Jump to content

ПРОБЛЕМ ПРИ ЗАГРЯТ МОТОР ABK


zwergo

Recommended Posts

Проблема е следния, сутрин паля без проблем  стигам до работа пътя ми е 20мин. Обаче вечер тръгвам да се прибирам.Докато се пребера  вече колата е загряла (70-80градуса) и се почват проблемите :Започвам да паркирам ,гасне:nixweiss: паля пак правя опит да паркирам ,давам газ почва да глъхне  да се дави , гасне :nixweiss::nixweiss: с доста усилия  успявам да паркирам.Решавам да я оставя да работи на обороти,  няма проблем  заковава 900об. , давам и газ почва да глъхне и да се дави. Реших  да задържа  педала на газта до половина , стрелката на обортомера от 900об. се качва до 1500-2000  и веднага пада на 900. вдига се , пада ,вдигаа се , пада ,вдига се , пада ,вдигаа се , пада. Колата върви на газ , но проблемите са и на газ и на бензин .Колата е  Ауди 1994г. комби  B4 2000куб. 115к.с.ABK мотор . Някой ако може да ми даде съвет, ще съм ви много благодарен , гледам че има доста  знаещи и можещи колеги  в този форум :flehan::flehan::flehan:. РЕСПЕКТ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като за начало почни от синия датчик, после по-сложните неща ;)

'Ся да не вземеш да питаш, кое е синия датчик за него и проблеми сходни с твоите има писано много във форума иска четене малко :lupe:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега  мерси за бързия съвет . Датчика е сменен (италиански ,20лв.с отстъпката ) иначе цената беше 27лв.  ся ще пробвам да видим има ли разлика . След час тръгвам да се прибирам към злокобното място (паркинга пред вкъщи) .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като почнат проблемите откачи единичният кабел на ламбда сондата (който е за сигнала). Малко трудно се достига зад делкото е - кръгла букса с гумено калпаче. До нея на същата ламаринка (държач) има букса с два кабела, която е за подгряването на ламбдата. Ако нещата се оправят може ламбдата да е умряла или евентуално бушона на подгрева да е изгорял. И не на последно място слаба маса на изпускателните тръби - ламбдата взима маса от тях. Аз съм си пуснал под купето една маса от катализатора до един болт от шасито.

При мен подобни проблеми като твоите се оказаха от ламбда, която бях сменил преди 10000км. Евтините ламбди не дъжат.

Редактирано от auubau
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря,auubau , ще го проверя и това .Впрочем днес не ми го направи номера с прекъсването , не знам дали е от смяната на датчика :stupid::stupid::stupid:..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е тогава не търси проблема в синия датчик и ламбдата. По-скоро бобина, комутатор, делко, кабели, свещи - нещо, което влияе на искрата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И накрая в повечето случай се оказва, че смуче нерегламентирано въздух отнякъде :) 

 

Редактирано от Sklepi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами засега е добре колата, ще видим до кога . "Паживьом увидили " както казват братушките :unsure:. Ако има проблем с кабелите, делкото ,свещите,  няма ли да е трудно паленето ???????:stupid::stupid:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, Sklepi написа:

И накрая в повечето случай се оказва, че смуче нерегламентирано въздух отнякъде :) 

 

Ако това се случи с обикновена газова резултата би трябвало да е гърмеж :)

Преди 2 часа, zwergo написа:

Ами засега е добре колата, ще видим до кога . "Паживьом увидили " както казват братушките :unsure:. Ако има проблем с кабелите, делкото ,свещите,  няма ли да е трудно паленето ???????:stupid::stupid:

Не е задължително. При мен миналата зима един ден ми направи същия номер. Палеше добре, работеше добре на място но като тръгна забиваше, придърпваше и не можеше изобщо да върви. Гасих я, пялих я, работеше, загря, но не можеше да се кара. Смених кабели, свещи, капачка и палец(всичко това си плачеше за смяна) и се оправи. По принцип като караш с обикновена газова, инжекционната система е един вид изолирана(не работи) Важна е запалителната.

Редактирано от Marto_180
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То че гърмежи е имало  е факт, това е неизбежно мисля, при обикновено газово с кола пълен инжекцион.Но от две години не съм му чувал гласа :razz::razz::razz:..Другото което ми направи впечатление , от 2-3 дни както си карам колата леко придърпва ,замисля се за 1-2 сек. и пак се оправя.

Ще хвърля и едно око на кабелите за свщите ,делкото ,комутатора и бобината.

благодаря ви колеги :flehan::flehan::flehan: големи сте .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 11 часа, Marto_180 написа:

По принцип като караш с обикновена газова, инжекционната система е един вид изолирана(не работи) Важна е запалителната.

Не е точно така, но няма датчик (с изключение на датчика на Хол в делкото), който да пречи на мотора да се изфорсира. Единствено дебитомера, ако му блокира клапата затворена, може да причини нещо подобно.

 

Преди 15 часа, Sklepi написа:

И накрая в повечето случай се оказва, че смуче нерегламентирано въздух отнякъде :) 

И аз си го помислих, но от това което съм разбрал:

1. Проблема е само на загрял мотор

2. Има стабилен празен ход

3. Не може да се форсира повече от 2000 оборота и след това оборотите пропадат

Колко въздух трябва да смуче и от къде?

 

Симптомите са малко по-различни

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някоя незабележима дупчица може да е. Днес реших същия проблем за 2 лв. на моята -  сутринта започна да не вдига повече от 3000 об/мин... Викам си свърши газта, заредих и пак така... На бензин нямаше проблем. Смених филтърчето на газовия клапан и пак съм в играта. Нямате си на представа какво излезна от него и се чудих поне 20 мин как е минавала газ през него.
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета, благодаря ви на всички за мненията но засега ще я карам така и след празниците ще му мисля кво , що, къде, как , от мен засега ВЕСЕЛИ ПРАЗНИЦИ И ВЕСЕЛО ИЗКАРВАНЕ.:dance::dance::dance::zustimm::zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

sklepi, къде се намира това  филтърче  колега ??????????  аз съм със изпарител lovato до колокото се сещам,в момента говоря на изуст......:stupid::stupid:????????

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В ел.магнитния клапан преди изпарителя. В него идва газта от бутилката и той я пуска към изпарителя. Подобен има и на самия изпарител, но в него няма филтър. Преди смяна се спира газта от кранчето на бутилката. Ако незнаеш какво да правиш по-добре иди при специалист.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Момчета , привет отново и за много години , живи и здрави. Така,почвам пак да се оплаквам :wall::wall::wall: , купих ,комплект кабели за свещи,дистрибутурна капачка , палец , свещи (триполюсни ) всичко това на марката - " BERU" - 104,00лв.-   , понеже ми я препоръчаха в магазина. Е нема  ефект ве пичове, гасни си и това е. Давам и газ на место , повече от 300-3500 об. не качва и след известно време се оправя и после пак почват фасоните, неще пущината и с пущина.  Да вметна само и че преди кабелите смених и синия датчик .Останаха , бобината,ТПС-а , стъпковото моторче и дебитомера,ама там цифрите са във пъти нагоре..........., някой може ли да сподели къде да търся проблема????????????:nixweiss::nixweiss::nixweiss:

и както каза SKLEPI може да е проблема и във филтърчето преди изпарителя...

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Тази кола , ако я караш на газ - това дебитомери  , TPS - и нямат толкова влияние на работата .  Търси някъде скъсан вакум . Има един маркуч от дроселната клапа до клапана на канистера - свали го и го огледай добре - моя се къса поне 5 пъти и ефекта е същият . 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...