Jump to content

Не пали, не върти, 1.8Т АЕБ


ole

Recommended Posts

Малко направих една глупост и сега колата не пали :hilezh: Стрелката на бензина не отчита коректно нивото, предполагах, че е пред свършване и се канех да мина през близката бензиностанция, но оставих колата повечко да поработи на място докато я изчистя, докато постопи леда по предния прозорец, че нямах стъргалка. Както си седях и стрелката на оборотите почна да играе и да пада надолу и загасна. Викам си ясно, свърши бензина, донесоха ми в туба 5л, сипваме въртя малко и умре акумулатора, ама не запали. Донесохме още 5л бензин, подадох ток с кабели върти до откат но не пали... Помпата отзад се чува на контакт, има 10-11л бензин, въртеше, но така и не запали. После я дърпахме до моя квартал, около 6-7км през непочистени пътища в София, валеше сняг, в Левски се опитахме пак да й дадем ток да запали, но вече не искаше и да завърти нито 1 път. Опитам ли да запали и таблото изгасва и стрелката на волтметъра пада до края. Свалих акумулатора, оставих го една нощ се зарежда, днес го сложих и резултата беше същия, не иска да върти. Какво може да е спекло и защо?

 

П.С. до преди да изгасне, си работеше съвсем напълно нормално, даже излезнах от паркомястото, спрях отстрани, вътре беше почнало да духа топло парното вече.

Редактирано от ole
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 140
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

52 minutes ago, KCV said:

 

:flipoff:

:hilezh::hilezh:

 

Тва ше се окаже оная хуйня, където Робо каза, студена спойка в кутията с компота, има едни релета, едното за силова верига, другото за компа...

Събота ше я разпадна на съставните и части тая кочина, че навънка си е кофти за бачкане, ебаси

Редактирано от Fitil4o
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Навънка не става нищо да се прави, седи кат паметник втори ден. Утре ще я преслушам на вагком.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цъкни тук да кажеш какво е станало, ама мисля, че няма да имаш нищо във ВагКома, аз съм така....

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не иска да върти, дори и при подаване на ток, или стартера е умрял/затегнал или акумулатора. И моя асматик, понякога не пали от първи път. Даже стартера се обади един път, при първо палене, явно беше замръзнал, знам ли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прочетох му темата, а и по принцип бях останал с впечатлението че е попаднал на доста запазен и богат ексземпляр. Ама явно няма гаранция.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е супер запазена, просто е умряло нещо елетронно/електрическо. Затова мразя новите коли :) 

Ще ги оправим тея поройници, споко ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах грешки за нисък волтаж и ниско ниво на горивото. Други няма. Пробвахме на сухо да я дръпнем да завърти, обаче блокират гумите и въобще не иска да завърти. Явно стартера яко е блокирал поради някаква причина, неам друго обяснение.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

П.С. е, не беше съвсем сухо се, горе долу почистена квартална уличка, и като я пуснах на втора и тръгна настрани :hilezh: пързулна се.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не прави повече опити за палене с дърпане.

Стават разни фалове, най-малкия от които да ти прескочи ремъка с един,два,три зъба.

Зареди хубаво акумулатора и пробвай пак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дай колата на пета скорост и пробваи да я бутнеш да видиш дали превърта мотора. 

Редактирано от fanfast
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че ще преустановя бутането и дърпането докато не видя стартера и ангренажния ремък. Акумулатора го зареждах и тукощо свален от зарядното го сложих на колата, волтметъра на таблото беше над 12в и не искаше да върти. При опит за палене се чува отпред едно като цъкване, предполагам опит на стартера да завърти ли да изкара бендикса?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя стартер се сваляше директно, нали не трее разглобим половината кола да го сваля? :hilezh:

Редактирано от ole
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен почна да върти по мудно стартера, докато една сутрин просто отказа чуваше се само цъкане. Оказаха се четки, чак кабелчетата бяха износени 60 лв. струваше ремонта с нови четки и четкодържач + труд. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да се свали компресора на климатика и зад него е стартера... Работа си е... Моя в сервиз го сваляха около час ..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странното е, че моя стартер си въртеше абсолютно нормално до последно без никакви странни звуци или мудно въртене.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом и на тикане не припалва,значи проблема няма да е само в стартера 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съмнява ме, или по-точно се надявам да няма какво да е станало в мотора, щото си има всичко антифриз незамръзвал, масло на средата, работеше си съвсем нормално мотора си преди да свърши бензина. Има клеморед колата, но ми се струва че стартера се опитва да завърти, защото се чува едно като цъкане, но не успява да се завърти поради някаква причина. Май ще чака по-топло време и А3-ката ще замества :hilezh:

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Толкова да е разбит от втулките тоз стартер ,че да заклинва колелетата не ми се вярва но шом не върти му е нещо. Случвало ми се е но на друга кола , да ми се прецака бензиновата помпа от липса на бензин :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...