Jump to content

Audi A4 2.5tdi гасне след включване на 1ва


Sako8222

Recommended Posts

Здравейте приятели и ЧНГ!

 

Имам следните въпроси относно моята кола Ауди А4 Б5 2.5 тди, quattro, automatic.

 

Преди Нова Година, колата започна да пали много трудно и случайно попаднах при Вентомен за диагностига. Тествахме колата с VAG COM - единственото, което ми каза е, че дебитомера е с по-ниски стойности и това е. Смениха ми 6 маркуча на излишната нафта, едвам запалих и се прибрах.

 

На следващия ден колата отказваше да пали дори на топло в гаража на +14gr.

Хубаво, че имам застраховка Пътен асистънс и с пътна помощ закарахме аудито в Пан Сервиз на околовръстното.

 

От сервиза казаха, че от резервоара е дърпала боклуци, които са задръстили горивния филтър, което е довело до изгарянето на електрониката на ГНП,смениха 6 подргевни свещи.

Предложиха ми да ми я сменят цялата с рециклирана за 500 лева и гаранция 6м - на 30.12.16 - Какво да кажа - приех.

Взех колата, оправих недозатегнатите места от които течеше нафта и карах до Пловдив и обратно.

При нормален разход около 7 - даваше 10, като колата вървеше мудно и бавно, без никаква динамика, което го отдавам на дебитомера, все пак за 60 лева диагностига при Вентомен научих това.

(Как преди това си работеше незнам)

Като се прибрах си смених дебитомера със стария, който явно е бил за смяна някога, но въпреки това колата почна да работи по-добре, скоростите се первключваха без удари, нормално.

Престоя една вечер пред блока, умишлено я оставих да е студена на -5, -7гр.

 

Вчера: При опит за палене - пали и веднага угасва. Запали, включих на задна да препаркирам, двигателя мина на около 150 оборота, не реагираше на подаване на газ.Изгасих. След малко запали успешно препаркирах и пак се случи същото - двигателя започна да "плете" на 150на оборота, като светеше лампата на акумулатора. Изгасих. В някакъв момент запали и реших да покарам из квартала - минах 2-3 км нормално без каквито и да е трудности.

 

Днес: При опит за палене - колата пали и веднага гасне и така 2-3 пъти, докато заработи нормално. Оставям я да позагрее и включвам на директна, при което оборотите веднага спадат и двигателя угасна.

 

Какво да правя? От какво може да се случва всичко това?

Редактирано от Sako8222
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или въздух в горивото или помпата почва да сдава багажа. Спри я някъде в наклон с задницата нагоре( така не може да се върне горивото в резервоара) и виж как ще е след дълъг престой.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за идейките, момчета.

В ПАН Сервиз, където я закарах установиха, че от боклуци в горивото/резервоара е задръстила горивния филтър, който е престанал да пропуска гориво към помпата в резултат на което е изгоряла електрониката.

Bobitur - както казваш, вероятно и помпата е амортизирана, смениха ми я с рециклирана с гаранция 6 месеца.

 

Така, сега вече имам кола, която пали и се движи.

Другото, което установявам след смяната на ГНПто е, че разхода на гориво е завишен, а колата е мудна.

Върнах А4ката е сервиза да я донастроят, което са направили, но въпреки това разхода е висок, а динамиката е слаба.Няма ряз в ниските обороти, ускорява, но не е както трябва да бъде.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много хвалят ИПО сервиз. Моя опит е 4 от 5 доволни.... Майстор и лекар не се препоръчват, но се занимават само с дизели, ужким са обучени, имат много техника... Не пречи да дадат мнение

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иди в ДъБрос.... много са добри на душегубите...вече няколко форумни ги извадиха от реанимация и карат втори живот. Даже е трябвало направо при тях да идеш, а не да си даваш парите по пишман майстори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема при вп44 е транзистора в платката, не се продава като резервна част, но струва стотинки в магазин за електроника. Лошото е че няма такъв който да има същите стойности, а само подобни. И ако е отремонтирана се избира дали повече да върви и гори или по малко.   Единствено с чип може да е засилиш ако ти се занимава, или човек който разбира, да ти е настрой.

 За напред гледай да имаш повече гориво в резервоара т.е да не засмуква въздух, защото охлаждането на електрониката е от горивото. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

И така -  благодаря за отговорите и идеите.

Как продължи историята?Случих кофти момент от годината - Коледа, Нова Година и неприятен студ и сняг в този период в София, които фактори вкупом удължиха ремонта.

 

1во Сложиха ми рециклирана помпа с която колата не работеше никак добре, харчеше 30 градско и 10-11 извън него. Върнах колата в сервиза за решение.Това го бях описал в началото.

2ро Решиха да използват старата помпа от колата, на която всъщност бяха сменили някаква мембрана. Електрониката си е била здрава.

 

Краен резултат 350лв (върнаха ми 150 лв.) за тази манипулация (много ли е, малко ли е - незнам, на мен му звучи като да не е малко).

Сега колата работи отлично. Пали както не е палила никога откакто я имам 7,5 г.Минималната температура на която я пробвах тези дни беше -8гр.С (умишлено бях оставил колата да замръзне навън).

При по-висока скорост, автоматика сменя предавките по-добре.

Разхода е обичайния - 12,5 градски.

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...