Fireblood Публикувано 12 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2016 Колеги, иска ми се при смяната на летните гуми с нови да мина на Run Flat! Но нямам /или поне не знам да имам/ система за следене на налягането. В предвид, че бордовете на тия гуми казват са много твърди, не съм убеден, че ако гумата спадне ще забележа визуално...... Въпроса ми е, има ли някакъв начин да ми се инсталира такава система? Ако въобще за модела има оригинална....бои било по-добре. Ако няма.....има ли такива за широка употреба? Предварително благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 12 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2016 Има доста изписано във форума по тази тема - търси TPMS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 12 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 12 Декември 2016 Благодаря, ще потърся...... нямах идея как се казва при Ауди а и съвсем скоро ми щукна идеята:) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 12 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2016 Следене налягане на гумите се е предлагало като екстра при А4/B7/. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 12 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 12 Декември 2016 Щом се е предлагало като екстра, значи би могло да се закупи съответното оборудване.....предполагам. И.... беше толкова лесно......да се оправиш с един куп кабеляци и да си настроиш всичко с компа.....докато Мишо не беше заминал за чужбина.... Предполагам, че има и други добри в тая област.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 13 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2016 12 hours ago, Fireblood said: Предполагам, че има и други добри в тая област.... Георги Тошков в Пазарджик Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 13 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2016 (Редактирано) 12 hours ago, Fireblood said: Щом се е предлагало като екстра, значи би могло да се закупи съответното оборудване.....предполагам. И.... беше толкова лесно......да се оправиш с един куп кабеляци и да си настроиш всичко с компа.....докато Мишо не беше заминал за чужбина.... Предполагам, че има и други добри в тая област.... Според мен насаждането на оригиналната екстра е много пари, време и труд за едно нищо - даже и не ти показва налягането или коя гума е мека. И ако се съди по това че в Нета е пълно с въпроси от рода "Светна ми TPMS лампата, как да я изключа?" май и не е много надеждна. В такива случаи е добре да се търси съвременно китайско решение, като това например: https://www.aliexpress.com/item/TPMS-Tyre-Pressure-Monitoring-System-4-External-Sensors-Cigarette-Lighter/32421279307.html?shortkey=zqMNJFFB&addresstype=600 Редактирано 13 Декември 2016 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 13 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 13 Декември 2016 (Редактирано) Честно казано....китайско или не........ мисля, че ще върши работа...... а и няма да има никакво окабеляване. Редактирано 13 Декември 2016 от Fireblood Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 13 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 13 Декември 2016 Единствения минус е в това, че може да ти гепят капачките от вентилите.....ей така за спорта....:) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 13 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2016 Да, аз им бих махнал стикера дето пише RF. И след като имат метална резба бих ги затегнал с два чифта клещи, поне деца да не ги отвъртат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 13 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2016 При А4/В7/ налягането на гумите се следи от вентилите.Поне така излиза. Вече на втори ФВ имам тая система,добра е. Понякога се е случвало след смяна на гуми поне един път да предупреди.Помпя гумите още малко,ресетвам и готово. Работата е там,че TPMS тук действа чрез датчиците на ABS-a и следи разликата в оборотите на някое от колелата. Нека да си гепят капачките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 14 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2016 На Б7-цата фабричната ТPMS също използва датчици на винтилите (активна TPMS e). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy3 Публикувано 14 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2016 Да, но не са ли от вътрешната страна на вентила, не тип капачка? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 14 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 14 Декември 2016 Цитат Доколкото успях да прочета от вентилите идва сигнала.....ама дали от вентила или от капачката крайния резултат е един и същ. И от китайчетата гледам че има много варианти с датчици в самите вентили......... незнам има ли някакъв смисъл.... освен това, че няма да ти отмъкнат вентилите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lizard Публикувано 20 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2016 Датчика се намира от вътрешната страна на джантата, няма общо вентила, Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 20 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2016 Не може да се каже че нямат нищо общо когато двете са едно: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 20 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 20 Декември 2016 Определено съм решил да си взема китайски......... единствено се чудя има ли смисъл да си купя вариант с датчици във вентилите, или датчика да е в капачката. Не ме притеснява разликата в цената, просто се опитвам да отсея плюсове и минуси..... Ако някой се сеща за някаква съществена разлика, нека сподели Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 20 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2016 По-добре във вентилите според мен - по-трудно ще ги откраднат. Ако са в капачката всичко става много лесно, но някоя сутрин може да осъмнеш без капачки на вентилите - на мен са ми ги сваляли няколко пъти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lizard Публикувано 21 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2016 Казах че няма нищо общо в смисъл, че са разделни части. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
olmo Публикувано 27 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2016 Рън флат возят много по-твърдо от стандартните гуми, разпитай някой с БМВ който е карал първо с флат и после с обикновени. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване