Jump to content

Инсталация за Bose - какво включва


Fitil4o

Recommended Posts

  • Отговори 53
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Стояне, новия модел стои перфектно в А/S 5/4/6

За Б6 не става, и няма тъчскрийн там(може да се монтира, предполагам)

 

Тва стария Алпайн, стой в таблото, се едно ти се е паднал от Лъки Бой за момиченце... нема си го турим никогаш в колата, извини ме ...

 

A4IDA-X100.jpg

 

 

 

 

Дет сейд:

Ако се сложи RNS-E последното от Сеат Екзео, и се мине на варианта Афтърмаркет озвучаване с пилежащия амп и други висок клас говорители, то ще свирне ли достатъчно добре както висок клас Афтърмаркет плеър?

Редактирано от Fitil4o
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой не може да ти каже. Аз лично ще пробвам напролет.

Мислех да мина само с по-висок клас говорители, но експертите твърдят, че проблемни са и фабричните източник и усилвател......дори са по-проблемни от самите говорители. 

Има вариант фабричното радио просто да запълва дупката в таблото и да управлява, а AUX-а да се включи нещо от типа на ipod, което да захрани ъпгрейдантия усилвател. Още не съм си изчистил концепцията.

 

Алпайна, който имам, не е толкова шарен - няма ТФТ дисплей. Просто свети в червеното на Ауди. Затова ти казвам да го пробваш как ще стои. На по-скъпите модели им се сменя софтуерно подсветката.

 

Тия всичките алпайни са с по-висок клас ДАК от фабричните пръчки  и четат лослес формат.

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 22 минути, Fitil4o написа:

Ако се сложи RNS-E последното от Сеат Екзео .....

За цената за която се продава не предлага кой знае какво. Минало му е времето ...

 

Тop rated car GPS navigation receivers of 2016 .....

https://www.caraudionow.com/best-in-dash-gps-navigation/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

8 minutes ago, robobug said:

но експертите твърдят, че проблемни са и фабричните източник и усилвател......дори са по-проблемни от самите говорители. 

Те експертите по принцип са максималисти :) 

Все нещо не им е добре. Мога обаче да се съглася, че Бекера е на високо ниво а Босето не е максимума и затова разликата им не е голяма.

 

Има ли някой с босе и авант в София, ще почерпя :) 

 

Редактирано от Fitil4o
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изобщо не говорим за максимализъм с фабрични говорители, обеми и окабеляване. 

Коментира се само как най-безболезнено (и евтино) да се вдигне класа на фабричното озвучаване.

Аз имах в едно и също купе базова и Босе музика.

Ами първите впечатления от Босе-то са "уау". След 15 минути слушане ти гръмва главата.....аз отивам да чипвам, после ще пиша

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с б6 авант и босе (рнс-д) насреща съм за тестове - който иска да слуша. Само дето в момента колата е на "трупчета" и слухтенето е възможно само на място...

Sent from my XT1585 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първата ми Б6 беше без BOSE, S4-ката беше с BOSE и разликата беше огромна.

 

Някой може да каже, че не си заслужава инвестицията, защото подобрението е твърде малко. Аз не съм съгласен. Зависи и от парите де. Ако някой го продава за 800лв тва е безмислена процедура от всякъде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

27 minutes ago, ShoxXx said:

Първата ми Б6 беше без BOSE, S4-ката беше с BOSE и разликата беше огромна.

Не е толкова до парите, гърбуча по монтажа също е бая голям ! Седалки долу, мокети горе джобове отзад, барчета....

Напрао колата ше изглежда като гръмнала пхахахах 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По спомен - базовата система на А6 свири глухо, размазано, с бумтящ бас. Но не натоварва.

Босе-то при А6 (моето беше 2003-та) свири по-ясно, с много по-стегнат бас (суб-а май беше с два говорителя). Дотук добре, но цялостното звучене е като с надути корекции - високите са режещи с много изкривявания, средите са крещящи. Като цяло усещането е за напрежение, не за релакс.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е толкова до парите, гърбуча по монтажа също е бая голям ! Седалки долу, мокети горе джобове отзад, барчета....

Напрао колата ше изглежда като гръмнала пхахахах 

Доколкото знам даже и в кабелите има разлика, та търбушенето е сигурно. Въпроса е дали резултата си заслужава хамалогията. Доста хора казват, че разликата не била голяма и нямало смисъл, но това може да се разбере само с две коли една до друга и слушкане на еднаква музика ту в едната, ту в другата, иначе е мн субективно. За мене босето - ами свири си там нещо, ама тва е щото нямам база за сравнение. Ако имаш път към щутгард драсни да ги чуем, на линия съм...

Sent from my XT1585 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

19 minutes ago, GRUEL said:

Ако имаш път към щутгард драсни да ги чуем, на линия съм...

Куту оправиш звера, нали е на трупчета :)

Иначе мога да мина да направим един тест :)

30 minutes ago, robobug said:

Като цяло усещането е за напрежение, не за релакс.

Деееба, от тва се опасявах, че ше отговориш.

Обаче искам да ти кажа, че съм слушал босе в перфектно изолирана кола и босе в нормална сток такава.

Разликата е абсолютно убийствена.

Изолираната също е с различен плеър, по нов доста - Симфония 2+ с шест диска и големият дисплей.

Плеърите също имат значение.... за звученето. Също и изолацията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята А6-ца беше с ченджър отпред - в хед-юнита.

В Б4-ката вкарах пари за предна линия DLS - с обеми, изолации и прочие, но тя не засвири, докато новия собственик не вкара още толкова в усилватели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10 hours ago, robobug said:

 

А моя е Alpine iDA-X001. С него я взех ...

Редактирано от royce
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
On 2/5/2017 at 8:51 AM, К.Rusev said:

Фитилчо какво стана?Че и на мен ми е интересно и ми изпадна босе почти за без пари :D

Отказах се и не го взех

От колко на части катастрофирала ли го взе, май е същото босе :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм го взел още от катастрофирала е да(сиво б6),но щом ти не си се захванал ясна работата голяма занимавка. :) 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 месеца retrofit-вах BOSE на А3 8Р на колега. Голямата грешка бе, че нямахме свалена ел. инсталация. Отидоха 240 метра кабели (два пъти докупувахме) и 4 дни работа. Половината кола разкостих. Вчера си купих и за мен BOSE, но този път с фабричната инсталация. Съдейки от опита си от предния път, предполагам че ще отиде около 1 ден в работа (ако върви гладко без спънки). Все пак опитът ще ми спести някои чуденки и ще помогне да организирам времето по-стегнато.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

15 hours ago, К.Rusev said:

Не съм го взел още от катастрофирала е да(сиво б6),но щом ти не си се захванал ясна работата голяма занимавка. :) 

Да, това е същото Босе

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Здравейте съживявам малко темата с един въпрос

Босе говорители те не стават ли плуг енд плей на мястото на старите и занимавката да е към усилвателя и баса? Искам да заменя оригиналната музика с босе не съм с заводския плеър и мисля че нещата ще се получат добре, след като смених оригиналното концерт 2 с сегашния pioneer sph-da120 разликата е голяма та искам малко по добре да се получат нещата. 

Преди време седнах в на един приятел колата която беше само с босе дори без бас и качеството и баса беше страхотно. 

 

A4 b7

Редактирано от kuhak
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...