Jump to content

Странно тропане


stefan_teko

Recommended Posts

Здравейте колеги.Днес сутринта колата драсна без никакви ядове след малко каране я паркирах и оставих да почива.След няма и два часа реших да я вкарам в гаража запали и като почна едно тропане и лопане във въз.филтър и цялата кола се тресе.Мисля,че проблема е в валовете поне така съм слушал,а и майстора ми я погледна набърже и той се съмнява в това но каза,че след празниците можел да я види до тогава искам да ви попитам ако са те какви валове да търся бях чел,че от 163 коня били по сполучливи кухи,марка каква да търся и всички тънкости да споделите щото знам,че не е ефтин ремонт и не искам да хвърлям пари на вятъра.Направи ми също така впечатление бързото загряване на колата след като зяпочна да тропа за няма 10мин 90градуса вдигна,дали може да е и нещо друго?

 

 

Забравих да спомена че преди около 3х е обслужена ремъци водна помпа ролки без оптяжната ролка 

Редактирано от stefan_teko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 180
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Е па как нема а загрее, като жежкия въздух си седи у нея.

Валове си взимаш в комплект с кобилици, повдигачи и пулове..според кода на мотора. Принципно са еднакви за душегуб с  код първа буква А, ама не е ного сигурация. така, че си виж кода и си поръчай правилните.

Това с модерните валове се прай ако сменяваш и главите с модерните, иначе не стаа.

И е ного скъпа транспалнтацията.

 И да, проблема Ти е в паднали кобилици, износени валове и изпуснали повдигачи.

Марка не мога да ти препоръчам, щото аз направо смених главите с модерните.

П.П. Марката не е толкова важна...колкото правилното масло и редовната му смяна.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а  може ли да е станало нещо с ангренажа и да е повредило някой вал.Колата пали работи но губи цилиндър

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

преди 4 минути, stefan_teko написа:

Колата пали работи но губи цилиндър

 

Виж да не е изпаднал в ауспуха....:lupe::hilezh:

Стига се филмирал. Проблема ти е описан по-горе.

При условие, че ще я караш на майстор... Трябва само да си купиш частите.

И внимавай с майстора, че на тая кола ангренажа се зацепва с планки и щифт.

и после се изкарва въздуха на  ....духа в черупката. А има много дето докато го изкарат...утепат душето.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поне това ме успокой.А някой да дава марка,линк за теЯ проклети валове .Колата е 2.5 афб мотор

Редактирано от stefan_teko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ето чети тука...коментира се Колбеншмит. за мен марката е доказана по други поводи.

Отваряш раздела купува-продава, има форумни търговци, поръчваш и си свиркаш.

 

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Данчо, ако си отвориш сервиз за душегуби, Ше се видиш у пара, както никога досега(при условие, че разкараш твоя разбира се :) ).

По темата: Колега, много внимавай с майстора, който ще прави операцията, че както ти е споменал Данчо, ГНП-то може да се предаде в ръцете на някой самоук мастер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То вярно, от моя за друг време не остава.:hilezh:

  Въпреки, че съм  правил на съставните му части два пъти тая гад, зацепвал съм на два градуса без вагком, обезвъздушавал съм  даже на колега от форума....

Накрая и Аз бих бялото знаме...понеже си бях толкова повярвал, че се опитах да зацепя помпа без да блокирам двигателя.

Резултата....авариен режим и на носилка в D-bros.

