ole Публикувано 11 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2017 (Редактирано) Малко направих една глупост и сега колата не пали Стрелката на бензина не отчита коректно нивото, предполагах, че е пред свършване и се канех да мина през близката бензиностанция, но оставих колата повечко да поработи на място докато я изчистя, докато постопи леда по предния прозорец, че нямах стъргалка. Както си седях и стрелката на оборотите почна да играе и да пада надолу и загасна. Викам си ясно, свърши бензина, донесоха ми в туба 5л, сипваме въртя малко и умре акумулатора, ама не запали. Донесохме още 5л бензин, подадох ток с кабели върти до откат но не пали... Помпата отзад се чува на контакт, има 10-11л бензин, въртеше, но така и не запали. После я дърпахме до моя квартал, около 6-7км през непочистени пътища в София, валеше сняг, в Левски се опитахме пак да й дадем ток да запали, но вече не искаше и да завърти нито 1 път. Опитам ли да запали и таблото изгасва и стрелката на волтметъра пада до края. Свалих акумулатора, оставих го една нощ се зарежда, днес го сложих и резултата беше същия, не иска да върти. Какво може да е спекло и защо? П.С. до преди да изгасне, си работеше съвсем напълно нормално, даже излезнах от паркомястото, спрях отстрани, вътре беше почнало да духа топло парното вече. Редактирано 11 Януари 2017 от ole Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 11 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2017 Лъчо, закача ли я VCDS? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 11 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2017 (Редактирано) 52 minutes ago, KCV said: Тва ше се окаже оная хуйня, където Робо каза, студена спойка в кутията с компота, има едни релета, едното за силова верига, другото за компа... Събота ше я разпадна на съставните и части тая кочина, че навънка си е кофти за бачкане, ебаси Редактирано 11 Януари 2017 от Fitil4o Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 11 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 11 Януари 2017 Навънка не става нищо да се прави, седи кат паметник втори ден. Утре ще я преслушам на вагком. Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 11 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2017 (Редактирано) Цъкни тук да кажеш какво е станало, ама мисля, че няма да имаш нищо във ВагКома, аз съм така.... Редактирано 12 Януари 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IceHeart Публикувано 11 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2017 Ако не иска да върти, дори и при подаване на ток, или стартера е умрял/затегнал или акумулатора. И моя асматик, понякога не пали от първи път. Даже стартера се обади един път, при първо палене, явно беше замръзнал, знам ли. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 11 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 11 Януари 2017 Ще пиша, при теб как се стигна до тука? Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 12 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 12 Януари 2017 Прочетох му темата, а и по принцип бях останал с впечатлението че е попаднал на доста запазен и богат ексземпляр. Ама явно няма гаранция. Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 12 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2017 Колата е супер запазена, просто е умряло нещо елетронно/електрическо. Затова мразя новите коли Ще ги оправим тея поройници, споко ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 12 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 12 Януари 2017 Имах грешки за нисък волтаж и ниско ниво на горивото. Други няма. Пробвахме на сухо да я дръпнем да завърти, обаче блокират гумите и въобще не иска да завърти. Явно стартера яко е блокирал поради някаква причина, неам друго обяснение. Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 12 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 12 Януари 2017 П.С. е, не беше съвсем сухо се, горе долу почистена квартална уличка, и като я пуснах на втора и тръгна настрани пързулна се. Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 12 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2017 Мии... пусни я на трета. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 12 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2017 Не прави повече опити за палене с дърпане. Стават разни фалове, най-малкия от които да ти прескочи ремъка с един,два,три зъба. Зареди хубаво акумулатора и пробвай пак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fanfast Публикувано 12 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2017 (Редактирано) Дай колата на пета скорост и пробваи да я бутнеш да видиш дали превърта мотора. Редактирано 12 Януари 2017 от fanfast Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 12 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 12 Януари 2017 Мисля, че ще преустановя бутането и дърпането докато не видя стартера и ангренажния ремък. Акумулатора го зареждах и тукощо свален от зарядното го сложих на колата, волтметъра на таблото беше над 12в и не искаше да върти. При опит за палене се чува отпред едно като цъкване, предполагам опит на стартера да завърти ли да изкара бендикса? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 12 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2017 Профилактика на стартера си трябва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 12 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 12 Януари 2017 (Редактирано) Тоя стартер се сваляше директно, нали не трее разглобим половината кола да го сваля? Редактирано 12 Януари 2017 от ole Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
to6encet0 Публикувано 13 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2017 При мен почна да върти по мудно стартера, докато една сутрин просто отказа чуваше се само цъкане. Оказаха се четки, чак кабелчетата бяха износени 60 лв. струваше ремонта с нови четки и четкодържач + труд. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vath Публикувано 13 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2017 Трябва да се свали компресора на климатика и зад него е стартера... Работа си е... Моя в сервиз го сваляха около час .. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 13 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 13 Януари 2017 Странното е, че моя стартер си въртеше абсолютно нормално до последно без никакви странни звуци или мудно въртене. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 14 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2017 Този модел има ли нещо като клеморед? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IceHeart Публикувано 14 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2017 Пробвай да го 'чукнеш' с някое дръвче /ако имаш допир до стартера/ може и да запали... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 14 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2017 Щом и на тикане не припалва,значи проблема няма да е само в стартера Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 15 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 15 Януари 2017 Съмнява ме, или по-точно се надявам да няма какво да е станало в мотора, щото си има всичко антифриз незамръзвал, масло на средата, работеше си съвсем нормално мотора си преди да свърши бензина. Има клеморед колата, но ми се струва че стартера се опитва да завърти, защото се чува едно като цъкане, но не успява да се завърти поради някаква причина. Май ще чака по-топло време и А3-ката ще замества Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MilenF Публикувано 17 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2017 Толкова да е разбит от втулките тоз стартер ,че да заклинва колелетата не ми се вярва но шом не върти му е нещо. Случвало ми се е но на друга кола , да ми се прецака бензиновата помпа от липса на бензин Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване