S.Nikolaev Posted January 13, 2017 Report Share Posted January 13, 2017 (edited) Имам следния проблем с 2.8 аах на 35хил км след пълна ревизия на двигателя лагери гарнитури и т.н. студена като запаля има 4 бара на тихи като форсирам не се покачва налягането, като загрее маслото на 90 градуса на тихи има 0 на 1500 има 1 и нагоре пак е 1.2 долу горе смених маслена помпа мерих с манометър и си е същата работа, въпроса ми е има ли някъде клапанчета които да може да са задържали освен това в помпата? И има ли някой някаква идея от къде може да е проблема? Пак казвам и с манометър навит на мястото на датчика мерих показва същото като вътрешния уред колата е 100 ц4 Edited January 16, 2017 by VBI Заглавие Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shubert Posted January 16, 2017 Report Share Posted January 16, 2017 А къде в колата имаш уред за мерене на налягането на маслото? Link to comment Share on other sites More sharing options...
nedelcho_iliev Posted January 16, 2017 Report Share Posted January 16, 2017 Колегата пише, че колата е стотица, а не А6. При него вместо уред за температурата на маслото има такъв за налягането. @S.Nikolaev, проблема изведнъж ли се появи или малко по-малко? Link to comment Share on other sites More sharing options...
S.Nikolaev Posted January 17, 2017 Author Report Share Posted January 17, 2017 За 1 седмица със постъпателно влошаване всеки ден по зле. Писах тук, защото в другия форум почти никой не влиза и не чете и се надявам тук да имам по голям късмет с отговор Link to comment Share on other sites More sharing options...
nedelcho_iliev Posted January 17, 2017 Report Share Posted January 17, 2017 За тази една седмица какъв пробег си навъртял? Маслената помпа си я сменил след като се е проявил проблема, така ли? С нова или втора ръка? Сменял ли си маслото? Маслен филтър сменял ли си? Мотора става ли по-шумен, когато е достигнал работна температура в сравнение с това, когато е студен? Когато сменяхте лагерите, шлайфахте ли вала? Link to comment Share on other sites More sharing options...
S.Nikolaev Posted February 8, 2017 Author Report Share Posted February 8, 2017 Проблема открит и решен Link to comment Share on other sites More sharing options...
VBI Posted February 8, 2017 Report Share Posted February 8, 2017 И няма ли да споделиш какво е решението? Link to comment Share on other sites More sharing options...
S.Nikolaev Posted February 9, 2017 Author Report Share Posted February 9, 2017 Решението са клапанчетата в главите които ги има само на 2.6 абц и 2.8 аах нови от ауди ~ 100 лв двете 078103363P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cunami19 Posted March 1, 2019 Report Share Posted March 1, 2019 Какво са тези клапанчета в главите имам подобен проблем Той е следният Колата не студено палене държи 2 бара на място като загрее държи 1.5+/- като изфорсирам вдига до 2 дори и студена Link to comment Share on other sites More sharing options...
Furba Posted March 7, 2019 Report Share Posted March 7, 2019 Здравейте колеги ..... показаха ми темата, че сега се занимавам точно с този проблем .... общо са 4ри клапаните, един на маслената помпа, един под капака на всмукателните колектори и два броя в главите .... поръчах тези в главите вчера от Порше .... 100 кинта този който е на блока между цилиндрите и е някъв разпределителен или нещо такова го има в елиткар или някоя с подобно име фирма .... 120 кинта. Нека колегите със стегнати такива асматици и 2.6 да споделят температури и налягания на маслата .... малко за сверяване. Клапаните като номера могат да се видят в етката ..... защото маслената помпа на AAH и AFC са различни и може да има проблем с единия клапан. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now