Jump to content

Проблем след насаждане на RNS-E в Audi A6 C5


Recommended Posts

  • Отговори 97
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Това "адапторче" е много хитро: браво за идеята

 

@ bonevstiliyan

C1-RNSE е кутийка с аудио входoве на чинчове и два видео входа пак на чинч. Идва с оригинална сива букса за включване в навигацията, две жици за свързване към CAN и две за + и -. Може да захранва и задна камера до 1А

Когато се върже и навигацията се кодира, прави "ТV" активно в "Source" и можеш да подаваш видео/аудио към екрана. Тъй наречения Multi Media Interface или MMI

Ето от къде го взех: https://car-tronic.pl/en/interfejs-wideo-dvd-dvb-t-audi-rns-e-p5916

Все още не съм успял да му вляза в настройките. В момента образа е като на стар телевизор, на който си бутнал cоlour и brightness на макс

 

Моя тръгна без проблеми, успях да си оправя и CAN-simulator-а (беше се прецакал "кварца"). Работят добре заедно. Сега ще пробвам и камерата, което всъщност ми е по-важно

При А4 има доста мясо зад/под/отстрани на радиото и може да си накичиш разни притурки. Освен това моя КАН е без кутия: платка опакована с термошлаух и е доста малка. Въпреки това съм си взел една оригинална quadlock букса и когато се финализира проекта ще разкарам всички адаптори и ще я окабеля нея.

 

Мисля да преправя и захранването: едно време колата е била с Concert и е вързан за разтоварващото реле. За RNS-E си трябва постоянен плюс според мен. Сега затихва за момент при палене, а така и така не се управлява през контакт...

 

Айде весело посрещане, че вече се разгърмяха и ще събудят децата ;) Да раздам подаръците

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 31.12.2016 г. at 10:01, KCV написа:

Или пък това:

 

http://www.alm.hk/tiny/tinytog.php

 

п.п. малко сложно изглежда, но не е непостижимо.

 

Преди 14 часа, HellFire написа:

Това "адапторче" е много хитро: браво за идеята

 

Все още стоя от мнението си от преди година и нещо:

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Проекта с Infotainment BUS-a е на пауза, поради липса на работещ километраж. 

 

Сега ме занимава мисълта за радио сигнала. Като цяло е добър, но не колкото с РНС-Д. Имам два въпроса, на които не мога да намеря еднозначен отговор в нета: 

1. Захранва ли се "фантомно" антената? Мога ли да го премеря на изхода на навигацията или на края на кабела? Добавянето на външно захранване с адаптор удачно ли е?

2. Къде мога да намеря обяснение на този ZF, който очаква на другия вход? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето това ще ти свърши работа, за да си оправиш радиоприема:

http://audiforum.us/threads/converting-symphony-ii-antenna-system-for-use-with-rns-e.5662/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Поръчах същото, но от Туарег + един антенен усилвател. Сега ще трябва да добавя поне една антена в колата, за да има смисъл. Мисля да купя едно задно дясно стъкло за Ц-колоната на Авант от фейслифт. Моето ще се сваля през лятото, защото единствената ръжда в колата е под него... Преди това ще направя експеримент с една антена за стъкло и ще кажа как е

 

Междувременно премерих: навигацията захранва HF изхода с волтаж

 

Дадох километража на ремонт и чакам резултат. Намерил съм още един здрав, но му искат много пари и за сега КАН-шината е в застой

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
На 12/28/2016 at 22:37, bsdnikolov написа:

 

Не, просто S-ковото явно е с гръмнало имо. Имам такова табло при мен (подарък) с гръмнало имо и няма връзка през К. На таблото има реле. Ако при даване на контакт не го чуваш да цъка, значи ще има ядове с диагностиката. От доста време си мисля да прескоча релето (на тестовото табло), но мързелът натделява в мен :hilezh:.

 

 

На 12/28/2016 at 23:14, HellFire написа:

 

Да ме е*а и мене в тестовата постановка: до сега не съм бил вързал масата на 24-ти пин. Без нея не цъкаше релето. Сега цъка при контакт, цъка по два пъти при всеки опит на VCDS-a да се свърже. Връзка няма. Пробвах с VAG Commander и BOSCH KTS но пак не става....

 

Да се срещаме ли някъде да ти го връча за аутопсия или е безнадежден случай?

 

Имам отново нужда от съвет: дадох таблото за ремонт/аутопсия. Резултатите са следните:

1. случайно намерих дъмп файл от километраж със същия парт номер. Отпои се чипа и се наля на програматор намерения файл. Резултата е нулев: таблото цъка 2 пъти при опит за свързване по К-линия, но комуникация няма.

 

2. според човека, който се е заел, релето "прехвърля" към чипа, който отговаря за имобилайзера...

 

3. допитал се е до спец по корекцията на километропоказателя. Той е изказал мнение, че ако таблото е с ИМО 3 няма да се "обади" ако не е в кола или не "чува" четец, ключ и моторен компютър...

 

4. взех на заем още един километраж с дигитален часовник, за да потвърдя или отхвърля тази теза. Таблото се "обади" веднага, но когато погледнах на 60-ти канал видях, че е кодирано за ИМО 2:

Immo 59.jpg

Immo 60.jpg

 

Мнения? Някой може ли да потвърди, че ИМО 3 не отговаря, без останалите компоненти?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отваря. Когато сменям FIS дисплеи, винаги паля таблата на бюрото и влизам в тях с VSDS за да калиблирам стрелките. Никога табло не ми е отказало да влезна в него. Immo4 и нагоре не разрешава паленето на бюро, заради липсата на WakeUp сигнал.

