Jump to content

Налягане масло 2.8 аах


S.Nikolaev

Recommended Posts

 

Имам следния проблем с 2.8 аах на 35хил км след пълна ревизия на двигателя лагери гарнитури и т.н. студена като запаля има 4 бара на тихи като форсирам не се покачва налягането, като загрее маслото на 90 градуса на тихи има 0 на 1500 има 1 и нагоре пак е 1.2 долу горе смених маслена помпа мерих с манометър и си е същата работа, въпроса ми е има ли някъде клапанчета които да може да са задържали освен това в помпата? И има ли някой някаква идея от къде може да е проблема? Пак казвам и с манометър навит на мястото на датчика мерих показва същото като вътрешния уред колата е 100 ц4

Edited by VBI
Заглавие
Link to comment
Share on other sites

Колегата пише, че колата е стотица, а не А6. При него вместо уред за температурата на маслото има такъв за налягането.

 

@S.Nikolaev, проблема изведнъж ли се появи или малко по-малко?

Link to comment
Share on other sites

За 1 седмица със постъпателно влошаване всеки ден по зле. Писах тук, защото в другия форум почти никой не влиза и не чете и се надявам тук да имам по голям късмет с отговор :)

Link to comment
Share on other sites

За тази една седмица какъв пробег си навъртял? Маслената помпа си я сменил след като се е проявил проблема, така ли? С нова или втора ръка? Сменял ли си маслото? Маслен филтър сменял ли си? Мотора става ли по-шумен, когато е достигнал работна температура в сравнение с това, когато е студен? Когато сменяхте лагерите, шлайфахте ли вала?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 years later...

Какво са тези клапанчета в главите имам подобен проблем

Той е следният

Колата не студено палене държи 2 бара на място като загрее държи 1.5+/- като изфорсирам вдига до 2 дори и студена

Link to comment
Share on other sites

Здравейте колеги ..... показаха ми темата, че сега се занимавам точно с този проблем .... общо са 4ри клапаните, един на маслената помпа, един под капака на всмукателните колектори и два броя в главите .... поръчах тези в главите вчера от Порше .... 100 кинта този който е на блока между цилиндрите и е някъв разпределителен или нещо такова го има в елиткар или някоя с подобно име фирма .... 120 кинта. Нека колегите със стегнати такива асматици и 2.6 да споделят температури и налягания на маслата .... малко за сверяване. Клапаните като номера могат да се видят в етката ..... защото маслената помпа на AAH и AFC са различни и може да има проблем с единия клапан.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...