Sm1rNoFF Публикувано 23 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2016 Здравейте давайте някакви идеи как да изкарам скъсан болт, който държи термостата отбелязал съм го на примерна снимка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 23 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2016 Ами имаш два варианта. Или сваляш тялото, в което е скъсана болт и го сменяш (това не е завито направо в блока) или се правиш на маймуна и разпробиваш и правиш нова резба. Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
olmo Публикувано 27 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2016 има обратни метчици пробвай с тях също Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 27 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2016 не и в случая, екстрактора се вкарва в отвор на детайла, а в болтче 8-чка едва ли някой ще се наеме да пробива, пък за мястото да не говорим, вълшебниците по нашите сервизи са рядкост. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 27 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2016 18 minutes ago, NIKO said: не и в случая, екстрактора се вкарва в отвор на детайла, а в болтче 8-чка едва ли някой ще се наеме да пробива, пък за мястото да не говорим, вълшебниците по нашите сервизи са рядкост. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 27 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2016 (Редактирано) Ами като се свали термостата ако стърчи може да се пробва. Даже има вариант да се отвие на ръка или с клещи, може и с чираци. Може да се пробва с остър секач да се сцепи леко израсъка и после с отвертка. Мазохистичният вариант е да се завари една гайка за израстъка....ама си трябват умения. Отвивал съм даже като навия гайка и израстъка леко да се показва над гайката (но много трудно захваща първоначално резбата). После леко занитвам израстъка върху гайката за да не може да се отвие . И отвивам дирекрно с гайката. Редактирано 27 Декември 2016 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sm1rNoFF Публикувано 27 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 27 Декември 2016 Болта е 6ца даже, пробвах с пробиване не става много е твърд, стърчи съсвем малко и с чираци не става, а по майстори не ходя, защото майстори е силна дума за тези тука. Ще сваля цялото тяло тези дни вместо да се мъча като грешен дявол отдолу благодаря ви Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sm1rNoFF Публикувано 28 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 28 Декември 2016 Всичко е готово свалих тялото и го свалих с най обикновенни клещи, но на земята беше много по удобно да го стисна и врътна, а под колата не ми позволяваше Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 28 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2016 Браво Коце, свършил си излишната работа, дето си си създал Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sm1rNoFF Публикувано 28 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 28 Декември 2016 заеби поне да ми беше дал зор , да не ме е яд за цялото разглабяне Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
golfa Публикувано 29 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2016 Некак си ти е по готино когато сам се справиш с даден проблем нали колега ,колеги искам да попитам тази плочка с кабелите на рамата на снимката на колегат ,за какво са тези кабели ,че ми е любопитно . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 29 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2016 Плочката с кабелите е реостатният блок на вентилатора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 29 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2016 преди 59 минути, veselin velchev написа: Плочката с кабелите е реостатният блок на вентилатора. Нека е " резисторния " и си стиснем ръцете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ru6 Публикувано 29 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2016 (Редактирано) т.е мощен резистор за първата степен на вентилатора за климатроника...... Аз пък от тази снима открих, че ми липсва тази щангичка между тампона и предния край на картера...те най -вероятно са две.... Редактирано 29 Декември 2016 от ru6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 29 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2016 Да, от двете страни има по една. Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 29 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2016 Преди 9 часа, KCV написа: Нека е " резисторния " Тъй де,едно мислех,а друго написах.Живи и здрави,Данчо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване