Jump to content

Ауди А3 1.9 тди гасне на място и по време на движение


Хахо

Recommended Posts

Здравейте колеги! Имам Ауди А3 1.9 131к.с ПД, ASZ. Колата гасне по време на движение или на място без значение дали е загряла или не.След това често не иска да запали за известно време. Когато дам на контакт НЕ светва лампата за подгрева а след като всички останали лампи изгаснат, лампата за ESP светипостоянно.В този случай изобщо не пробвам да въртя да запали защото знам че няма да запали.Паля само ако светне лампата за подгрева.Не мога да разбера кога точно го прави това, но ми се струва че проблемите се зачестяват когато е по-влажно времето.През лятото проблема беше утихнал, само от време на време гаснеше по време на движение или на място все едно съм завъртял ключа...без притрисане, но след това палеше без проблем. Сега започна да гасне и да имам трудност с паленето, също както беше пролетта.Също така забелязах че когато карам по бързичко и мина през малко по неравен участък от пътя, колата забива муцуна но след 2 секунди се оправя.Когато се даде на контакт и НЕ светне лампата за подгрева не може да се установи връзка с ECU-то.Не записвагрешки.Веднъж само беше записала грешка но не помня кода, която гласеше че имам проблем с веригата към компютъра, да съм бил проверил кабелите и буксите.Майстора ми каза че дори и когато не светва лампата за подгрева, ток към компютъра отива.Просто не знам къде може да ми е проблема.Ще съм много благодарен ако ми помогнете с идеи къде може да ми е проблема че вече започна да ми писва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених го...явно съм пропуснал да го спомена.Това беше първото нещо което направих без да ходя на майстор.

 

Редактирано от Хахо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кръглата черна букса,която е на стойка,проверявал ли си я?

Свали релето отново и виж дали има проблем в гнездото.Може и новото реле да е дефектно.Ако има проблем с кръглата букса,на диагностика ще дава кодове за грешка и на захранването на дюзите

Редактирано от vlado_tonev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Буксата се намира зад главата,от нея влизат кабелите към дюзите в главата.Проблема с ЕСП,може пак да е от това,че се губи захранване.Ако не можеш да се ориентираш,звънни ми и ще ти обясня къде е буксата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проверих буксата, почистих я, напръсках я с контанктен спрей, също така напръсках гнездото където реле 109 влиза и буксите на компютъра.Изчаках 15 мин.и закачих всичко...но нямаше ефект.След около 2 часа отидох да пробвам пак дали ще мога да запаля, след няколко опита запали.Първоначално гаснеше след около 30 секунди и след изгасяне пак не можеше да запали.след няколко исгасвяния запали без да гасне и успях да я закарам в един сервиз на ход.Майстора там ми каза че се съмнява за проблем в компютъра, но е щял да огледа всичко (това му е първоначалното мнение преди изобщо да е погледнал колата).Сега чакам развитие по въпроса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги!, Моя проблем се оказа от компютъра. Слаби спойки на чипа. Беше презапоен и сега колата си върви без проблеми. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 11 months later...
  • 2 years later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...