Jump to content

Замръзнала нафта


Генчо Генчев

Recommended Posts

Депресаторите са добавките против замръзване, с описана порция за съответни температури

Пример: http://www.mobilub.bg/bg/products/29497/LUBEX-GERMANY-ДИЗЕЛ-ДЕПРЕСАТОР--DIESEL-DEPRESSER-1-LT-.html

 

Когато вече е замръзнала - закарване на топло място(гараж), смяна на горивен филтър и след като престои колата се пали. След това се изгаря горивото с каране и се зарежда нова нафта и преди зареждането се добавя този депресатор, или сипваш бензин малко(1-2-3) литра на пълен резервоар(60-70) литра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 1/14/2017 at 11:31 PM, Велин said:

Най-трудното палеен беше на първият оборот. Иначе си е на четвърт

1.9TDI стария мотор с ръчна кутия, ако не е чипосвана колата, може да не иска да пали, защото горивната карта няма гориво под 250 оборота и при желирано масло и замръзнал мотор, поизносен стартер и т.н. няма да иска да подаде гориво, докато не ги достигне. С промяна на горивната карта забавеното палене се оправя. Иначе на студен двигател - би трябвало да има повече компресия и да запали по-лесно на студено, ако горивото е течно и се впръсква правилно. 

 

On 1/14/2017 at 11:31 PM, Велин said:

Извинявам се зе спама, ама какви да тези присадки "газ за горене"(знаеш ли колко струва) щипка двутактово масло?

Газ за светене струва 2 пъти повече от литър бензин - 3-5лв/л. Тази година леко желирано гориво оправяхме с бензин - 1л на 10л нафта. и работа на двигателя, докато позатопли цялото гориво до положителна температура. дори и без смяна на филтъра. 

Иначе всички добавки работят на положителна температура. След желирането и замръзването на парафините и на горивото само топъл гараж или "топла" нафта от бензиностанцията размразява ситуацията.
 

Моята кола с TDA на кастрол, зимна двойна доза 2мл на литър си палеше като чук на четвърт оборот и на -21. Иначе колеги показваха BDC на Bardahl как е замръзнало, но мои приятели си бяха сипали в резервоарите и си работеха колите на -20 безпроблемно.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен се оказа, че имам една изгоряла и една избила подгревна свещ :hilezh: Не го знам как е запалил тоя котур и го оправдавам за трудното палене. Иначе откак сипах бензин съм нямал ядове със замръзване на нафтата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 19.01.2017 г. at 17:32, awaremind написа:

Иначе на студен двигател - би трябвало да има повече компресия

Май нещо се ОбъркА...

Имаше нещо като: маслен филм и маслен клин..ако си чувал

Другото дето не си чувал, е температурна хлабина сегменти-ключ.

Третото е температура на цилиндъра и въздуха в горивната камера.

Все фактори дето на студено свалят компресията.

За това компресия се мери на студен мотор..когато и най-малките разлики ще се проявят.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя фотос остаря вече.

Слагай някаква добавка към нафтата против замръзване,поне до март месец.

Защото стават изненади с горивата на господин Златев.:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...