45768932 Публикувано 8 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2016 Привет на всички. От доста време се каня да си купя А6 C4 и накрая успях да намеря читаво от Германия. Исках да бъде 2.6 бензинов, но този, който си бях набелязал не беше това, което изглеждаше на снимките. За това пък попаднах на страхотен екземпляр, но дизелов. Викам айде, какво пък толкова. Върви изненадващо добре за мен, добър разход дава, работи равномерно, пали от раз, абе читава е. Проблема е че не разбирам от дизели грам и изобщо незнам как да го обслужа. Незнам какво да му купя и какво се изисква и какво се води консуматив. Иначе казано, искам да влезна в магазина с един списък, да купя частите и да ги занеса при майстора. Колата ще я кара предимно жена ми, за това не искам да пестя и да правя компромиси с частите. Работата й е такава, че пътува доста извънградско, ще се товарят по-обемисти неща в нея и искам да ми е сигурно, че няма да я остави нещо някъде. Приятел ми препоръча да се регистрирам тук и да попитам за информация отностно обслужването на двигателя. Много ще се радвам да я обслужа ОТ - ДО защото е наистина запазена машина и искам да продължа да се грижа за нея подобаващо. Благодаря предварително на отзовалите се. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milmar Публикувано 8 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2016 Не е лошо преди да питаш, да прочетеш какво има изписано, като информация. Добре дошъл във форума! http://audibg.com/forum/index.php?/topic/186676-%D1%81%D1%8A%D0%B2%D0%B5%D1%82%D0%B8-%D0%B06-%D1%864-%D0%BA%D1%83%D0%B0%D1%82%D1%80%D0%BE/ Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 8 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2016 Има толкова неща за смяна, че ще я платиш още 1 път, ако искаш всичко да е сменено. Има 1 ролка на ангренажа, една на пистовия, която повече страда от самия обтегач, а не толкова самата ролка, водна помпа задължително. На коляновия вал трабва да се види какво е сътоянието на зъбното колело и шпонката му, демпферната шайба. Ремъците са ясни, масло, филтри. Виж маншоните на полуоските, спирачни маркучи. Аз съм сменил маса работи, но в продължение на 7 години. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MARELLI Публикувано 9 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2016 Здравей колега, честито за новата придобивка .Наскоро сменях 2 агренажа,2 обтяжни ролки,водна помпа,шайба на коляновия вал + работа = 500лв Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 9 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2016 Забравих ремъка на помпата с 2 ролки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 9 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2016 (Редактирано) Другото скъпо е двумасов маховик 1500лв редовна цена и 1100 с максимална отстъпка. Само LuK го произвеждат. Редактирано 9 Декември 2016 от radi_nrj Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Maverick_13 Публикувано 9 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2016 (Редактирано) Маслата в скоростната кутия и диференциала също е хубаво да се сменят. Редактирано 9 Декември 2016 от Maverick_13 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Maverick_13 Публикувано 28 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2016 Колега смени ли всичко, какво се случи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
orlin_emilianov Публикувано 29 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2016 Вие го наплашихте момчето ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Maverick_13 Публикувано 16 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2017 Здравейте колеги, За да не отварям нова тема, ще изтупам тази тема от прахта. Бихте ли ми препоръчали качествен и отговорен сервиз за обслужване на Audi A6 C4 2.5 TDI Quattro за град Варна. Под отговорен имам предвид, да са хора, който са се занимавали с този мотор и знаят какво правят и при сглабяне и разглабяне на предницата, няма да ми паднат фаровете примерно в движение или радиатора.....че и това се е случвало на предишни мой автомобили. Също така ако им се занесат части, да не се скатаят същите и да ми се каже "всичко е ток", а реално да не са сменени, че и този номер са ми го правили и после са едни....дълги и широки. Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване