Jump to content

смяна на комфорт модул


hristotr

Recommended Posts

Здравейте колеги. Реших да сменя комфорт модула че ми черпи много ток в покой до 150мА.

Оригиналния, ако може да се каже оригинален щото личи че е отварян е с индекси 8Z0 595 433. 

Този който поръчах е 8Z0 595 433А.

Дали ще има някакви проблеми и няма ли да се прецака нещо при смяната.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

8Z0 959 433

-

ROW

ROW, 433 MHz radio-operated remote control, electric rear window lifters, CL or SCL

8Z0 959 433

A

ROW, ATA

ROW, 433 MHz radio-operated remote control, electric rear window lifters, anti-theft alarm with interior monitoring, CL or SCL

 

Накратко има разлика.

Този с индекс А има аларма с обемни датчици ,а твоят няма. Дали ,ще са съвместими незнам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 years later...

Здравейте. По темата да попитам какво означава индекса N на комфорт модула понеже не намерих инфо. Моят комфорт модул е за смяна а с N не мога да намеря. И дали има някакъв заместител на N. Колата е с фабрична аларма, предни и задни ел стъкла, ел огледала, климатроник.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, аз купих модула с индекс А, но за съжаление не стана смяната. Като го включих релетата започнаха да тракат постоянно и аз го изключих. При теб какъв е проблема за смяната на модула?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам проблем с прозорците. Забиват. Много трудно се свалят и вдигат. Ако тръгна да ги вдигам нагоре тръгват после рязко спират и тръгват обратно надолу. Така карах доста време малко трудно но се затваряха и отваряха. Но вече тотално забиха в едно положение и не реагират. Отделно лампите и те почват да премигват като свалям и вдигам прозорците. Алармата и тя се пуска когато си поиска. Днес взимам нов акумулатор. Ще видя да не е от него. Но не ми се вярва. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би водачите на стъклата са за смяна - затягат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с прозорците е проблем с водачите на стъклото! 

 

 

 

Control unit- part number

Index

Version

Notes

8Z0 959 433

-

ROW

ROW, 433 MHz radio-operated remote control, electric rear window lifters, CL or SCL

8Z0 959 433

A

ROW, ATA

ROW, 433 MHz radio-operated remote control, electric rear window lifters, anti-theft alarm with interior monitoring, CL or SCL

8Z0 959 433

B

315 MHz

315 MHz radio-operated remote control, electric rear window lifters, anti-theft alarm with interior monitoring, CL or SCL

8Z0 959 433

C

ROW with rear CL

ROW, 433 MHz radio-operated remote control, mechanical rear window lifters, CL or SCL

8Z0 959 433

D

ROW, ATA, rear CL

ROW, 433 MHz radio-operated remote control, mechanical rear window lifters, anti-theft alarm, CL or SCL

8Z0 959 433

E

ROW, ATA with sounder,

ROW, 433 MHz radio-operated remote control, rear electric window lifters, anti-theft alarm with intelligent backup horn, CL or SCL

8Z0 959 433

F

ROW, ATA with sounder, rear CL

ROW, 433 MHz radio-operated remote control, rear mechanical window lifters, anti-theft alarm with intelligent backup horn, CL or SCL

8Z0 959 433

G

ROW without remote control

ROW, without remote control, electric rear window lifters

8Z0 959 433

H

ROW without remote control, rear CL

ROW, without remote control, mechanical rear window lifters1)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре ще има работен полуден :). Това за водачите ще го проверя. Само едно въпросче имам за комфорт модулите. Моят е N a ми попадна един който е AC. Видях че и той има аларма и ел стъкла и огледала. Но забелязах, че честотата на предаване е една идея по-малка от оригиналната в колата 433.?? MHz. Малко по спомен пиша. Докато AC си е 433 MHz. Дали ще бъдат съвместими?

Редактирано от pexlivan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се притеснявай за честотата - същата е. Когато напишат 433 MHz имат предвид честотната лента, която е от 433 до 434 MHz. Ако напишат точната честота, тогава е 433.?? MHz.

 

На моя ключ например пише 315 MHz, но работи на 315.66 MHz:

 

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А това с водачите как се лекува?

смазване.... сменяне?

При мен шофьорския джам прави номера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес ще пиша повече. Ще лекувам на задната врата подобни симптоми. На едната жилото май се скъса. Слиза но не се вдига и мога да мърдам прозореца с ръка. Другия май точно водача му се е изкривил и заяжда. Довечера ще пиша със снимков материал как е протекла операцията :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 months later...

Аз имах проблем с модула, който беше с буква N, но не можах да намеря същия и го смених с буква Q накрая, който също е на 433MHz. След смяната се държеше странно защото беше кодиран за наличие на аларма, а моята няма аларма. Влязох с диагностиката и го кодирах за предни и задни ел. стъкла, с дистанционно, без аларма и всичко си тръгна нормално. Трябваше да се обучи и дистанционното на ключа към новия модул и сега всичко е ОК

Редактирано от The transporter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...