Jump to content

Налягане масло 2.8 аах


S.Nikolaev

Recommended Posts

 

Имам следния проблем с 2.8 аах на 35хил км след пълна ревизия на двигателя лагери гарнитури и т.н. студена като запаля има 4 бара на тихи като форсирам не се покачва налягането, като загрее маслото на 90 градуса на тихи има 0 на 1500 има 1 и нагоре пак е 1.2 долу горе смених маслена помпа мерих с манометър и си е същата работа, въпроса ми е има ли някъде клапанчета които да може да са задържали освен това в помпата? И има ли някой някаква идея от къде може да е проблема? Пак казвам и с манометър навит на мястото на датчика мерих показва същото като вътрешния уред колата е 100 ц4

Редактирано от VBI
Заглавие
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата пише, че колата е стотица, а не А6. При него вместо уред за температурата на маслото има такъв за налягането.

 

@S.Nikolaev, проблема изведнъж ли се появи или малко по-малко?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 1 седмица със постъпателно влошаване всеки ден по зле. Писах тук, защото в другия форум почти никой не влиза и не чете и се надявам тук да имам по голям късмет с отговор :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За тази една седмица какъв пробег си навъртял? Маслената помпа си я сменил след като се е проявил проблема, така ли? С нова или втора ръка? Сменял ли си маслото? Маслен филтър сменял ли си? Мотора става ли по-шумен, когато е достигнал работна температура в сравнение с това, когато е студен? Когато сменяхте лагерите, шлайфахте ли вала?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
  • 2 years later...

Какво са тези клапанчета в главите имам подобен проблем

Той е следният

Колата не студено палене държи 2 бара на място като загрее държи 1.5+/- като изфорсирам вдига до 2 дори и студена

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги ..... показаха ми темата, че сега се занимавам точно с този проблем .... общо са 4ри клапаните, един на маслената помпа, един под капака на всмукателните колектори и два броя в главите .... поръчах тези в главите вчера от Порше .... 100 кинта този който е на блока между цилиндрите и е някъв разпределителен или нещо такова го има в елиткар или някоя с подобно име фирма .... 120 кинта. Нека колегите със стегнати такива асматици и 2.6 да споделят температури и налягания на маслата .... малко за сверяване. Клапаните като номера могат да се видят в етката ..... защото маслената помпа на AAH и AFC са различни и може да има проблем с единия клапан.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...