orlin_emilianov Публикувано 27 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2016 Колеги, ходих на диагностика, но нещо нямам сигнал на буксата за инфото. Другата, която е за захранването, има ток (+ и -). Предполагам че кабела е прекъснат някъде по трасето от компа до буксата която е в кутията с релета при двигателя. Някой може ли да ми каже на кои пинове в компа отиват кабелите за диагностика, за да се вържем директно там. Или ако има някъде по достъпно място без да разглобявам много-много. Доколкото си спомням имаше едни букси долу от дясно на предния пасажер, на които идваха доста сигнали от/за компютъра. Възможно ли е да има някакъв бушон, който да е изгорял (което ме съмнява). Колата е 100 2.5 TDI, двигателя е ААТ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 27 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2016 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
orlin_emilianov Публикувано 27 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 27 Декември 2016 Колега, това схема на компютъра ли е? Не съм много на ясно с ел.схемите. Но като гледам по означенията май трябва да са червено-бял и зелено-бял кабел. Това ли са пиновете - с12 и с13? А има ли някъде по-достъпно място от където да се вземе сигнал, освен компютъра Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 28 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2016 На схемата се вижда всичко! Предполагам нямаш достъп заради релето на имото. Хвани се след него (на зелен кабел с черна нишка) и си в играта. Отделно на схемата се вижда, че кабела минава и през тъмночервена букса някъде при бушоните в моторния отсег (и там може да се прикачиш). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
orlin_emilianov Публикувано 29 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 29 Декември 2016 Разбрах, колега. Видях кабела на схемата и релето, но що се отнася до имото, мисля че нямам такъв. А за буксата Т6bg ли имаш впредвид. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venciii Публикувано 1 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 1 Януари 2017 С имобилайзери са А6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
orlin_emilianov Публикувано 2 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 2 Януари 2017 Просвирих с мултицета връзките от буксата за диагностика (в двигателния отсег) до компютъра. Странното е, че има връзка. К-линията е на пин 42 на компютъра и е червено/зелен кабел. L-линията е на пин 27 и е синьо/зелен кабел. И в двете букси (за диагностика и тази на компютъра) влизат едни и същи кабели еднакви по цвят, което би трябвало да казва че са директни. Тъмно червен или лилав конектор (букса) не открих никъде, както е на схемата, макар че под волана имам доста конектори, в краката на предния пасажер - също. Имаше такива но кабелите не минаваха през тях. Колега bsdnikolov, сигурен ли си, че схемата е за посочения модел. Дайте акъл къде да търся проблема - връзка има, прекъснати кабели няма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venciii Публикувано 2 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2017 Пробвай с друга диагностика тези стотаци понякога се инатят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
orlin_emilianov Публикувано 12 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2017 Да, наистина се инатят Явно има значение диагностичната програма. Успях от петия път. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване