Jump to content

Не светва лампата на check


dakata 74

Recommended Posts

здр. колеги като дам на контакт не ми светва лампичката на check-a. Това нормално ли е или има някаква интервенция.

колата е А4 1.9 TDI , 130к.с. pd. AVF motor. 6 ск. Пали, върви, малко гори 5-5.5л.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На контакт трябва да свети задължително, може да е изгоряла като при мен.Аз си взех кабел и често си правя диагностика, така че тая лампа грам не ме плаши.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята не свети! Има ли Б6 без чек?А примерно няква друга лампа да я замества(примерно EPS)?

 

п.п.Как мога да тествам таблото без Vag com?

Редактирано от Милчев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма как чек енджин лампата да е доп. екстра.Всички Б6, трябва да я имат.

Като имах проблем с датчик колянов вал ми светваше и EPC лампичката.

За бедни и богати смеси, светва само чека.Понеже това са най-честите грешки при нашите кочини, предполагам диодите или изгарят, или се 'лекуват' от джамбазите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нормално,не е активна при всички,и при мен не е активна,правил съм тест на таблото с вагком тогава светва,ако са правени промени на  фабрично зададените стойности в контролера на  мотора,тогава губиш тази екстра

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм много сигурен при Б6 как е, но по принцип дизеловите коли и техните табла нямат чек енджин, а индикация за подгряване на свещите, която играе ролята на чек енджин. Ако тя светне, жална му майка на дизеляка. Поне това важеше на Б5 дизел, който съм карал близо 6 години. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега vladimir7979 би ли споделил нещо повече,какви промени според те са правили на кола без екстри .Джамбазите ли са барали нещо?Може ли отново да се активира?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://www.google.bg/search?q=audi+a4+b6+check+engine+light&client=ms-android-lge&prmd=ivn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiG1P-2g_fQAhXF0RQKHWEoA-cQ_AUIBygB&biw=360&bih=511

Явно отделна чек енджин лампа има само при бензиновите.При дизелите наистина светва подгрева.Или поне на изображенията в Гугъл, на дизелови табла, не виждам отделна лампа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 20 минути, Милчев написа:

Колега vladimir7979 би ли споделил нещо повече,какви промени според те са правили на кола без екстри .Джамбазите ли са барали нещо?Може ли отново да се активира?


3/4 от тди моторите са със изключен егр(софтуерно,в противен случай лампата ще свети винаги),доста често срещан проблем с егр-а при тди-та,за да изгасне лампата трябва да се променят някои стойности в контролера на мотора или да се изключи напълно тази лампа(софтуерно),и аз не знам как се прави тази манипулация,но съм сигурен че това е причината,за да не свети,колата работи нормално но нямаш чек енжин ,но това е за дизелите за бензинките не съм наясно

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо на а3-ката 1.8 мотора, има чек, а на Голф 4-ката същия мотор я няма. Смисъл на дисплея показва, че я има като иконка, ама на контакт не свети, докато при а3-ката свети ? Някой има ли идея?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чета мненията и се озадачавам.....   поне в нашия случай.... и при В6 и при В7 check-a света когато се даде на контакт....  Без да твърдя, че при всички трябва да е така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами явно има различни версии...... не знам какво повече да кажа. Ето например при мен..... на В6 като карам на къси си ми свети зелената лампа за късите. На В7 нямам идея изгоряла ли е или я няма..... понеже е с автоматичен режим...... без значение на автоматичен или ръчен избор..... не светва зелена лампа. За дългите си има.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен не светва на контакт, но при тест на таблото си свети. Преди години и аз се интересувах и попаднах на тема, която сега не намирам за съжаление в английски ауди форум и там имаше отговор, че в първите години на б6 и съответни версии на ЕКУ-то тази лампа не светва на контакт, а единствено при сериозен проблем с еко нормите на двигателя. За всички останали проблеми като електроника и подобни мига единствено лампата за подгревни свещи. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 8 часа, Fireblood написа:

Ами явно има различни версии...... не знам какво повече да кажа. Ето например при мен..... на В6 като карам на къси си ми свети зелената лампа за късите. На В7 нямам идея изгоряла ли е или я няма..... понеже е с автоматичен режим...... без значение на автоматичен или ръчен избор..... не светва зелена лампа. За дългите си има.

На б7 свети зелената лампа до ключа на фаровете. На б7 анджин чек лампата си свети при контакт

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 12/15/2016 at 21:53, sweetlioo написа:

Не съм много сигурен при Б6 как е, но по принцип дизеловите коли и техните табла нямат чек енджин, а индикация за подгряване на свещите, която играе ролята на чек енджин. Ако тя светне, жална му майка на дизеляка. Поне това важеше на Б5 дизел, който съм карал близо 6 години. 

 

Колега,много си бос на тема дизелови коли и кое как свети и защо- това не са коледни лампички.Чека е най-горе вляво,над стрелката за мигача,а подгряването на свещите е жълт реотан точно под ламБата за  АБС,отляво на символа за ръчна спирачка.И е добре да не обясняваш кога му е жална майка на дизеляка,без даже да си наясно с ламБите по таблото.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...