Jump to content

Моментен разход


iliqn_93

Recommended Posts

Ахаа автомат..... 

А на колега  s7r3l0k 

1-ок 

2- ок

 а за последното няма смисъл, много пари за нищо.Едно бустърче и си свиркам :)

Преди 3 часа, bsdnikolov написа:

Трябва да се съобрази и с типът километраж с който е в момента. После да не реве, че не му става новия (стар)!

 

Най-старите (аналоговия часовник е разграфен през 1 минута):

Screen_Shot1540.png

 

Или второ поколение (аналоговия часовник е разграфен през 5 минути):

Screen_Shot1541.png

 

 

 

А тук със сигурност ще бере ядове и никак няма да му е евтино. Само ще кажа: жило към дросела.

Колега така ли да разбирам че за мен ще ми трябва този първият които ти си публикувал? 

И предполагам че трябва да се адаптира на ново след като се сложи? 

А трябва ли да си купя ръчката за чистачките с бутончетата, но мисля че тя беше за автопилота ресет и др неща? 

 

Мерси много :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 13 минути, iliqn_93 написа:

Колега така ли да разбирам че за мен ще ми трябва този първият които ти си публикувал? 

Да.

 

преди 14 минути, iliqn_93 написа:

И предполагам че трябва да се адаптира на ново след като се сложи? 

Тези табла бяха с външно Immo по спомени, та там май-ще минеш тънко. Но, това сега го говоря на изуст. Трябва да погледна, преди да го твърдя на 100%.

 

 

преди 15 минути, iliqn_93 написа:

А трябва ли да си купя ръчката за чистачките с бутончетата, но мисля че тя беше за автопилота ресет и др неща? 

Да, трябва да си купиш, ако искаш да се разхождаш из различните параметри (среден разход, моментен разход, километри до зареждане и т.н.) и да нулираш стойностите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми е за екстрите... особено в A3 8L.:hilezh: За мен не се притеснявай, аз съм си сложил каквото съм искал, но е липсвало.

 

Каква е разликата между двете табла, освен леко изменения часовник? Това е сериозен въпрос.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 7 минути, s7r3l0k написа:

Каква е разликата между двете табла, освен леко изменения часовник? Това е сериозен въпрос.

Първата и основна разлика: Immo1 и Immo2. Нататък има известни разлики в PinOut-а, в начина на общуване с ABS и AirBag и други дребни (и не толкова) разлики.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето това исках да знам. Аз налетях с мисълта, че двете табла са идентични и второто е само префасонирано. Развявам белия флаг.

 

Не съобразявам, че при нас с facelift модела, нещата с Immo и таблата като цяло стоят по различен (по-лесен) начин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напротив. Точно при колегата (с табло Immo1) нещата стоят най-лесно. Той е с външен имобилайзер. Не е нужно да обучава двигател и ключове при смяната. Колкото по напред в поколенията се качваш, толкова по-сложно става. Например за обучаване на табло с Immo2 ти трябва само PIN кодът на новото. Докато при обучаване на табло с Immo3 (фейсово) ти трябва и PIN кодът на старото, освен на новото. А за по-нагоре (Immo4 при 8Р) да не говорим.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста често Immo1 и Immo2 ги дават заедно като характеристики, включително и когато четох за тях в сайта на RossTech. В случая като казвам по-лесно, при фейса е по-лесно, защото всички табла са взаимозаменяеми (говорейки конкретно за Immo), тъй като всички вече са с Immo2, докато при префейс нещата съвсем не стоят така, а очевидно има и други разлики, които ти спомена по-горе.

Спирам с остроумието, че засипахме темата на колегата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фейса е с Immo3. Не ги бъркай имобилайзерите. Основната характеристика на Immo3 е че записва в себе си VIN номера на колата, а също го записва и в ампулите на ключовете (докато старите бяха само с ID).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно смяна на табла, търсете колегата Toshkov81. Той може с точност да каже кое табло става или не става за съответната кола. Бях говорил с него на старата ми 8L 1.9TDI 2003г. с табло Jaeger с малък FIS, да сложим табло VDO с голям FIS от S3 1999г. В последния момент си намерих табло от същата кола като моята, но човека ми беше казал че със съответното преправяне и от S3-ката ще стане. Давам моя случай като пример, че могат да се ползват табла от коли с различни мотори и от различни години. 

Редактирано от manoleo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря. В такъв случай данните в Рос Тек са сгрешени. Там ясно са описали Immo2, като наличен в MY 2000-2001, а Immo3 2002+. Моята е MY 2001. Таблото с FIS при мен е от кола от 2002. За да не съм голословен:
 

Цитат

Many 2000-2001 Model Year Vehicles sold in the North American Region (NAR) have Immobilizer 2 and there are other Rest of World (RoW) Vehicles with Immobilizer 2 which started earlier than that around Model Year 1998.


