S.Nikolaev Публикувано 13 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2017 (Редактирано) Имам следния проблем с 2.8 аах на 35хил км след пълна ревизия на двигателя лагери гарнитури и т.н. студена като запаля има 4 бара на тихи като форсирам не се покачва налягането, като загрее маслото на 90 градуса на тихи има 0 на 1500 има 1 и нагоре пак е 1.2 долу горе смених маслена помпа мерих с манометър и си е същата работа, въпроса ми е има ли някъде клапанчета които да може да са задържали освен това в помпата? И има ли някой някаква идея от къде може да е проблема? Пак казвам и с манометър навит на мястото на датчика мерих показва същото като вътрешния уред колата е 100 ц4 Редактирано 16 Януари 2017 от VBI Заглавие Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 16 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2017 А къде в колата имаш уред за мерене на налягането на маслото? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 16 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2017 Колегата пише, че колата е стотица, а не А6. При него вместо уред за температурата на маслото има такъв за налягането. @S.Nikolaev, проблема изведнъж ли се появи или малко по-малко? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Nikolaev Публикувано 17 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 17 Януари 2017 За 1 седмица със постъпателно влошаване всеки ден по зле. Писах тук, защото в другия форум почти никой не влиза и не чете и се надявам тук да имам по голям късмет с отговор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 17 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2017 За тази една седмица какъв пробег си навъртял? Маслената помпа си я сменил след като се е проявил проблема, така ли? С нова или втора ръка? Сменял ли си маслото? Маслен филтър сменял ли си? Мотора става ли по-шумен, когато е достигнал работна температура в сравнение с това, когато е студен? Когато сменяхте лагерите, шлайфахте ли вала? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Nikolaev Публикувано 8 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2017 Проблема открит и решен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 8 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2017 И няма ли да споделиш какво е решението? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Nikolaev Публикувано 9 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2017 Решението са клапанчетата в главите които ги има само на 2.6 абц и 2.8 аах нови от ауди ~ 100 лв двете 078103363P Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cunami19 Публикувано 1 Март 2019 Доклад Share Публикувано 1 Март 2019 Какво са тези клапанчета в главите имам подобен проблем Той е следният Колата не студено палене държи 2 бара на място като загрее държи 1.5+/- като изфорсирам вдига до 2 дори и студена Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Furba Публикувано 7 Март 2019 Доклад Share Публикувано 7 Март 2019 Здравейте колеги ..... показаха ми темата, че сега се занимавам точно с този проблем .... общо са 4ри клапаните, един на маслената помпа, един под капака на всмукателните колектори и два броя в главите .... поръчах тези в главите вчера от Порше .... 100 кинта този който е на блока между цилиндрите и е някъв разпределителен или нещо такова го има в елиткар или някоя с подобно име фирма .... 120 кинта. Нека колегите със стегнати такива асматици и 2.6 да споделят температури и налягания на маслата .... малко за сверяване. Клапаните като номера могат да се видят в етката ..... защото маслената помпа на AAH и AFC са различни и може да има проблем с единия клапан. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване