Jump to content

А6 C4 2.5TDI Quattro Nogaro Blue


Recommended Posts

От доста време се каня да разкажа за въпросния автомобил и работата която сме свършили по него.
Колата случайно я видях в карса след тежка връзка и доста наляти пари в старото ми С4 реших, че е време за Quattro, a то какво Quattro изпадна да му се неначудиш.
1996-та 2.5TDI AEL 140кс, 6 скорости, Quattro в цвят Nogaro Blue. Има почти всички екстри, по лесно ще ми е да изброя тия дето ги няма. Липсват само кожен ел, салон, дясно огледало с автоматично наклоняване при задна, сервотроник и печка.
4e0428fdca61bb71.jpg

14d729cdbb687ae0.jpg

Изображение

Изображение

32c120a06d11b38f.jpg

 

След като колата си има почти всичко да се чуги човек какво може да се направи по нея. Първо един бърз сервиз:

f3dac81adf0acad0.jpg
478e52b8f9bdc356.jpg

 

После сменихме всички течащи семеринги по диференциалите, от които нямам снимки, ама ето малко масло за задния диф
d07c177996ffc568.jpg

 

След като я бяхме проверили от - до последваха алко глезотии.
Отвън промените са Хромиран рейлинг както и:
Любимите ми джанти Speedline Avus 16" 7,5J ET37 от UrS6 за зимния сет
eb6626fa31981262.jpg

 

Както и още по-любимоте ми Speedline Avus 18" 8J ET48 от S8 D2 за летни.
843e5a45a6411585.jpg

 

И двата комплета джанти са реставрирани и пребоядисани. Даже и 5-та джанта им взех и на двата
085cd66cc11a14e9.jpg

 

Дори и дъщерята ги одобри
47ae523d1f9342eb.jpg

 

За монтажа на 18-ките се наложи да сложим фланци отпред за да преборим проблема с опирането в кормилните накрайници. 15mm се оказаха идеални за целта
d216b8c910703252.jpg
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 147
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

След като колата беше обслужена и оборудвана последва проверка на състоянието на мотора :D

 

 

След като изкара 141 коня и 330 нютона реших че карам много добре работещ стоков AEL, но нещата не бяха съвсем така.

 

След време спуках маркуч от турбо към кулер
962a3174685c68a5.jpg


Така и така ще се разглобява свалих и измих колектора
6964d30b59b5628d.jpg

1eecaab30d8a07d0.jpg

 

И затапих EGR-a

5b87abaedb457579.jpg

 

Сменихме всички гарнитури по турбото и колекторите и последва ново мерене

 

Накрая един колега ми подари чипове, тъкмо тръгвам да ги монтирам за проба и изненада:
6a83b982f27032c5.jpg

 

Колата е ремапната още 1996-та от самия Роланд Майер, чиповете били за 160кс и 315N/m с налични EGR и катализатори, които при мен липсват. Нютони бол, ама конете се губят. По-нататък ще ги търсим

Междувременно дойде един приятен донор, от който свалих цялото S6 окачване.
c99cc0f5cc76e3e3.jpg

 

За жалост Германия не е простила и на тоя танк и всичко е потънало в ръжда
5b62808fe62ed888.jpg
Апаратите преди почистване напваро ме е срам да ги покажа, но вече придобиват вид
3cc91d46f23a703d.jpg

 

Както и шенкелите
9d95898c66ab2bc3.jpg

 

Докато бояджията се бори с окачването аз и метнах едно воланче с перфорирана кожа
ada6a7532fb075f6.jpg

83e711a4cff4c699.jpg

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пропуснал съм едно творение, което тръгна по моя инициатива и после обзаведохме доста от познатите ми със стари Аудита. Накрайниците от С5 фейслифт замениха грозните тънки тръбички на крайното гърне
4925143139f20fce.jpg

 

Тъй като има съмнения в оригиналното турбо KKK K14 6707, че не държи налягане пък и да олецним процеса на дишане на мотора приготвям една K16 6711, която освен това ще се доработва с кована компресорна перка.
15c82fb866adde4e.jpg

 

За сега е това, като има развитие ще пиша :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Апаратите бяха почти изчезнали в измерението на двужелезния триокис, но един храбър боджия ги върна обратно с помощта на пясък, Вюрт, епокси, филер, база, заигравки и лак. Снимките почват след пясъка, че преди това се виждаше само ръжда :D