Също са дали обучаването на ключ втора ръка като невъзможно.

Да не би да става въпрос за Immo2 Gen 2 или Gen 3, говорейки за фейсовите А3? Хубаво ще е да се помести някакво четиво, хем за проблема на колегата, хем да видя и при нас с фейса как стои въпроса, защото се обърквам много.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е как immo 3, бъгавите табла на фейслифта не са ли immo2 също и Vdo-то с което се заменят. На мен ми казаха че на immo3 иконата на таблото е в километража, не в оборотите. Освен това vcds никъде не изписва VIN номера в Extra Field полетата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Здравей на всички колеги и колежки.

Най накрая намерих точният километраж и ръчка за борд.компютъра, но кабелите са срезъни и на километража средната и тя е срезъна и е червена на цвят намерих pin - qout на червената.

Ще си сваля airbag-a, волана, пластмасите и др работи. 

Въпросът или по точно да го кажа, ако може някои да сподели какво трябва да се преправя с Ел.инсталацията... 

Screen_Shot1521 (1).png

Screen_Shot1520.png

Screen_Shot1519.png

Редактирано от iliqn_93
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги и колежки днес малко си поиграх с лоста за менютата и тръгна. 

11-ти пин "сив" към 4-ти пин на лоста за борд.ком  
14-ти пин "зелен" към 2-ри пин на лоста за борд.ком
18-ти пин "син" към 1-ви пин на лоста за борд.ком

3ти пин "кафяв" на лоста за борд.ком е МАСА .

Сега ще търся за радиото за да ми показва коя честота слушам в момента :)

Благодаря на всички които помагат :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много се извинявам че пиша пост след пост, но се пробвах да променя последният и не ми дава....

Първо искам да изкажа големи благодарности на колегата "bsdnikolov

В крайна сметна разбрах че оригиналното табло е с IMMO 2, а серийният му номер е "8L0 919 860A"

Леко пояснение 919 е че няма CAN комуникация, новото табло трябва да е пак без CAN комуникация.

А последният символ тои е буква при нас е " А ", по спомен означава че е за Бензин.... ако е за дизел мисля че беше 

"АX" или само "X".... по спомен пиша за последният символ....

Така ... новото табло пак е без CAN комуникация и пак е IMMO 2, и да допълня че и двете табла са с аналогов часовник през една минута.А серийният номер на новото е "8L0 919 880А" Трябва да се прочете пин кода на новото табло с специален софтуер "VAG-Techo" или "VAG-Commander" , като се прочете трябва да се обучат ключовете към имобилайзера и сме готови. 

Та сега какво стана, изчетох много теми и от груги форуми както Български така и чужди.

Всеки пише различно реже се този кабел свързва се там, и т.н

НЯМА такова нещо конкретно за моят случай.....двете букси зелената 32 пинова и синята 32 пинова абсолютно нищо не съм пипал,резал и прочие....

Ще напиша кои пин за какво е с цел да помогна на други колеги в бъдеще ако тръгнат да слагат FIS или така нареченият FULL FIS ..... с червена 20 пинова букса.....

За Лоста които е за борд.комю съм го пробал и при мен работи а при вас не знам и не нося отговорност ако вие нещо си сгабясате работите.... Пиновете за Радиото при мен пак работят, само не съм пробвал Консумация на сигнала за горивото и Сигнала от датчика за външа температура.

 

1-ви пин "жълт" - Консумация на сигнала за горивото.
!!! 1пин трябва да отиде в близост до ECO-то, от долната му старана има различни букси.Търсим Бяла на цвят букса, на нея свързваме даденият кабел на 2-ри пин "Зелено/бял" кабел трябва да е.!!!

2-не се използва 
3-не се използва 
4-не се използва

5-ти пин - Сигнал от датчика за външа температура.
!!! Търсим "Червено/син" кабел които идва от климатроника към таблото!!!
Ако не показва вярни данни за температурата.Може да пробвате на самото управление на климатроника да се свали и от зад търсим букса "А" 8ми пин трябва да е "кафяво/жълт" кабел, няма нужда да се реже само се прикачваме към него.!!!
 
6-не се използва
7-не се използва
8-не се използва
9-ти пин към МАСА.
10-не се използва

11-ти пин "сив" към 4-ти пин на лоста за борд.ком

12-ти пин "червено/кафяв" към 8-ми пин на букса "C-2" от оригиналното радио.

13-ти пин "сиво/червен" към 9-ти пин на букса "C-2" от оригиналното радио.
 
14-ти пин "зелен" към 2-ри пин на лоста за борд.ком

15-ти пин "червено/жълт" към 10-ти пин на букса "C-2" от оригиналното радио.

