kiretobg Публикувано 23 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2016 Здравейте колеги, собственик съм на Ауди А6 2.0 16v 1995г. До скоро колата беше с газова уредба, но я махнах поради редица проблеми. Сега се опитвам да я възстановя да работи нормално на бензин, но не се получава. Търся сервиз, конкретно човек, който разбира много добре от естеството на горивната система на този двигател и да я възстанови. От София съм. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 23 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2016 Трудна и скъпа работа ще е възстановяването на мех. инжекцион да работи на 100% в норма. Просто заради АГУ-то най-вероятно дюзите са за смяна, клапата на дебитомера е крива, потенциометъра на дебитомера е износен, може и гофрирания маркуч да е сцепен/напукан, не се знае в какво състояние е главата на инжекциона. Отделно на това трябва ламбда-сондата да е изправна ако смяташ да я караш само на бензин. Според мен (като съвет) е по-добре да си сложиш хубаво АГУ, да си преправиш ниските обороти по някоя от схемите във форума и да си я караш на газ. След това си настрой максимално добре бензиновата с-ма за да може да пали на бензин и да се движи ако ти свърши газта. Трудно се намират части за мех. инжекцион и са много скъпи. Така като гледам абсолютния минимум за да можеш да я караш само на бензин и да има динамика и да не харчи много е да смениш 4-те дюзи (250-300лв), потенциометъра на дебитомера (300-350лв), ламбда-сонда (120-150лв). Евентуално да замериш какво налягане дава помпата на инжекциона и ако е ниско да я смениш и нея (120-400лв в зависимост от това дали е оригинална или китайска). Това е за нови части, ако търсиш 2-ра употреба най-вероятно няма да намериш нещо, което да е в изправно състояние в предвид годините на които са тези коли. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kiretobg Публикувано 28 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2016 Благодаря за подробния отговор. От всичко гореизброено съм сменил дюзите (втора употреба), че старите бяха ръждясали от карането само на газ, цял инжекцион (пак втора употреба) с идеално права дроселова клапа, гофрирания маркуч също го смених със здрав. Като се монтираха всички тези неща, имаше някакви временни подобрения, но общо взето след малко експлоатация пак започва да пуши черно и да тресе. За бенз. помпа и ламбда не знам дали са наред, защото смених много "майстори" и всеки различно казваше. В последно време започнах да се замислям за газов инжекцион, както ти ме съветваш и проверих няколко фирми. На мое запитване, един служител се свърза с мене и след подробен опис на ситуацията ми заяви, че ако горивната система на бензин не е наред и не работи всичко добре, нямало как да стане и с газов инжекцион. Ако някой ми кажел, че ще стане без проблеми, щял само да ме излъже за да вземе парите. Не знам вече на кого да вярвам и какво да правя. Колата е супер запазена и ми е жал да я нарежа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 28 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2016 Няма нужда да я "режеш", просто си сложи обикновена газова уредба, но с хубав изпарител, преправи си ниските обороти по някоя от схемите в темата (с двоен реглажен кран или МАП-сензор примерно) и си карай колата. Бензин ще ти трябва за всяко първо палене и ако ти свърши газта - това ще се настрои лесно при текущото състояние на бензиновата с-ма. В този случай няма да се наложи да даваш пари за скъпи чаркове и ще се возиш безпроблемно на половин цена. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване