bambuleo Публикувано 12 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2016 Колеги искам да попитам ако се клатят фаровете/ крушките при неравности на пътя, каква е причината, става въпрос за оригинални фарове Валео с ксенон? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 12 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2016 (Редактирано) @ShoxXx и @Fitil4o Ако продължавате в същия дух (а някои и в други теми и раздели на развален Български език) ще получите почивка от форума. Редактирано 12 Декември 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 12 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2016 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Veselin Krustev Публикувано 12 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 12 Декември 2016 bambuleo провери дали всички крачета които държат фара са здрави. При мен на левия фар едното долно краче е счупено и се клати малко, но е стабилен и в движение и през дупки не се усеща, но ако са повече може и да имаш подобен проблем. Предположение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bomini Публикувано 13 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2016 @bambuleo Има една телена скоба вътре, която застопорява рефлектора. Когато поомекне или се изкриви, не натиска достатъчно и се появява лека вибрация. Без да се разглоби фара няма как да се натегне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 13 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2016 При Пасата има планка под фара която го подпира и ако не е достатъчно натегната целия фар трепери.Колегата да го натисне при работеща кола и да види дали трептенето ще спре.Ако изобщо при А4 я има тая планка разбира се. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bambuleo Публикувано 15 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2016 Благодаря колеги, за тази скоба ли говорим? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bomini Публикувано 15 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2016 Не, това е скобата, която ти държи самата крушка. Скобата, за която аз говорих, държи самия рефлектор. По спомен се вижда се като махнеш, мисля, крушката на дългите - под отвора на рефлектора... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 15 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2016 (Редактирано) не бъркайте колегата!ето това на видеото би трябвало да е тази скоба, която я вади с клещите в 19 секунда започва, под крушката на късите е, не на дългите. а тази операция на видеото съм я правил, ако някой колега от търново има желание да си монтира такива лупи с радост ще ударя едно рамо. Редактирано 15 Декември 2016 от Митака55555 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bomini Публикувано 16 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2016 Затова написах "по спомен"... Това е скобата от клипчето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atanasow94 Публикувано 7 Август 2019 Доклад Share Публикувано 7 Август 2019 На 10.12.2016 г. at 0:06, benzinjiata написа: с пистолет за топъл въздух нищо няма да направиш, бъди АБСОЛЮТНО СИГУРЕН, аз така 7-8 часа не мога да разтворя единия фар, хватката е да нагрееш целия фар, а не малък участък от него, затова ти казвам да го сложиш във фурната по във средата, и да не е близо до нагревателите, и я включвай на 150 градуса, затопляш фара(1-2-3) мин. като внимаваш да не го разтопиш, вадиш да видиш дали е омекнал "силикона/бутана", напъваш да разтвориш(това всичко докато е топъл, изстине ли пак със фурната), и така няколко пъти докато го разлепиш. Вътрешната страна не си и помисляй да я чистиш със корселин, АМД и т.н., ще замажеш пластмасата и стой та гледай после разглобяваш всичко, ако имаш опечени обвивки на кабелите, направо смени кабелите, ползвай при запойката и термошлаух за запечатване и допълнително изолиране,(аз имах и сложих силиконов кабел 0.75, сега е пей сърце), режеш кабел-запояваш веднага нов на негово място, иначе може да размениш някой кабел и да ти изчезнат светлините, почистваш си отдушниците, едни пластмасови капачки, сваляш лупите и ако имаш и най-малкото съмнение, че рефлектора е наранен, дай ги да ти положат ново покритие(почистват се много шибано, и винаги ги нараняваш ако не пипаш много внимателно) но съм почти сигурен, че поне на единия е заминало леко покритието), махаш ябълката на моторчето дето ги движи нагоре-надолу и наляво-надясно, декоративната лайстна която стои отпред на фара в стъклото, се вади много бавно,прецизно и внимателно, счупиш ли я и да я лепиш после при монтажа пак се чупи, затова внимаваш много, почистваш, полираш отвън, лепиш кеф ти със силикон, кеф ти с онова другото лепило, съхнене, и воала. И след монтаж заминаваш на реглаж на фарове в някой пункт за ГТП. Дано съм ти бил полезен колега. И ПАК ТИ КАЗВАМ, ОТВЪТРЕ НА СТЪКЛОТО ЗАБРАВИ ЗА КАКВИТО И ДА Е ПРЕПАРАТИ, ВОДА И ФИБЪРНА КЪРПА. Успех. С какво си третирал рефлекторите колега? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване