 (Редактирано) Не знаех, че са различни, мерси. Редактирано 23 Февруари 2020 от VBI Цитирането на предходно мнение е в разрез с правилата на форума! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen sf Публикувано 22 Февруари 2020 Автор Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2020 Пропусна 4.0TFSI в А8,той е супер рядък,но все пак го има... В моето А8 е 435к.с.,същия като в S6,S7,нали? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 22 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2020 Чак пък рядък, иначе е като този в S6/7 😉 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
V I P E R Публикувано 23 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2020 17 hours ago, plamen sf said: Пропусна 4.0TFSI в А8,той е супер рядък,но все пак го има... В моето А8 е 435к.с.,същия като в S6,S7,нали? Написал съм "и т.н." и при двете изброявания Иначе трябваше да пиша и RS6 Performance, S8 Plus и така нататък... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen sf Публикувано 23 Февруари 2020 Автор Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2020 Абе щом не е S8...🤣 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Траян Атанасов Публикувано 29 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2020 Присъединявам се към темата. Може да се каже, че вече съм собственик на D4 4.0TFSI L. Ще пристигне в България след месец, но да се запиша Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Траян Атанасов Публикувано 31 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2020 Можете ли да ме посъветвате какво трябва да направя като обслужване по мотора, когато взема колата? Има ли нещо специфично при 4.0 TFSI 2014 година? На 130 000 оригинални километра е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen sf Публикувано 31 Юли 2020 Автор Доклад Share Публикувано 31 Юли 2020 (Редактирано) Предполагам е от САЩ,ако е 2014 и е от там значи е преди фейса,420к.с. ?Иначе стандартно обслужване,аз бих сменил: Най важното за тоя мотор е една цедка на маслото,която се задръства и преебава турбините,тва им е голям проблем!! Ако е от САЩ,дано нямаш драми...че има много измами вече и от там. Та: масло-мотор Масло-скорости Масло в дифове Филтри антифриз спирачна течност би трябвало да нямаш и фреон в климатика + всичко което е видно за смяна Към 160-180 км.мисля беше водна помпа,ролки и т.н.,по-голямото обслужване Зависи и в кой сервиз ще го обслужваш,не е голям избора,всичко е скъпо за тая кола. Разкажи повече за тая кола,откъде е,какво и е,екстри и т.н. Аз съм с A8 4.0TFSI ,така че ако те интересува нещо питай 👍 П.П.Да не си я купил от copart.com миналата седмица,от Калифорния,черна? Редактирано 31 Юли 2020 от plamen sf Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 1 Август 2020 Доклад Share Публикувано 1 Август 2020 Преди 5 часа, plamen sf написа: ... би трябвало да нямаш и фреон в климатика ... Защо да е без фреон? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 1 Август 2020 Доклад Share Публикувано 1 Август 2020 Ми ако е чукната отпред и са я разглобили ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Траян Атанасов Публикувано 27 Август 2020 Доклад Share Публикувано 27 Август 2020 (Редактирано) На 1.08.2020 г. at 1:49, plamen sf написа: Предполагам е от САЩ,ако е 2014 и е от там значи е преди фейса,420к.с. ?Иначе стандартно обслужване,аз бих сменил: Най важното за тоя мотор е една цедка на маслото,която се задръства и преебава турбините,тва им е голям проблем!! Ако е от САЩ,дано нямаш драми...че има много измами вече и от там. Та: масло-мотор Масло-скорости Масло в дифове Филтри антифриз спирачна течност би трябвало да нямаш и фреон в климатика + всичко което е видно за смяна Към 160-180 км.мисля беше водна помпа,ролки и т.н.,по-голямото обслужване Зависи и в кой сервиз ще го обслужваш,не е голям избора,всичко е скъпо за тая кола. Разкажи повече за тая кола,откъде е,какво и е,екстри и т.н. Аз съм с A8 4.0TFSI ,така че ако те интересува нещо питай 👍 П.П.Да не си я купил от copart.com миналата седмица,от Калифорния,черна? Здравей, благодаря за информацията. Преди Фейса е колата, 420 к.с. Без никакъв удар, взех я от iaai.com, в края на юли от Тексас - черна на 90 000 мили. Предната решетка е леко счупена, но само това, по документи е CLEAN Title. Редактирано 27 Август 2020 от Траян Атанасов Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване