Jump to content

1.8T BFB Върти и не пали...


Fitil4o

Recommended Posts

На 1/11/2017 at 17:34, fx rookie написа:

като я закачиш на компа, недей гледа само грешките ами влез в групите и погледни все пак температурния датчик колко градуса отчита. 

 

На 1/11/2017 at 17:37, Fitil4o написа:

:zustimm:

 

 

На 2 пъти подхвърлих за него, ама като ми дигА тия палци, реших че си го проверил и изключил като вариант за проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 199
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Не бях видял, че на вагкома отзад пише - NO INDIANS :hilezh:

Тъкмо се чудех, кой каза за шибания датчик и буксата в темата

 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е защо мирише на бензин тогава като му казва че колата е топла на 90 градуса и от там ебава смукача ?

Редактирано от more
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен- защото сместа подадена от компа е за ТОПЛА кола, и той не успява да я възпламени, пак си пълни и издухва и отзад смърди на бензин поради невъзможност да я възпламени и съответно изгори тая смес.

Факт е, че вчера с мъки колата студена запали и държеше към 800 оборота- ака смукач кор

Пипаш газта и колата гасне.

Оставяих я на 800 оборота, колата позгря и после работеше и палеше нормално.

Нали не мислиш, че при студен и при топъл двигател подава едни и същщи карти без корекции....

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Fitil4o написа:

Не бях видял, че на вагкома отзад пише - NO INDIANS :hilezh:

Тъкмо се чудех, кой каза за шибания датчик и буксата в темата

 

то и аз ти казах за темп датчик,ама се подведох че проблема е в свещи и кабели

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно време абк-то ме беше побъркало, докато установя прекъснато захранване на 5-тата дюза. Малкия гявол е бил. Внимавай с тия температурните датчици, че някой път чак третия проработва.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, martinich said:

чак третия проработва

OEM/Genuine only

И пак не е гаранция :unsure:

1 hour ago, kostaIliev said:

 

Сменяй го тоз датчик - без пари е и си се радвай на количката.

 

70 пари струва. :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, Fitil4o написа:

Тъкмо се чудех, кой каза за шибания датчик и буксата в темата

Още в началото на темата писах да пробваш да палиш с откачена букса от темп. датчик .... Но ти си имаш ментор. :icon_cool:

А аз си мислех, че поназвайваш нещичко за този мотор. :sniff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също го сменявах с скъп...марката не помня, но обиколих три магазина до като намеря най-скъпия. Изкара, може би две години. Сега  не дава инфо към таблото,  показва през вагком 30грасуса. Изгоря от един път.

Излиза, че са проблемни зелените датчици . 

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В порше ми изкаха 90лв за беру или бош( не помня) взех същия за 40-48лв.

Имаше испански  и други -куче марки по 15-20лв

Колко е оргинал?!?!

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

17 minutes ago, loshdancho said:

Колко е оргинал?!?!

92

От GSB  цената е друга. 60

30 minutes ago, Passi said:

Това е едно от малкото неща които се купуват само оригинални.

:zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Fitil4o

Сега последно каква марка температурен датчик монтира?

За 1.8T,но на VW взимах два пъти на Беру.

Та само оригинал,има много фалшименто.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4 minutes ago, tonko2.0T said:

@Fitil4o

Сега последно каква марка температурен датчик монтира?

Поисках изришно оригинален. Нямам представа какъв е, за оригинален ми го дадоха.

Пликчето Febi е от О-пръстена:

 

b3dc6b526975802.jpg 

Редактирано от Fitil4o
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата сутринта на минус6 запали веднага и си държеше 1200 оборота...

Това е бил проблема...

 

Благодаря на всички писали в темата и специално на Робобъг за съпорта на място :blush:

Редактирано от Fitil4o
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво е, че сте открили проблема, както се казва в наше село: Козата си сака пръч :)

Но беше добре да инвестираш още някой лев и вземеш оригинален о-пръстен, не повече от 5лв. е. За моя петохуйник всичките о-пръстени от Порше излязоха около 20лв. Аз лично на каучуковите изделия на Вайко/Феби и Топран нямам голямо доверие (личен  опит с тампони), а и  все пак се произвеждат в Турция ....

Много често проблема с мистериозно не палене при 1,8Т и липса на грешки се оказва в реле 30 (в спойките на платката му). Нмира се в кутията на ECU-то. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

11 hours ago, Marian_Georgiev said:

Много често проблема с мистериозно не палене при 1,8Т и липса на грешки се оказва в реле 30

Благодаря

 

При мен няма реле 30. 

Имам 272 и 373

 

Иначе отваряхме 272 и РОбобъг му бая малко :) но не откъм спойки 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...