9d7da9a6aba02bb4.jpg

59cb1805f45a230e.jpg

6d741833f334bbe9.jpg

784baa5d2c130255.jpg

874e545c69241142.jpg

12862735c9951a76.jpg

2e87f335ea044814.jpg

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Събрах целия пъзел по апаратите:
73e4fca8cc3a8a38.jpg

49b2347d81685a9f.jpg

Тия тръбички ги чаках да дойдат от Германия:
18b1a31eee9f5547.jpg

Малко други интерсни неща от работата по колата дето съм пропуснал.
Докато сме още на тема спирачки едни нови жила за ръчната метнах, че старите се разпадаха
0aaaf4c25b9111c5.jpg

Благодарение на колегата more реших проблема с течащия резервоар като си набавих читав от италианка. Мацнахме му няколко ръце грунд за всеки случай
229b35894659d20f.jpg
 

Редактирано от radi_nrj
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ПОЗДРАВЛЕНИЯ КОЛЕГА!!!

ТОВА Е ЕДИН НАИСТИНА СТОЙНОСТЕН АВТОМОБИЛ!!

НЕЗАВИСИМО ЧЕ КАРАМ 4Ф-КА КАТО ВИДЯ АЕЛ ОСТАВАМ МУ ФЕН ЗАВИНАГИ.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Като гледаш цифрите само разликата межу 288 и 314 не изглежда голяма, но като застанат един до друг не е съвсем така:
d95d33c98dff3dca.jpg

 

Най-накрая кацнаха на колата
c09611060b688f22.jpg

 

TRW - когато ATE ти се вижда скъпо, но искаш колата да спира :D
6e79875e19b207b6.jpg

 

 

Идеята ми да ползвам дисковече от колата донор завърши с провал, единия диск се изчисти перфектно от ръждата, но другия се оказа, че има доста дълбоки язви и се наложи да се разходя до магазина
1216a5e4c3ed0a79.jpg

 

Така по мяза на нещо :D

b3ab8a5574b08a71.jpg

 

Минахме едно бързо реглажче, че всяко колело се бореше за независимост :D

f2c96f3cbf3a1ab6.jpg

 

Ето как седи с S6 шенкели и джанти ЕТ37 на A6 калници 

d195493920f01862.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам да слагам 6 степенна кутия на лятната кола и това ще забави нещата малко. Отделно и музиката трябва да и довърша...

Тегаво е с 2 проекта :D

39cdc9e88e157336.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При Голфи ще е заигравка , определено , ама пък балкан разлика ще има. Важно е , че има ентусиазъм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единственото лошо , е че не можем да караме на фотосинтеза и ентусиазмът върви с различна финансова скорост. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Подкарахме и задните спирачки:

Апарати от S6 C4 за 269mm вентилиран диск
847f8f34b5ed6a7b.jpg

8019c3032269c902.jpg

 

Малко пясъкострйка
d498426b6b05c914.jpg

 

И вече след боя
0dadefce2160ce25.jpg

62c4ee138da1ef77.jpg

67a0b952387a9d9e.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Междувременно от 2 и половина комплекта фарове се опитвам да направя един светещ :D
41e2e6b4a167c272.jpg

 

Десния се оказа, че е в доста прилично състояние. Само рефлекторите на къси и дълги ще се правят, мъглата беше перфектна.

fe8f1e23e8342428.jpg

 

Леявия обаче...

34a037fe5d6f03da.jpg

 

Даже и мъглата, която е с метален рефлектор с много дебело покритие е пострадала :D
c566e0aa7ea9eb4a.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Отново в летен режим :)

2e2d1dd8df4af729.jpg

 

Таман се бях приготвил да завърша ъпгрейда на задните спирачки и взе че изпадна това в ebay

42d8a9dde290fcf3.jpg

 

Междувременно пристигнаха и рефлекторите, но не остава време да сглобя фаровете. Пробвах да полирам стъклата, но опита завърши с провал. Ще купувам нови явно

ff666882a044f85e.jpg

 

d8fb28b78b7d845c.jpg

 

d2330d393fead8d7.jpg

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Прясна доставка от тази сутрин:

d150946b6a43e058.jpg

 

Сега само трябва да закарам петата врата дето ми седи в мазето на боя, че е зелена. Тая дето е на колата е изгнила много кофти.

Купона е, че трябва да разменим и стъклата щото това на здравата врата няма заготовка за 3-ти стоп.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...