 

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а тези валове за 150 коня вярно ли карали по 50 80х.километра и какъв ми е кяра да ги сменям през 5г.Колата уж я подържам и карам само с кастрол 5в40 

Редактирано от stefan_teko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, аз на скоро имах същия проблем. Само гледай да не я караш много, и накарай чайстора първо да ти провери ангренажа (така и така ще я разглобява), защото при мен нито кобилици нито вал бяха заминали а само беше прескочил ангренажа. Надявам се и ти като мен да се разминеш само с това :)

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мммм дано да е както казваш колега.Ангренажа съм го сменил преди 3х.к но не съм сменил оптегача а палеше ли твоятаа кола.И имаше ли това странно боботене в въздушният филтър

Редактирано от stefan_teko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, gospodinov.91 написа:

Колега, аз на скоро имах същия проблем. Само гледай да не я караш много, и накарай чайстора първо да ти провери ангренажа (така и така ще я разглобява), защото при мен нито кобилици нито вал бяха заминали а само беше прескочил ангренажа. Надявам се и ти като мен да се разминеш само с това :)

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

На душегуб ти е прескочил ангренажа?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да. На едната глава точно откъм въздушния филтър беше тракането. Да колега колата си палеше без проблем, студена, топла палеше. Само като я карах към сервиза забелязах че нямаше сила, много мудна беше. Майстора каза че имало нещо разхлабено, забравил съм вече кое точно, затова е прескочил. Не беше точно боботене а леко чукане. Запали я и се заслушай хубаво дали е от филтъра или идва от главата.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И каква цена излизат валове,кобилички,клапани и пулчета комплект? И аз съм с същия двигател ,и да си имам някаква представа ?

Изпратено от моят SM-G925F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Майстора ми е малко труден но ми е обещал за в сряда да отвори да видим какъв е резила,а утре ще взема оферти от няколко онлайн магазини и приатели и ще ви кажа кой какви пари и за какви марки предлагат

 

за съжаление не мога да кача снимка в цял размер намалих я но това са валовете преди 4х.км след като смених гарнитурите на капачите

12570882_1118307898193867_1219970370_n.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги положението не е розово но тряяя се оправя взех до момента две оферти ето ги и тях.Комплект на Ruville 1380лв 2г. гаранция а другите са EVR 1200лв.Очаквам още 2 оферти с намаления и колегата Raino искам да се чуя по тела да видя и той каква оферта ще даде.От тези две марки коя е по надеждна и добра


Редактирано от stefan_teko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 22 часа, gospodinov.91 написа:

Да. На едната глава точно откъм въздушния филтър беше тракането. Да колега колата си палеше без проблем, студена, топла палеше. Само като я карах към сервиза забелязах че нямаше сила, много мудна беше. Майстора каза че имало нещо разхлабено, забравил съм вече кое точно, затова е прескочил. Не беше точно боботене а леко чукане. Запали я и се заслушай хубаво дали е от филтъра или идва от главата.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Имаш ло представа за горивната камера при тди? На колко се показват буталата и на колко клапаните?  Нещо му чукало и решил, че е прескочило зъб... Няма шанс, буталото веднага ще пипне клапана. Разхлабена дюза... може би. Ще пляка и прекъсва,,  щото в главата има канал между дифтхунката и гумичката точно за да отведе компресията извън мотора в случай на пропуск от дифтхунгата. Каналите излизат точно под  фланеца на генерацията.

 

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не съм горешил аз. Първо ми отвориха капака на главата...майстора каза че като по чудо всичко там си е здраво, затвори я и разглобиха предницата. Зацепи ангренажа и всичко се оправи. Друго не знам да е правил колата...за един ден толкова, пък и сигурно щеше и пари да ми вземе ако е правил друго...

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре съгласих се.

Ангренажа не ти е бил прескочил, а е бил грешно зацепен, или не достатъчно стегнат разпределителен вал.  На разпределителните валове шпонка няма. Възможно да е пипало буталото клапан.... И да е чукало. Не можеш да си представиш какъв късметлия си. От такова пипане на клапан...къса ремък и двигателя е на боклука. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имам вече и трета оферта за 700лв на INNA комплект без гарнитурите

Редактирано от stefan_teko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да без гарнитурите.Колеги някой би ли ми обяснил дали наистина е възможно и някоя глава да е заминала.Майстора ми каза че ще иска и главата да огледа но не го попитах ще се сваля ли или така само ще я погледне за евентуални щети,и как биха дошли тези щети.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...