16-ти пин "сив2"към МАСА.

17-не се използва

18-ти пин "син" към 1-ви пин на лоста за борд.ком

19-ти пин "червен" към МАСА.

20-не се използва


!!! 3ти пин "кафяв" на лоста за борд.ком е МАСА !!!

 

 

По натам ще пиша още защото не съм му сменил дисплея на моят километраж и не съм му вадил пин кода и да  обучавам ключовете към иммобилайзера....

Pinuot MFA Лост.JPG

my 20'pin red conector.txt

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добър ден, колеги и колежки. Някои ако има желание да ми помогне с откриването на VAG-TACHO, да извада пин кода на новият ми километраж и да обуча ключовете....
И да е от регион Враца и околноста, ще съм му много благодарен ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
Публикувано (Редактирано)

Колеги и колежки вчера си поръчах  VAG-TACHO и днес го получих, инсталирах си софтуера които дойде с базовото устройство.

Извадих си пин кода на иммобилаизера от новото табло, обучих си ключовете, промених си километрите по старото табло и съм в джаза..... и цялата процедура ми отне максимум 10мин.

Но нямах много време да свържа последните два кабела за външа температура и за разхода на горивото.

Ако някои има нужда от  VAG-TACHO за област Враца, Мездра и околията с удоволствие ще удара едно рамо :)

Редактирано от iliqn_93
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Колеги, помагайте остана само fuel consumption всичко друго тръгна.

Къде трябва да го свържа, дали трябва с vag-com да се адаптира, настройва таблото дедазнам и аз вече. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Добър ден на всички колеги/жки оправих и разхода на горивото. Проблема при мен се оказа че на буксата която е на ECU - 18пин беше подбито, изкривено и не правеше контакт. Та разглобих буксата, извадих кабела с пина, изправих го и наново сглоби....  И сега с първото качване ХОП 10л/100км и на моментен и на среден разход.....  карах я известно време за да се адаптира...  И сега всичко е ток показва вярно 

Ако се сетя нещо друго ще пиша, ако имате въпроси пишете....  

Лек и усмихнат ден на всички... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

received_1645507055490700.jpeg

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...
On 1/11/2017 at 9:28 PM, bsdnikolov said:

Да, отива някъде. Но в таблото и никъде другаде! На база на този датчик, при теб (а и при Audi-тата след МГ2000) таблото изчислява flexible service intervals, ако е зададено че си на такъв.

Извинявам  се, че повдигам стара тема, но никъде не открих подобна.Някой кара ли 8л с настройка на flexible interval и забелязал ли е на какви светва предупреждението за замяна на маслото.Датчика на картера в някои източници го водят  Oil Quality Sensor, тоест уж трябва да следи и качеството на маслото.Идеята ми е може ли да му се вярва  на този датчик да покаже ако евентуално има някакъв проблем с маслото, освен намаляло ниво?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

За да не отварям нова тема за същите неща ще пиша тук. Търся въпросния зелено бял кабел който влиза в ECU при мен и двете букси са бели ....

На малката изобщо няма зелено бял кабел . На голямата има поне два... Но и двата НЕ отиват на 2ри пин . 2ри пин (чета го написан  на  самото ECU ) е дебел кафяв кабел 

IMG_20210917_105427.jpg

Редактирано от Teletabis
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поразгледах разни схеми на пинаута на компа и 18 крак за който споменава и колегата отива на дроселклапата . И кабелът е зелено-бял , вероятно той ми трябва за разхода на гориво ?

4391228000_1502563959.JPG

Редактирано от Teletabis
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето и резултата : температурата не е коректна ,сигнал съм  взел от букса "А" 8ми пин "кафяво/жълт" . 

За разхода на гориво се появи стойност която предполагам е колко км мога да мина с оставащотото гориво.

Моментен разход не се показва ....

 

IMG_20210917_185642.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да го накарам да показва вярна температура , датчика за външна температура си е ОК. Взех друг за проба и го вързах директно на 5ти крак на 20 пиновата и на маса . Отново не показва вярно . Да не трябва да му се каже нещо през VCDS ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Колега на последната снимка си пише .

От Т20 червената букса пин 1 на километража отива под мотора на чистачките има преходни букси -> там ти се пада букса Т10 / 2ри пин от там отива в компа на колата

J248 ти е компа за AGR,ALH,AHF pin18.

J220 ти е компа за AGN,AGU pin 18 както съм аз.

J361 ти е компа за AEH,AKL pin 18.

 

Така за темп ако не ти е вярна ще ти пише -40гр .

За разхода  съм ти написал ако не си вързал правилна ще ти показва 50л на 100км. Трябва да ти покаже 10л на 100км.

Ако не вързал правилно лоста няма да можеш да су разхождаш из менютата.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...