Jump to content

Всякакви въпроси за А8 D4


plamen sf

Recommended Posts

преди 51 минути, fifipaldi написа:

Start/stop-а може да не работи поради десетки причини, закачи колата и виж дали има грешки.

Провери и акумулатора как е.

Няма никакви грешки. Акумулатора ще проверя утре.

преди 59 минути, CVT написа:

Честито и да си я караш безаварийно! 

Като свършиш всичко, пиши колко ти излезе общо, ако не е тайна разбира се. :)

 

Кое точно те интересува? Вече имам номера и каско. :D

Link to comment
Share on other sites

Да, мислех, че го знаеш това.

Има още няколко ситуации в които не работи, в книжката ти трябва да го пише, ако имаш ще е на Английски поне.

Link to comment
Share on other sites

55 minutes ago, Траян Атанасов said:

Старт стопа не работел на пуснат климатик. При спрян климатик работи.

Това не е вярно. Възможно е да не работи, ако разликата в зададената и текущата температура е все още много висока и климатикът трябва да работи по-сериозно. Също старт-стоп системата не работи при недостатъчно загряла кола, да кажем първите 10 минути след студен старт. Всичко това го има обяснено в книжката, има специален раздел за причините, поради които е възможно да видиш въпросната икона.

Link to comment
Share on other sites

Да, не е винаги при пуснат климатик, в книжката е обяснено кога, дори при B9 така се спира старт/стоп-а, през климатика, прави се като е пуснат 100% да го деактивира, това е начина.

Link to comment
Share on other sites

Преди 7 часа, V I P E R написа:

Това не е вярно. Възможно е да не работи, ако разликата в зададената и текущата температура е все още много висока и климатикът трябва да работи по-сериозно. Също старт-стоп системата не работи при недостатъчно загряла кола, да кажем първите 10 минути след студен старт. Всичко това го има обяснено в книжката, има специален раздел за причините, поради които е възможно да видиш въпросната икона.

За 10 дни каране, днес за първи път колата ми угасна на светофар, когато прочетох това, че може да не работи на пуснат климатик.

Преди 8 часа, fifipaldi написа:

Да, мислех, че го знаеш това.

Има още няколко ситуации в които не работи, в книжката ти трябва да го пише, ако имаш ще е на Английски поне.

Нищо не съм чел още, само карам засега :D

Edited by Траян Атанасов
Link to comment
Share on other sites

Здравейте,

Някой може ли да каже как мога да активирам безключово заключване и отключване на вратите и с всички ключове ли работи?

Edited by Zhivko Pavlov
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Халдекс нямаш. Имаш торсен диференциал/спортен такъв. Ако питаш Ауди не се сменя, обаче видиш ли продават масло ;)

Та ако иде реч за кола над 150хил. км и няма да я разкарваш скоро си го смени и те така.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
На 27.08.2020 г. at 13:51, Траян Атанасов написа:

 Стоповете могат да се кодират и ще се наложи само смяна на диодите вътре.

Какво направи с червените мигачи,сменя ли диоди или?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Здравейте колеги! Имам следния проблем в въздушното окачване, дава грешка valve for damper adjustment front right. Казаха че е от някакъв датчик за нивото на комата отдолу на носача смених го не е от него. Някой да има идея от какво е? Ауди а8 4.2тди 2011.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Намираш 6-те ефирни канала и им чуваш само звука? Парт номера на тунера имаш ли?

 

Edited by CVT
Link to comment
Share on other sites

На 12.02.2021 г. at 10:04, CVT написа:

а някой да знае защо не ми свети амбиентното осветление в колата на никоя от вратите? 

някой да знае защо не ми свете амбиентното осветление в никоя от вратите? 

Link to comment
Share on other sites

здравейте имам а8 2015г. 4.2тди, перката ми е постоянно включена и понякога като я загася продължава да работи още 30 мин.

IMG-7ac367f93eae86a4d45ff2fb1b7d201d-V.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Здравейте, решил съм да закупя А8 D4 4H facelift. Въпроса ми е следният- има ли разлика в годините от 2014 до 2017? Гледам конските сили са еднакви освен за 3.0 тди , където се среща 258 и 262. Явно тук има някакви подобрения. Повече обаче ме интересуват следните двигатели: 4,2 тди и 4,0 тфси. И още нещо с кой от последните 2 двигателя ще се налага по често да се разделям, поради влизането му в сервиза. Тука искам да вметна, че  не става въпрос кой е по скъп за обслужване, а кой ще създаде по малко проблеми до 200к км. Колата ще бъде закупена под 100к и ще се кара 3-4 години до около 200к км. Благодаря!

Edited by Rampage
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...