hristotr Публикувано 27 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2016 Здравейте колеги. Реших да сменя комфорт модула че ми черпи много ток в покой до 150мА. Оригиналния, ако може да се каже оригинален щото личи че е отварян е с индекси 8Z0 595 433. Този който поръчах е 8Z0 595 433А. Дали ще има някакви проблеми и няма ли да се прецака нещо при смяната. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kenwood2 Публикувано 27 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2016 8Z0 959 433 - ROW ROW, 433 MHz radio-operated remote control, electric rear window lifters, CL or SCL 8Z0 959 433 A ROW, ATA ROW, 433 MHz radio-operated remote control, electric rear window lifters, anti-theft alarm with interior monitoring, CL or SCL Накратко има разлика. Този с индекс А има аларма с обемни датчици ,а твоят няма. Дали ,ще са съвместими незнам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pexlivan Публикувано 17 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2021 Здравейте. По темата да попитам какво означава индекса N на комфорт модула понеже не намерих инфо. Моят комфорт модул е за смяна а с N не мога да намеря. И дали има някакъв заместител на N. Колата е с фабрична аларма, предни и задни ел стъкла, ел огледала, климатроник. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hristotr Публикувано 18 Февруари 2021 Автор Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2021 Колега, аз купих модула с индекс А, но за съжаление не стана смяната. Като го включих релетата започнаха да тракат постоянно и аз го изключих. При теб какъв е проблема за смяната на модула? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pexlivan Публикувано 18 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2021 Имам проблем с прозорците. Забиват. Много трудно се свалят и вдигат. Ако тръгна да ги вдигам нагоре тръгват после рязко спират и тръгват обратно надолу. Така карах доста време малко трудно но се затваряха и отваряха. Но вече тотално забиха в едно положение и не реагират. Отделно лампите и те почват да премигват като свалям и вдигам прозорците. Алармата и тя се пуска когато си поиска. Днес взимам нов акумулатор. Ще видя да не е от него. Но не ми се вярва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 18 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2021 Може би водачите на стъклата са за смяна - затягат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kenwood2 Публикувано 19 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2021 Това с прозорците е проблем с водачите на стъклото! Control unit- part number Index Version Notes 8Z0 959 433 - ROW ROW, 433 MHz radio-operated remote control, electric rear window lifters, CL or SCL 8Z0 959 433 A ROW, ATA ROW, 433 MHz radio-operated remote control, electric rear window lifters, anti-theft alarm with interior monitoring, CL or SCL 8Z0 959 433 B 315 MHz 315 MHz radio-operated remote control, electric rear window lifters, anti-theft alarm with interior monitoring, CL or SCL 8Z0 959 433 C ROW with rear CL ROW, 433 MHz radio-operated remote control, mechanical rear window lifters, CL or SCL 8Z0 959 433 D ROW, ATA, rear CL ROW, 433 MHz radio-operated remote control, mechanical rear window lifters, anti-theft alarm, CL or SCL 8Z0 959 433 E ROW, ATA with sounder, ROW, 433 MHz radio-operated remote control, rear electric window lifters, anti-theft alarm with intelligent backup horn, CL or SCL 8Z0 959 433 F ROW, ATA with sounder, rear CL ROW, 433 MHz radio-operated remote control, rear mechanical window lifters, anti-theft alarm with intelligent backup horn, CL or SCL 8Z0 959 433 G ROW without remote control ROW, without remote control, electric rear window lifters 8Z0 959 433 H ROW without remote control, rear CL ROW, without remote control, mechanical rear window lifters1) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pexlivan Публикувано 19 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2021 (Редактирано) Утре ще има работен полуден :). Това за водачите ще го проверя. Само едно въпросче имам за комфорт модулите. Моят е N a ми попадна един който е AC. Видях че и той има аларма и ел стъкла и огледала. Но забелязах, че честотата на предаване е една идея по-малка от оригиналната в колата 433.?? MHz. Малко по спомен пиша. Докато AC си е 433 MHz. Дали ще бъдат съвместими? Редактирано 19 Февруари 2021 от pexlivan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 19 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2021 (Редактирано) Не се притеснявай за честотата - същата е. Когато напишат 433 MHz имат предвид честотната лента, която е от 433 до 434 MHz. Ако напишат точната честота, тогава е 433.?? MHz. На моя ключ например пише 315 MHz, но работи на 315.66 MHz: Редактирано 19 Февруари 2021 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pexlivan Публикувано 19 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2021 Ясно. Благодаря много за отговора! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
oMil Публикувано 19 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2021 А това с водачите как се лекува? смазване.... сменяне? При мен шофьорския джам прави номера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pexlivan Публикувано 20 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2021 Днес ще пиша повече. Ще лекувам на задната врата подобни симптоми. На едната жилото май се скъса. Слиза но не се вдига и мога да мърдам прозореца с ръка. Другия май точно водача му се е изкривил и заяжда. Довечера ще пиша със снимков материал как е протекла операцията Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 20 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2021 Сменят се водачите, няма друго лечение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
The transporter Публикувано 16 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2021 (Редактирано) Аз имах проблем с модула, който беше с буква N, но не можах да намеря същия и го смених с буква Q накрая, който също е на 433MHz. След смяната се държеше странно защото беше кодиран за наличие на аларма, а моята няма аларма. Влязох с диагностиката и го кодирах за предни и задни ел. стъкла, с дистанционно, без аларма и всичко си тръгна нормално. Трябваше да се обучи и дистанционното на ключа към новия модул и сега всичко е ОК Редактирано 16 Ноември 2021 от The transporter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване