Димитър Мицев Публикувано 13 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2017 Здравейте колеги, Ауди А4 Б5 '96, хвърли котва по доста странен начин. Преди два дни се прибрах съвсем нормално, поради големите задръствания заради снеговалежа (вторник) колата беше хубаво загряла и работеше чудесно. На следващата сутрин беше -17 по термометъра на колата. Завъртях на контакт, изчаках да изгасне лампата на имобилайзера и пробвах да запаля. Не се получи, пробвах пак няколко пъти но започна да намалява оборотите заради студа и акумулатора. И след това започна проблема, при завъртане на контакт, лампата на имобилайзера светва и след 2-3 секунди започва да мига но по-бързо. До сега се случваше да не си познае ключа но мигаше бавно. Сега мига по-бързо със сигурност и няма палене. Пробвах с нов акумулатор, не е от тока. Пробвах да я оставя без ток известно време, пробвах като махна самия имобилайзер, пробвах да паля на газ директно. Нищо не помага, мига си така по-бързо. Забелязах че като пробвах без имобилайзера, замириса на бензин. Като пробвам да паля, приработва по някой цилиндър но до запалване не стига. До сега ако не си познаеше ключа, палеше за 2-3 секунди и гаснеше. За съжаление имам само един ключ с чип (малка стъклена ампула), другия ми ключ е само желязо. Помощ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 13 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2017 Погледни я каква грешка ти дава де. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Димитър Мицев Публикувано 13 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 13 Януари 2017 Чакам човека с VAG-COM-а в понеделник. Ако някой може да помогне по-скоро, аз съм в младост 4 до бизнес парка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
papi92 Публикувано 13 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2017 Пиши на ЛС, утре мога да мина поне да я прочетем да видим какво ще каже. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Димитър Мицев Публикувано 17 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 17 Януари 2017 Прочетохме я, съобщението, което дава е, че имобилайзера не оторизира мотора да пали. Човека прочете ключа, и направи нов транспондер но и него не го чете. Каза също, че май не е разпространения проблем с антената защото там грешката била "immobilizer coil failure". Когато си разменях акумулаторите обаче, като сложих новия, прочете ключа веднъж и запали но след малко започна да работи на два цилиндъра и накрая изгасна. Повече не успяхме да я подкараме . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
papi92 Публикувано 17 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2017 Не записа ли нова грешка след като изгасна накрая? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Димитър Мицев Публикувано 18 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 18 Януари 2017 Имаме напредък с проблема. След почистване на буксата на антената, колата позволява по едно палене, след което трябва да се откачи акумулатора за 1-2 минути после имате още едно палене. Предполагам е вид сервизен режим при който, все пак на оригинален ключ му се позволява един старт, за да бъде закарана до сервиз. Нямам идея но довечера точно това ще направя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Димитър Мицев Публикувано 26 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 26 Януари 2017 Оказа се блокирал имобилайзер, който не иска да се обучава да си познава ключовете независимо, че му се предоставя пин кода на компютъра, който си познава моторната електроника. След борба беше съживен със софтуера извлечен от друг имобилайзер но с подменен пин като за моя компютър. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване