Jump to content

Мнение за конкретна А2-ка


Recommended Posts

Привет,

 

Жената си е харесала ето тази А2ка, която на снимки определено изглежда прекалено добре за да е истина :) Предвид какви пари струват толкова запазени модели в немското Мобиле...

 

Километрите не ги коментираме, това ще е последното което гледам. На какви основни неща трябва да обърна внимание? Някакви препоръки?

 

Мерси предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото съм чувал от майстори бояджии, тези коли ги избягват, защото няма как да ги изчукват и пребоядисват евтино. Купето било с някакви алуминиеви сплави, и само със здрави елементи се сменяли, а такива са кът по моргите, а нови са скъпички.  Като за жена не е желателно да е първа кола. Иначе са икономични и пъргави коли. Също мястото за мотора е доста тясно и трудно за работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Wizi написа:

На какви основни неща трябва да обърна внимание? Някакви препоръки?

 

като мотори едва ли се различава от другите ВАГ.Предният капак се отваря малко по-особено:

 

Колегата по-горе е написал за трудности при тенекиджии - правят ги,но малко по-трудно и по-скъпо.Колеги с опит от 1во лице твърдят,че е стабилно за разлика от А класа същите години,но това донякъде според мен е субективно за всеки - тествай я реално,дори и като пасажер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет,

 

Напълно съм наясно, че също като А8 е с ASF и всички останали тенекии са с алуминиев "привкус", което ги прави много трудни за изправяне, ако се наложи.

 

Любопитно ми е по-скоро нещо конкретно ако може някой да каже ако му е направило впечатление от снимките, примерно. Или да разкаже за типични проблеми... знам ли?

 

Края на другата седмица живот и здраве се надявам да я видя на живо, пък да видим. Като повечето коли в България, които се продават на доста по-ниски цени от същите такива в нормалните държави, тази също буди у мен подозрения и притеснения. Да видим :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От гледна точка на окачване е сходна с братското Поло. Предполагам и ходовата част е идентична. Спирачната система също. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този мотор не е е 90к.с. , а 75к.с.

Анди, А2ката е прекрасен автомобил. От 10г. имаме в семейството такъв и мога да кажа само суперлативи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изглежда добре на снимки. Както каза Raino 75кс е. Частите по окачването и мотора не са проблем. Всички други части обаче се рядкост :D Обърни внимание за течове на масло поред и зад мотора, също така и във гнездата на свещите. И отивай с ваг ком на оглед (грешка която аз допуснах и се простих със 360лв за нова ламбда сонда).

Редактирано от kenwood2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.cars.bg/c1908501 Тази има Full fis и Босе което за А2 е доста рядко а и 1.6 фси ,но снимките изглежда по зле според мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чупят се "door arrester" -незнам как е на български.

При отваряне на врата се чува едно странно чукане.

Друго страдание са клапите на климатроника-набиват временни грешки и духат ту топло, ту студено.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 12/18/2016 at 12:11, Raino написа:

Този мотор не е е 90к.с. , а 75к.с.

Анди, А2ката е прекрасен автомобил. От 10г. имаме в семейството такъв и мога да кажа само суперлативи.

 

Супер!!! Много мерси за инфото :)

 

На 12/18/2016 at 16:18, kenwood2 написа:

http://www.cars.bg/c1908501 Тази има Full fis и Босе което за А2 е доста рядко а и 1.6 фси ,но снимките изглежда по зле според мен.

 

Жестоко предложение! Утре се чувам с пича и ако не сработят нещата директно отивам на тази оферта. Определено е рядко срещана А2ка, бъкана с екстри. :wub: 

Нещо конкретно за този 1.6 FSI? Газификацията въобще не се коментира, колата ще минава смешни разстояния на година. Така погледнато и разхода не е от приоритет, честно казано. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля ,че е възможен монтажа ,но нека някой по запознат да се изкаже.

Иначе лично аз когато избирах а2 имах възмохноста да покарам 1.6 и мога да кажа ,че със тези 115 к.с. направо е страхотна. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бях днес да погледна сивото А2, което първоначално беше набелязано. Доста запазено като цяло, кожата е в перфектно здраве за годините си, интериорът няма кажи-речи никакво износване освен копчета на климатроника и ключът на фаровете, което е нормално, разбира се. Вози доста стегнато, нищо не тропа или хлопа. Двигателят е чист, няма следи от течове никъде. За мен си личи, че жена я е карала.

 

Забележките ми на първо четене са:

- като се запали светва и изпищява за малко лампата за температура на водата след което изгасва и повече не се обажда. :huh: Според пича бил прецакан термостат, но дали?

- преден ляв фар е сменян, но защо никой не ти казва. Не забелязах да е боядисван калник, но може и да съм недогледал. Ще мине по-обстойно проверка

- стори ми се малко мудна, но реално нямам никаква база за сравнение и не знам дали просто не си се движи така. Все пак е умрели 75 коня по книжка и сравнително тихото купе да придава допълнително притъпено усещане за ускорение - нямам идея!

 

Жената много си е навила на пръста, че я иска. Говорих и със собственика на черната А2ка от Бургас дето е 1.6 FSI и доста ме запали по нея, ма пусто нали ТЯ си я избира, не ми се иска да я отклонявам генерално от решението си :) Сивата, та сивата!

 

Ще я докарат тези дни в София и ще го налазя директно с някой VAG-COM guru да я преслуша генерално, че въобще не бях подготвен за това днес, а колата се намира в Тетевен, не съвсем под ръка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обеснението за пищенето на лампата зс температурата и термостата - диретно те е качил на пързалката. Бих внимавал с това. Също няма джамбаз който да си признае че негова кола е имала удар. Внимателно с покупката или поне намалете цената заради зсбележките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

- като се запали светва и изпищява за малко лампата за температура на водата след което изгасва и повече не се обажда. :huh: Според пича бил прецакан термостат, но дали?

При мен това го няма. Ровете с ваг ком какво става. Относно термостата при 1.4 е механичен така ,че това са глупости за мене дето ти са казали.

-под мудна не мога да коментирам без да съм я карал, но прегледай няколко клипа в нета и може би от там ще се ориентираш. На 1 2 3 скорост моят кашон си дърпа доста добре над 2.000 оборота.

- фаровете ги сменяват ,заради конденз ,но има и по прост метод :D да се избавиш от него ако се наложи.

Редактирано от kenwood2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За а2 най-безпробления мотор е 1.4 бензин, ако прави пробег 3 цилиндровия дизел 1.2-който производителя рекламира като 3 л на 100, но на практика е малко по-висок, дизела определено  е по-сложен. Има и автоматици който са по-редки и държат цена, но според мен на малка кола автоматика е роботизирана ръчна скоростна кутия, които ремонт ще струва колкото колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...