Jump to content

Проблем с електрониката, неизвестен.


Димитър Мицев

Recommended Posts

Здравейте колеги, 

Ауди А4 Б5 '96, хвърли котва по доста странен начин. Преди два дни се прибрах съвсем нормално, поради големите задръствания заради снеговалежа (вторник) колата беше хубаво загряла и работеше чудесно. На следващата сутрин беше -17 по термометъра на колата. Завъртях на контакт, изчаках да изгасне лампата на имобилайзера и пробвах да запаля. Не се получи, пробвах пак няколко пъти но започна да намалява оборотите заради студа и акумулатора. И след това започна проблема, при завъртане на контакт, лампата на имобилайзера светва и след 2-3 секунди започва да мига но по-бързо. До сега се случваше да не си познае ключа но мигаше бавно. Сега мига по-бързо със сигурност и няма палене. Пробвах с нов акумулатор, не е от тока. Пробвах да я оставя без ток известно време, пробвах като махна самия имобилайзер, пробвах да паля на газ директно. Нищо не помага, мига си така по-бързо. Забелязах че като пробвах без имобилайзера, замириса на бензин. Като пробвам да паля, приработва по някой цилиндър но до запалване не стига. До сега ако не си познаеше ключа, палеше за 2-3 секунди и гаснеше. За съжаление имам само един ключ с чип (малка стъклена ампула), другия ми ключ е само желязо. Помощ :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:( Чакам човека с VAG-COM-а в понеделник. Ако някой може да помогне по-скоро, аз съм в младост 4 до бизнес парка. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прочетохме я, съобщението, което дава е, че имобилайзера не оторизира мотора да пали. Човека прочете ключа, и направи нов транспондер но и него не го чете. Каза също, че май не е разпространения проблем с антената защото там грешката била "immobilizer coil failure". Когато си разменях акумулаторите обаче, като сложих новия, прочете ключа веднъж и запали но след малко започна да работи на два цилиндъра и накрая изгасна. Повече не успяхме да я подкараме :(.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаме напредък с проблема. След почистване на буксата на антената, колата позволява по едно палене, след което трябва да се откачи акумулатора за 1-2 минути после имате още едно палене. Предполагам е вид сервизен режим при който, все пак на оригинален ключ му се позволява един старт, за да бъде закарана до сервиз. Нямам идея но довечера точно това ще направя.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Оказа се блокирал имобилайзер, който не иска да се обучава да си познава ключовете независимо, че му се предоставя пин кода на компютъра, който си познава моторната електроника. След борба беше съживен със софтуера извлечен от друг имобилайзер но с подменен пин като за моя компютър. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...