Jump to content

Ауди А3 1.9тди 90


Recommended Posts

Добър вечер колеги.

 

 Ориентирал съм се към Ауди 1.9тди 90-то коня, рових доста по интернет и по форумите но не срешнах нищо достатъчно изчерпателно и актуално.

И затова реших да се допитам до вас,потребителите на този форум.Та въпросите ми са няколко : какви са слабостите на модела от страна на купе и мотор, също какво трябва да гледам при закупуването на автомобил,най-точно  казано с какво може да се отличи "читавия" екземпляр.

Тъй като не разполагам със солидна сума (4000лв) в която разбирасе причислявам разходите за обслужване,номера и прочие след закупуването,ако може вие като хора които си имат повече култура в тази област да ми препоръчате нещо, да ми дадете някъкъв съвет. 

 

Благодаря ви предварително !

 

Извинявам се предварително ако съм объркал мястото за темата нов съм по форумите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

90 коньовия май няма какво да му се счупи. Маховика е едномасов също така.
освен да пали нормално студен, топъл, да не фърля димки отзад, да ускорява нормално, да не тропа нищо (до колкото може за дизел) и да ти харесва на екстериор и интериор, не виждам какво може да го мислиш.

Т'ва е вероятно най-простия за поддръжка модел на А3 с турбо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 90кс му се чупи същото, което и на 110, с изключение на турбото. А турбото е много относително колко чупливо е. Ориентирай се към 110кс според мен. Имай в предвид, че за общо 4000лв няма да вземеш кой знае какво. 1000лв ще наброиш само за регистрация и обслужване, може и малко повече, в зависимост дали колата ще е нов внос или регистрирана.

Двигателя НЕ е същия като на А6, нито А4!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

огледай дизеловата помпа много добре за течове на нафта по корпуса и, другото колегите преди мен са писали. Купето на ауди а3, няма слабости освен ако не си вземеш 3врати :razz:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Огледай праговете,че съвсем леко нарушена галванизация води до ужасно гниене. Така, че трябва да се огледат обстойно за да си спестиш едни 300-400 лева. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е внос от Австрия и Германия, задължително на канал, че си гният доста. С две думи, ако не можеш да се довериш на преценката си, дай някой лев в сервиз, да я покарат и да огледат и да ти кажат какво що има за подмяна. Иначе, вероятността да се нахендриш със милионник е по-голяма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...