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Това произнесе смъртната присъда на километража.

Загледал съм се в американските за S4 от 2002-ра моделна година. Там проблема е, че са в мили... С дъмп от европейско и циферблати от европейско дали ще стане?

 

По темата: в и-бей са пуснали MMI video adaptor на нормална цена: ЛИНК. Преди да купувате се поинтересувайте дали е с инсталацията, защото се продават и само кутийките като резервна част без кабели...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...
На 14.12.2016 г. at 22:51, bsdnikolov написа:

Щом си сложил фейсово табло (с дигиталния часовник), значи си се сдобил и с три CAN-a. Сега остава да кажеш на кой CAN си закачил RNS-E навито. Ако е CAN infotаinment (май не го изписах правилно), значи си на правилния CAN и остава да оправиш кодировката. Ще познаеш правилния тип CAN, по това че той е единствения по сивата букса от таблото. При нави, трябва да се прекъдира и таблото, защото радиото ползва горната 1/3 от FIS-a, докато навито ползва целия.

Имам въпрос.  Как да разбера дали колата ми има комуникация по CAN или не, А6 С5 2000г междинка, таблото е с дигиталния часовник и бяла подсветка фул фис , защото и аз ще връзвам РНС-Е и не знам какви букси ще ми трябват, отделно не знаех това, за прекодирането на таблото(досега съм бил с ауди концерта

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пусни един тест на вагком кабела. Там ще ти изпише к1, к2 и кан шината дали са ок и ако има кан ще каже.

Но има от 2000 до 2002 година а6-ци, които имат и такива, които нямат :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

мОмци..как да излекувам ей тея грешки

 

00858 - Connection; Radio Intermediate Frequency (IF) Output to Antenna Amplifier 
            011 - Open Circuit
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01101011
                    Fault Priority: 5
                    Fault Frequency: 254
                    Reset counter: 208
                    Time Indication: 0
                    Date: 2010.12.15
                    Time: 12:23:34

             Freeze Frame:
                    Mileage: 655350 km
                    Count: 708
                    Clock: 09:11

00879 - Connection to Speaker Front Right 
            011 - Open Circuit - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00101011
                    Fault Priority: 5
                    Fault Frequency: 4
                    Reset counter: 243
                    Time Indication: 0
                    Date: 2011.05.12
                    Time: 14:32:05

00857 - CD Changer Unit (R41) 
            004 - No Signal/Communication
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01110100
                    Fault Priority: 5
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 44
                    Time Indication: 0
                    Date: 2010.12.15
                    Time: 12:24:20

 

Има ли вероятност да са записани в някаква памет на самото RNS-E и след като съм си го насадил в моята кола и сега да ми ги изкарва и на мен тея грешки
 

Редактирано от bonevstiliyan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
  • 5 months later...

Ще използвам и аз темата на колегата,защото проблеми ми е доста сходен!

 

Насадих RNS-E на Audi A4 B5 1.8Т ,99година(с доста напътствия от колегата bsdnikolov :zustimm:).За целта използвах навигация от Audi A6 C5 2004г,цялата инсталация+табло с дигитален часовник (за да е по CAN) от S4 b5.

Подкарахме я всичко,bose-то тръгна и то,но има един много кофти проблем - навигацията премигва за част от секундата(дисплея мигва и се самоусилва до дадено ниво).

Мислех ,че захранването и прави лоша връзка някъде,закачих пробна лампичка към нея,но уви тя не мигва ,когато това се случва.Забелязах обаче ,че от както сложих лампичката,по-малко прекъсва.Незнам дали има нещо общо.

Ако имате предложения и идеи да помогнете,ще съм много благодарен.

 

А да,и на мен не ми изписва на fis дисплея ,коя е станцията;нито като е включена навигацията,не изписва завоите!?

Лека вечер

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 19 часа, vesojoor написа:

Насадих RNS-E на Audi A4 B5 1.8Т ,99година(с доста напътствия от колегата bsdnikolov :zustimm:).За целта използвах навигация от Audi A6 C5 2004г

Ти направо ме утрепа, навсякъде е пълно с рнс-е за А4, а тия за А6 са кът и на двойна цена, ти си намерил от А6, за да го сложиш на А4 :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, ogip написа:

Ти направо ме утрепа, навсякъде е пълно с рнс-е за А4, а тия за А6 са кът и на двойна цена, ти си намерил от А6, за да го сложиш на А4 :flehan:

 Търсиш ли рнс-е за С5 ? :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,повече са rns-e-тата от А4,но не пасват така хубаво на централната конзола!А и тая ми изпадна тогава

 

Иначе таблото е с емблемата на s4 на километража,не на оборотомера,но парт номера не го знам,трябва да го сваля ако е важно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...
На 28.12.2016 г. at 20:46, HellFire написа:

В търсене на информация попаднах на много добра разпиновка на километражите:

http://www.buckeyestangs.com/drew/tech/audi/b5_instrument_cluster_pinout/

 

 

Колеги, някой да го е запазил? Не го намирам повече...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 years later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...