Jump to content

Audi A3 8L 1.9 tdi върти, но не пали


Kyle

Recommended Posts

Здравейте,

Вчера колата ми не искаше да пали. Върти си нормално, но не може да запали, лампите си светят и всичко изглежда нормално. Акумулаторът ми е на няма и 2 години и е хубав Berga Power Block, подгревните свещи ги сменях преди по-малко от 2 години също. Не съм забравял нищо включено със сигурност.

Дадоха ми ток и чак след 15 минути запалих (в началото не искаше). После карах няколко километра, гасих, палих, вечерта стоя колата пред нас, сутринта пак запалих  без проблем и днес пак ме остави.

Утре ще я водя до магазина, от който си взех акумулатора, за да го замерят, още е в гаранция.

Имате ли идея от какво може да е?

Благодаря предварително.
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като съм на контакт в началото светят всички лампи, после се гасят и остава само тази за акумултора, както е нормално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имах подобен проблем. Един ден просто колата не искаше да запали. След сваляне и зареждане на акомулатора после цял ден няма ядове. На следващия ден пак не мога да запаля.Проблема се оказа , че машинката на дясната врата е окъсила и се е получило все едно бутона за вдигане на стъклото е постоянно натиснат. От там постоянно точи акомулатора. След смяна на машинката проблема при мен се реши.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да има ток, но да няма достатъчно ток да запали. Иска повече ток да запали. Предния път като сменях акумулатора, зареждаше, но не задържаше и въртеше така. Утре ще видим кво ще кажат тези от магазина за акумулатори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако акумулатора е добре може да имаш утечка някъде,и малко да е намаля стартовия ток.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробрай с реле 106 или 109 е номера. Намира се зад кутийката с бушоните. Има 3 крачета провери ги дали някое от крачетата няма луфт ако има го прикапете с поялника. Имах същия проблем дори при влизане в дупка колата изгасваше в движение и не искаше да пали след това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здрасти, оказа се проблем със захранването на бордовия компютър. Електричар го презапои за 60лв. Всичко е точно сега. Благодаря на всички.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От скоро съм в клуба, но имам шоглед върху 1.9 дизелите. Моята не искаше да пали сутрин. Тикал съм я и пак неще..Обслужих я, смених всипки маркученца и оск не палеше. И се оказа, че шибания о пръстен на охладителя на маслото - 8лв..... Колко време се чуди даже и майстора. След това смених и четки на стартера и колата стана Чакмак ?Акумулаторът ми е 60ампера, знам, че е малък, но за сега ми върши работа.

Преди 4 дни я пробвах в една кю7, много здрава излезе само 1калник за смяна ??

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, Kyle said:

Здрасти, оказа се проблем със захранването на бордовия компютър. Електричар го презапои за 60лв. Всичко е точно сега. Благодаря на всички.

Искаш да кажеш захранването на ECU-то,а не на бордовия.Значи все пак е бил проблема със споиките на реле 109.И 60 лв са сериозна сума,ако само е презапоил вътре релето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Владо, може би си прав. Не светваше подгрев изобщо. Уж каза, че само го е презапоил, не знам защо са толкова пари. Може би от диагностиката?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Колеги помощ!!! 

Днес си паркирам сутринта и отивам на работа, следобед тръгвам да си ходя, но колата не иска да запали. Върти но не пали. Веднага ми дойде на ум обезвъздушаване на горивната система, направих го но пак не пали. Нафта има доста, ток също..... Един ми каза че при въртене не мърдала стрелката на обортомера и според него това значи, че е датчик на коленовия вал.....утре ще я закача на диагностика да видим какво ще излезе. Ако някой има идея нека пише, благодаря  и лека вечер. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги е много кофти така някой като пита и в същото време- всичко е наред лампите палят и не свети нищо. Па после, подгрева не светел, това спестил онова не видял, как се презапоява захранване на ЕКУ, бе.  Врачки трябват тука, не майстори :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако найстина всичко изглежда наред, относно индикации по таблото, а не пали - аз имах такъв проблем отдавна. При мен се оказа Quantity Adjuster, които е част от електрониката на гнп-то. Закачи я на диагностика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес отидох сутринта и пробвах, запали от ряз. След 200 метра я спрях, пробвах да запаля  и отново не можеше. След около 2 часа пак опитах и запали. Качих я на диагностика, не показва грешки. Струва ми се, че когато пробвам и не иска да запали,когато дам на контакт не светва подгрева.Съответно когато на контакт светне подгрева колата пали.... Някойда има идея? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лампата за подгряването, над около 5 градуса не се свети постоянно т.е. няма подрев - светва и загасва веднага. Ако не светва изобщо при контакт е друг въпрос..

http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=199038

 

CEII_Fuses.jpg

 

 

Защо се проваля? 
Някои от ранните релета имат лошо качество на спойка. Връзките се пукат и периодично работят. Ето защо понякога чакането може да накара колата да се рестартира. Самите контакти също могат да се обърнат. Новите, обновени части имат по-големи контакти и по-добри спойки за запояване, за да се предотвратят повреди. 

Ако това може да доведе до спиране на двигателя, а не до стартиране и т.н., защо не беше отзован? 
Вашето предположение е толкова добро, колкото и моето ... 

Има ли някакъв начин да предотвратите отказ на това реле?
Както вече беше посочено, VW реши тихо проблема през 2001 г. Обновената част е сива и има 109 отпечатани наопаки спрямо по-старите черни единици. Снимката на кутията с предпазители CEII показва актуализирано реле на OEM, изображението на оригиналното, монтирано на моите 99.5, показва едно от проблемните. Ако откриете, че колата ви има един от оригиналните черни единици, би било добре да я замените с актуализирана. Цената е много минимална и подмяната е лесна. 

Обърнете внимание, че някои нови релета за пазаруване имат черен калъф, въпреки че имат актуализирания дизайн. 

Редактирано от zoo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

И аз си патих с това реле. Не светне ли подгрева, дори за секунда,, няма палене Смених го с ново и сега (вече година) всичко е ток и жица. Доколкото знам то упрвлява плюса на помпата и съветват (но не съм го пробвал) ако стане проблем и нямаш друг изход просто да пуснеш плюс на помпата директно от акумулатора

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Добър вечер  това което сте описали ми е много познато. Моята кола ме полудява, но не постоянно.... Може 1 месец да няма и помен от проблема но след това се появява и не зная вече от какво е. Източника на този проблем не е само един за мой лош късмет. Закачана е на компютър - нищо не излиза. Подгревните свещи са добре- прегледани са. Постоянно ту я няма ту я има. И днес окончателно изчезна. Предаде ме. Не знам какво да направя. Моля за съвет. 

Редактирано от Garrinka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...