Jump to content

Проблем моля за помощ


bandolero

Recommended Posts

Здравейте първо на всички. Моля ако някой знае нещо за проблема, които ще споделя да изкаже мнение.
Преди около 10 дни купих Ауди 90 купе 2.0 115hp - Като го взимах хората ми казаха, че има проблем с делкото има нужда от настройка и трудно палеше но все пак палеше. Колата я карам 10 дена и нямаше никакъв друг проблем но забелязах, че като я оставя за вечерта и на сутринта има капки масло на земята. Реших тази сутрин да проверя маслото и като вдигнах щеката беше малко по-мъничко от минимума. Запали колата но реших да не я карам до като не и долея малко. Долях аз масло 500мл. и тръгнах да паля но не искаше. Има ток върти акумулатора но няма никакви признаци да запали. Направи ми впечатление това, че като я държа 5 секунди на стартер да върти и светла лампата за масло на таблото и започва да писука. Пробвах и на дърпане и на какво ли не и няма палене. Не съм много вещ в тези неща и ще я закарам на майстор но информативно искам да попитам дали някой има някаква идея какво може да е това и дали може да е нещо сериозно защото дето се казва още дори мерака не ми е минал и вече се започна с ремонти... Ще съм благодарен.

И последно да кажа, че след като налях масло и изчаках малко вдигнах щеката и маслото беше доста над минимума. Каква може да е причината да ми светва лампата на таблото само като задържа на стартер повече от 5 сек. И защо не пали дали може да е от центровката на делкото? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отхлаби делкото  ззавърти го леко на едната страна и пробвай, после на обратно и пак проба. Ако запали на сервиз за центровка. Не се знае обаче от колко време не е мърдано делкото и дали въобще ще помръдне :( 

Говорим за местене наляво/надясно с не повече от 1-2-3 мм.

Преди 10 часа, bandolero написа:

Има ток върти акумулатора но няма никакви признаци

 

Има ток на свещите или просто има ток в акумулатора?

 

Кода на двигателя какъв е - АБК, ААД?

Редактирано от Sklepi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 15 часа, bandolero написа:

Здравейте първо на всички. Моля ако някой знае нещо за проблема, които ще споделя да изкаже мнение.
Преди около 10 дни купих Ауди 90 купе 2.0 115hp - Като го взимах хората ми казаха, че има проблем с делкото има нужда от настройка и трудно палеше но все пак палеше. Колата я карам 10 дена и нямаше никакъв друг проблем но забелязах, че като я оставя за вечерта и на сутринта има капки масло на земята. Реших тази сутрин да проверя маслото и като вдигнах щеката беше малко по-мъничко от минимума. Запали колата но реших да не я карам до като не и долея малко. Долях аз масло 500мл. и тръгнах да паля но не искаше. Има ток върти акумулатора но няма никакви признаци да запали. Направи ми впечатление това, че като я държа 5 секунди на стартер да върти и светла лампата за масло на таблото и започва да писука. Пробвах и на дърпане и на какво ли не и няма палене. Не съм много вещ в тези неща и ще я закарам на майстор но информативно искам да попитам дали някой има някаква идея какво може да е това и дали може да е нещо сериозно защото дето се казва още дори мерака не ми е минал и вече се започна с ремонти... Ще съм благодарен.

И последно да кажа, че след като налях масло и изчаках малко вдигнах щеката и маслото беше доста над минимума. Каква може да е причината да ми светва лампата на таблото само като задържа на стартер повече от 5 сек. И защо не пали дали може да е от центровката на делкото? 

 

 Трябва да провериш на централния кабел от бобината дали има искра като завърти двигателя . Тези бобини се скапват . Ако има искра трябва да видиш дали всичко е на белези .  Виж буксата на делкото . Нещата са доста , но всичко е свързано с измерване . 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно няма връзка доливането на масло с това, че не иска да пали.

Ако мотора е PS то той е с "механичен" инжекцион. Той е малко по-капризен. Така,че питай много за добър майстор преди да дадеш да ти пипат по колата. Не са много хората, които разбират от това нещо. 

Има ли газова уредба?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. Аз съм автора. Ами целият проблем се оказа, че колата има имобилайзер и от там човек, като мен, които не разбира и пипа там дето не му е работа се стигна до центровка на делкото и излишни 60лв. Имам обаче друг проблем. Вчера за първи път колата ми детонира 2 пъти и то доста силно, а до сега не го е правила.. С обикновена газ е. Има ли вариант да е за смяна на свещи и кабели и това сериозно ли е? 
Благодаря, ви много за отговорите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

60 лв. за центровка?! На мен във Враца ми взеха 20 лв. Какъв ти е двигателя? Тия центровкаджий не можаха ли да кажат дали са за смяна кабели, свещи и т.н.?  След още няколко гърмежа ще унищожиш напълно дебитомера и ще се започне олеле-мале какво стана :) Иначе гърми силно - на мой приятел му изхвърли метална тапа от всмукателния колектор, а си има "кихалка"


 

АБК - 2.0 115 к.с. ел. инжекцион, 4 цил.

ААД - 2.0 115 к.с. мех. инжекцион 4 цил.

PS - 2.0 115 к.с. мех. инжекцион 5 цил.


 

Последните два кода ги избягват да ги правят, защото много малко хора им разбират. То и на първия толкова му разбират, но поне е малко по-познат и има много добра подробна тема за приципа на работа на инжекциона от колегата Йорданик. 

 

Редактирано от Sklepi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автомобила е 2.0 115коня 4-цилиндъра. Не мога обаче да ти кажа първите букви дето си написал защото нямам идея какви са. До колкото чух от "майстора" е механична инжекция. Каза също, че при слагането на обикновената газ на колата са махнали някаква клапа или тапа или нещо от сорта. От Пловдив съм ако можете да ми препоръчате някакъв майстор с добра репутация ще отида там. Количката ми харесва и на мене ми е идеална нисък разход на газ ми дава, а това е добър плюс за мен защото я карам всеки ден. Искам да си я стегна и да си я поддържам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

AAD трябва да е кода на двигателя - не давай всеки да ти я "пипа", защото малко им разбират на тези инжекциони и като я объркат ще се видиш в чудо. От "майстори" знам, че докато работи само на бензин работи перфектно, след поставяне на газ вече няма оправяне. За да сме сигурни - до инжекторите какво отива - кабели или маркучи с метална оплетка (за инжектор по маркуч)?
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, в Пловдив от мех. инжекциони разбират газаджиите  до новите сгради на ПУ.На Пазарджишко шосе, на светофарите до Алати завиваш към Пловд. Университет ,

след стотина метра от лявата ти страна е сервиза. Със сигурност могат да ремонтират и настроят газовата част.За бензинов проблем трябва да ги убедиш.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...